بازدید 87457
روزشمار برای عذرخواهی وزیر صنعت از ملت ایران؛

کمپین ملی عذرخواهی نعمت زاده از مردم

«تابناک» به عنوان رسانه ای پیگیر مطالبات و خواسته های مردمی، فارغ از هرگونه جهت گیری سیاسی و جناحی، در صدد است ضمن ادامه حمایت از کمپین مردمی «خرید خودروی صفر ممنوع» حرکت مردمی در راستای عذرخواهی وزیر صنعت و معدن و تجارت را راه اندازی کند.
کد خبر: ۵۲۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 01 September 2015
حضرت امام خمینی، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مردم را صاحبان اصلی کشور و انقلاب می دانستند. ایشان در یكی از سخنرانی‏های خویش فرمودند: «این ملت است كه آمد و شما را از این همه گرفتاری‏ها بیرون آورد و با رأی خودش، مجلس درست كرد و جمهوری اسلامی را تنفیذ و رئیس جمهور درست كرد و آن‏ها هم دولت درست كردند. همه چیزهایی كه ما داریم، از این مردم است... تا این مردم را دارید، خوف این كه بتوانند به شما آسیب برسانند، هیچ نداشته باشید.

حضرت امام بارها در جلب رضایت مردم و صاحبان اصلی انقلاب سخن ها گفته اند و به صراحت بیان کردند: تا ملت در كار نباشد، نه از دولت و نه از استانداران كاری نمی‏آید؛ یعنی همه دستگاه‏های دولتی به استثنای ملت، كاری ازشان نمی‏آید. از این جهت، همه ما و شما آقایان و آن‏هایی كه در اختیار شما هستند، همه باید كوشش كنید كه رضایت مردم را جلب بكنید در همه امور.

ایشان در مورد حقوق ملت بر دولت بیان کرده اند: مردم، دِین خودشان را به جمهوری اسلامی تاكنون ادا كردند و به تكلیف خودشان عمل كردند. مردم به آقای رئیس جمهور به آن شورا رأی دادند، حالا نوبت آقایان است كه در مقابل این همه زحمتی كه آن‏ها كشیدند و محبتی كه آن‏ها كردند و فداكاری‏ها كه آن‏ها كردند، حالا نوبت آقایان است... نوبت شماست كه باید این دِین را به این مردمی كه شما را نشاندند به این مسند، دِین خودتان را عمل بكنید، ادا كنید به مردم» و در جایی دیگر فرمودند: «این‏ها (مردم) حق دارند به ما و به شما، خیلی حق دارند. وقتی دولتی پیش می‏آید، آن هم دولتی است كه مردم به آن حق دارند، شما باید خدمت كنید به مردم. همه باید خدمتگزار این‏ها باشیم و شرافت همه ما به این است كه خدمت به خلق خدا كنیم.

روز گذشته، وزیر صنعت و معدن و تجارت در آخرین پرده از سخنان خود در حمایت از خودروسازان، با اظهار نظرات عجیب و بی سابقه در نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو تأسیس آن، مردمی را که به کمپین بزرگ و ملی «خرید خودروی صفر ممنوع» پیوسته اند و از آن حمایت می کنند، خائنین به کشور و ضد انقلاب معرفی کردند.

صرف نظر از هرگونه شائبه در مورد کمپین مردمی اخیر و صرف نظر از آنکه جریان های وابسته به طیف خودروسازان این کمپین را متهم به انواع و اقسام موارد خارج از موضوع کرده اند، سخنان نعمت زاده از جایگاه وزیر صنعت و معدن و تجارت در نظام جمهوری اسلامی ایران توهین و اتهام بزرگی به میلیون ها شهروند ایرانی است که اکنون بنا به دلایل عدیده به این کمپین مردمی پیوسته و از آن حمایت کرده اند.

کمپین مردمی عذر خواهی نعمت زاده از مردم

وزیر دولت به جای پرداختن به ریشه های شکل گیری یک چنین حرکت خودجوش مردمی، اکنون سعی در انحراف اذهان و تخطئه آن دارند و در این راه از هیچ ابزاری از جمله توهین و اتهام به ملت ایران فروگذار نکرده اند.

در جایی که این حرکت ملی، بازتاب خواسته ها و مطالبات مردمی ایران از صنعت خودروسازی و مدیران آن است که طی سالهای متمادی به درستی پاسخ گویی نشده است، و در کنار آن مجموع عوامل اساسی دیگر از جمله دست خالی قانونی برای برخورد با زیاده طلبی های خودروسازان و حمایت های بی دریغ دولتی با تسهیلات میلیاردی از این صنعت، منجر به شکل گیری حرکتی مردمی در راستای رسیدن به خواسته های بر حق مصرف کنندگان ایرانی بوده است، اکنون نعمت زاده از جایگاه وزارت در نظام جمهوری اسلامی ایران، عملا علم مخالفت با خواسته های مردمی برداشته و از زاویه دید خاص خود، بدترین الفاظ را در مورد مردمی به کار برده است که بنیانگذار انقلاب اسلامی این انقلاب و سربلندی آن را مدیون آنها میدانست.

در همین راستا، «تابناک» به عنوان رسانه ای پیگیر مطالبات و خواسته های مردمی فارغ از هرگونه جهت گیری سیاسی و جناحی، در صدد است، ضمن ادامه حمایت از کمپین مردمی «خرید خودروی صفر ممنوع» حرکت مردمی در راستای عذرخواهی وزیر صنعت و معدن و تجارت را راه اندازی کند.

این کمپین بدون هیچ جهت گیری تنها هدف خود را احترام به ملت بزرگ ایران و خواسته های آنها با استناد به فرمایشات امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب (دام برکاته) در لزوم احقاق حق ملت و حقوق مردم بر گردن دولت مردان و وزرا، قرار داده است و تا زمان عذرخواهی رسمی آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت از مردم ایران ادامه خواهد یافت.

همراهی ملت ایران در این حرکت، منجر به آن خواهد شد که خواسته ها و مطالبات مردمی از این پس به جای برخوردهای قهری و اتهام زنی های بلا موضوع ریشه ای بررسی شده و به شکل معقولانه و سنجیده پاسخ داده شود.

در این میان «تابناک» در صدد است به فراخور زمان و موضوع مقالات و یادداشت هایی در لزوم حمایت از حقوق ملت و برخورد مناسب با آنها را منتشر کند و تاکید می شود تا زمان عذر خواهی رسمی وزیر صنعت و معدن و تجارت این کمپین و حرکت ملی ادامه خواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸۰۷
انتشار یافته: ۱۹۲
خدا خیرت بده
پاسخ ها
سوران
| - |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
کمپین " استعفا " تشکیل بدیم
کدخدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
اگر کمپینی ها را متهم به احساسی بودن نکنند که واقعا هم نیستند و این یک مطالبه چندین و چند ساله است که به مدد تکنولوژی افکار عمومی در یک فضا جهت دهی شده اند این کمپین ها موثر هستند.چه آنها را احساسی و یا ضدانقلاب و یا خائن معرفی کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
دمت گرم
خدایا خداوندا میشه روزی فرا برسه که با خودروهای با کیفیت جلوی کشته شدن ده ها هزار نفر و معلولیت و زخمی شدن صدها هزار نفر در سال گرفته شه
الهی میشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
کمپین استیضاح
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
تابی اون یکی هم دبیر انجمن خودروسازان نعمت بخش هم بسیار به مردم بی احترامی می کند.او هم باید عذرخواهی کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
صدا وسیما به عنوان رسانه ملت ایران بایدئ ایشسان را تحت فشار قرار دهد تا هرچه سریعتر استعفا دهد
عالیه تا آخر هستیم
خجالت آوره ایشون باید استعفا بده با عذرخواهی چیزی درست نمیشه .
ایشان باید استیضاح شوند تا درس عبرتی برای بقیه وزرا بشند
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
ناشناس جان کی میخواد استیضاح کنه ؟؟
نماینده ای که بیشتر به دنبال منافع حزبی هست ؟؟؟
ما هم به این کمپین می اییم تا مسئولین یاد بگیرند به ملت بزرگ ایران احترام بگذارند.
دولتمردان باید قدرت رسانه ها و مردم را جدی بگیرند مگرنه خودشان به نادیده گرفتن محکوم خواهنذ شد.
من یه سوال دارم.
این نماینده های مجلس پس چیکار میکنن؟ چرا هیچ عکس العملی نسبت به کارهای این وزیر از خودشون نشون نمیدن؟ فقط زوم کردن روی ظریف که چرا اونجا لبخند زدی چرا با اون یکی دست دادی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
بیشتر آنها برای حل مشکلات مردم منطقه خود، در خارج از کشور یا تعطیلات فعالیت دارند
با سلام و احترام
وتشكر از تابناك پيگيري نماييد اين ظلم بزرگي كه به ملت در زمينه خودرو برداشته مي شود برداشته شود
درود بر تابناک عزیز . تا اخرش باهاتیم با نخریدن فرغون ایرانی
موافقم
اگه کمپین نخریدن خودرو بی تاثیر بود اینقدر سروصدا راه نمینداخت. مطمئنا تاثیر گذارتر هم میشه
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
اینها الان میگن به خاطر حمایت از تولید داخلی، مگه صنعت پوشاک حمایت نمیخواد صنعت کفش حمایت نمیخواد صنعت لوازم خانگی حمایت نمیخواد !!!!!
این اقایان مردم را بیشعور فرض کردن وخود رادر خواب خرگوشی بردن درصورتیکه مردم بیدارن
دم شما گرم .هستم تا انتها
خیانت به کشور جلوگیری از پیشرفت کشور است که متاسفانه در صنعت خودرو با آن مواجه هستیم و افرادی خائن به کشورند که با حمایت بی جاموجب افول افق پیشرفت هستند واگر در این دنیا مجازات نشوند در آخرت به علت حق الناس در پشگاه خداوند مجازات خواهند شد البته اگر اعتقاد داشته باشند
اقدام تابناک در این خصوص قابل تقدیر است و قطعا حرف وزیر کاملا غلط است ولیکن یک سوال مطرح می گردد که چرا در دولت قبل از این کمپین ها تشکیل نمی شد
پاسخ ها
رحيم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
چون دولت فبل براي تابناك نون داشت
محمد نادری
| United States |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
چون مردم به اینجاشون رسیده!(اشاره به ابتدای نای و مری!)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
سلام دوست خوبم در زمان دولت قبل شبکه های اجتمایی مانند whata app,viber...به گستردگی الان نبود
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
با سلام این کار ربطی به دولت قبل وجدید ندارد مشکلات از همان دولت قبل است که تازه خودش را نشان میدهد و مردم مبارزه میکنند 1-بی کیفیتی که زیاد شده2- گرانی که
همه نتیجه دولت قبل است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
بحث انحرافی است
به موضوع مربوط نمی شود.
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
اصلن اون موقع گوشی هوشمند به این وسعت و ارزونی وجود نداشت - چه برسه به نرم افزارهای اجتماعی
سلام ، تابناک سالها ست دوستت داریم ولی الان دیگه خیلی خیلی دوستت داریم.
آفرین بر تابناک، به راستی ما به رسانه هایی نیاز داریم که منافع مردم رو دنبال کنند.
کاملا موافقم.رفتم که راش بندازم
ایول
عكس العمل خوبيه از طرف مردم...
هميشه اتحاد جواب داده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
درود بر دست اندرکاران رسانه خوب تابناک/وزیر باید استعفا دهد همراه با عذر خواهی.
ایشون چراغ سبز رو به سازنده های خودرو داد و بلافاصله مدیر عامل ایران خودرو گفت انتظار ارزان شدن خودرو را نداشته باشید .
بسیار عالی
تابناک با این کار رسالت یک رسانه پیشرو و فاخر را به درستی درپیش گرفته
امیدوارم همیشه زبان رسا و گویای مردم باشین
ضمن تشکر از حمایت تابناک . پیشنهاد میشود بصورت نظر سنجی هم در صفحه اول سایت آورده شود تا وزیر محترم دریابند که خائنین به مملکت مردم نیستند بلکه همان خودرو سازهائی هستند که با فروش گران خودرو های بی کیفیت به مردم سالهاست به این ملت خیانت کرده اند
از تابناک بعنوان یک سایت پربیننده مچکرم. بوی خوب دوری از مصلحت اندیشی میدی تابناک
واقعا من موندم از یک طرف میگن پرایدو با 4 میلیون میشه درست کرد از طرف دیگه وزیر صنعت از قیمت 20 میلیونی داره دفاع میکنه تناقض خیلی زیاده ....
عكس العمل خوبيه از طرف مردم...
هميشه اتحاد جواب داده.
اقای وزیر غیر خاین ایا میدانی چند درصد از همکاران شما خودرو خارجی سوار میشوند.




/
کمپین اسعفا تشکیل بدیم
شما با این کار تابناک عزیز ضربه صنعت قطعه سازی و خودرو سازی میزنی که هزاران جوان همین مردم در آن اشتغال دارند.و هزار شغل جانبی در که این صنعت کارشان میچرخد... حالا این پست رو نشون نده.همه دنیا حمایت از خرید تولید داخل میکنن شما تبلیغ بیگانه ...
موافقم
كاش كمپين استعفا بود
حمایتت میکنیم
آقایان مجلسی چرا اجازه می دی ایشان اینجور گستاخانه با مردم سخن بگوید و فتوا صادر کنند ؟؟؟؟
گزینه های روی میز اقای نعمت زاده پوزش رسمی استعفا استیضاح
خدا رو شكر قبلا خس و خاشاك بوديم حالا پيشرفت كرديم شديم خائن ....
آفرین بر تابناک!!!
وزیری که هزارن میلیارد ثروت اعلام شده دارد( اعلام نشده ها را هم خدا می داند)
حق دارد در حمایت از سرمایه دار ( که آن هم خودشان هستند) به مردم بزرگ ایران توهین کند.
من یه پراید دارم برای امور روزمره . همین امروز بردم گذاشتمش واسه فروش اگه کسی نیاز داشت ارزونتر هم میدمش . اینم حمایت من از کمپین فوق .
به من نظر بنده ،علاوه بر پيگيري اينگونه موارد بايد شركتها و درآمدهاي اكثر وزيران دولت ،كه قبل از اين دولت به كار آزاد اشتغال داشته اند ،محل اعتبارات اخذ شده و مجوزها و فعاليتهاي اقتصادي آنها هم بررسي شود !!! چرا كه كسي كه طعم تلخ بي پولي و كم درآمدي را داشته و چشيده باشد چنين گستاخانه به مردم عادي توهين نميكند
اقای نعمت زاده در آغاز فعالیت شان هم یک اشتباه استراتژیک کردند که موجب افزایش قیمت خودروها گردید که هزینه آن از جیب مردم پرداخت شد جای تعجب ندارد بعضی از وزیران آقای روحانی از تدبیر ایشان بهره ای نبرده اند در لحظات حساس اشتباهات تاکتیکی می کنند که بسیار زیان بار است از این پس هرکسی گفت پراید مشکل دارد بداند دارد طبق نظر مهندس به کشور خیانت می کند و جزای خائن هم مشخص است
بهترین کار عزل اقای نعمت زاده نه عذرخواهی
ادامه نديد بهتره الان پرايد ميشه پنجاه ميليون تا ديگه به فكر كمپين و اين داستانا نيفتيد
دموكراسي يعني حكومت مردم براي مردم و معناي اين جمله مويد حركت شما رسانه محترم تابناك در جهت احقاق حقوق مردم است. بنده با تاييد كمپين خودجوش مردمي در اعتراض به تضييع حقوقشان،با طرح اين موضوع كه رسانه ها بعنوان ركن چهارم دموكراسي و چرخ دنده نظامهاي دموكرات محسوب ميشوند، از تلاش آگاهانه و مردم محور رسانه وجيه و پر مخاطب تابناك تقدير و تشكر مي نمايم و از هرگونه فعاليت در راستاي ايفاي حق از دست رفته مردم حمايت مينمايم.
من خودم میخواستم یه سمند صفر بخرم ولی به علت احترام به مردم دست نگه داشتم و فعلا با ماشین قبلیمو نگه داشتم . در ضمن در جواب اونایی که میگن قدرت خرید مردم اومده پایین , بنده سی و یک میلیونم الان توی بانک توی حسابمه اگه مایلید برید نگاه کنید ولی خودرو داخلی نمیخرم .
سلام بر ملت صبور ایران
اظهار نظر وزیر صنعت اون هم در این جایگاه واقعا خجالت آوره.
قدیمیا راست گفتن: از ماست که بر ماست.
بهتره همه واردسایت وزارت صنعت مجلس وریاست جمهوری بشیم وانزجارمونو ازوزیربودن این اقا اعلام کنیم
تابناك جان واسه حمايت بيشتر از كمپين ، خبر مربوط نظر سنجي پيوستن به كمپين نخريدن خودروي صفر و اين خبر توهين وزير رو بصورت هاي لايت هميشه تو صفحه اول اون بالا قرار بده تا هركس وارد سايت ميشه ببينه... مردم اين روزها رو خاطرشون ميمونه كه كي همراشون بوده و حمايتشون كرده ...
وزیر بهتر است از ملت عذرخواهی کند او به چه حقی کرامت انسانی افراد را زیرسوال برده و آنان را خاِئن وضدانقلاب میخواند . این ملت کرامت انسانی و انقلابی وولایی دارند و حق مسلم خود را خوب تشخیص مدهند .
با سلام
جناب آقای وزیر محترم
خواسته بحق مردم شریف و انقلابی ایران کالای ایرانی با مشخصات ذیل است
1- کیفیت برتر
2- قیمت عادلانه
3- استانداراد لازم
که بتواند باعث عزت ایرانی و افتخار و غرور ملی گردد .
و شما به عنوان یک خدمتگزار و وامدار مردم موظف به اجابت این خواسته هستید بهترین جمله ای که می توانستید بگوئید و دریغ فرمودید این بود
"من حسب وظیفه شرعی و قانونی خود به خواست مردم کشورم احترام گذاشته و تمامی تلاشم را در جهت اجابت خواسته ایشان بکار خواهم برد"
آن هم نه در قالب شعار بلکه در بوته عمل این است رسم زمامداری
کاش حداقل درد دل مردم را بشنوند وتمسخر نکنند ارزانی پیشکش
احسنت
خوب فقط هرچی نظر موافق خودتونه چاپ می کنید. چطور در موارد دیگه جیک نمی زنی جناب تابناک حیف اسمی که رو سایتتون گذاشتین. اگه راست میگی صحبت های این وزیر رو بذار رو +تابناک تا خواننده هات ببینن واقعا این حرفارو وزیر زده یا نه.
مسئولین باید به نظر مردم احترام بگذارند. این یک حرکت مدنی بسیار خوب و تاثیر گذاره.
با وجود رئیس جمهور مودب این وزیر باید از ملت ایران عذز خواهی کند ابروی رئیس جمهور را بردند
مصداق بارز تشویش اذهان عمومی است مدعی العموم باید دخالت کند از حرف احمدی نزاد فتنه امیزتراست
نشاالله مردم با همین شیوه حقوق خود را
از دیگر مسئولین طلب خواهند کرد.
ضمن تشکر از تابناک بابت پیگیری به حق مردم باید گفت اگر انصاف و عدل وجود دارد ایشون نه تنها باید عذرخواهی کنه بلکه باید استعفا بده و علاوه برآن زیر مجموعه ایشون هم که از ترشحات ذهنی وی ارتزاق میکنن هم باید استعفا بدن. خیلی از عزیزانی که کامنت گذاشتن در خصوص ایشون به مواردی از جمله
1- ثروتش
2- سن وسال و کهولتش
3- خودرو شخص اش
4- ثروت و عضویت خانوده اش
5- عمل جراحی اش خارج از کشور
اشاره کردنه. منطقی و بدور از هرگونه احساسی همین موارد را بررسی کنیم و ببینیم ایشون در مصدر وزارت تمامی مولفه ها رادارد یانه
تابناک ممنون که مثل خیلی از رسانه‌ها نیستی...
ممنون که خودت رو مثل خیلی از رسانه‌ها به جناح خاصی نمی‌فروشی...
تابی‌جون ممنون که پیگیر حق مردمی.
سلام
تابناک حمایتت می‌کنیم
و امیدوارم بقیه هم به این کار با ارزش همراه بشند
تابناك جان واسه حمايت بيشتر از كمپين ، خبر مربوط نظر سنجي پيوستن به كمپين نخريدن خودروي صفر و اين خبر توهين وزير رو بصورت هاي لايت هميشه تو صفحه اول اون بالا قرار بده تا هركس وارد سايت ميشه ببينه... مردم اين روزها رو خاطرشون ميمونه كه كي همراشون بوده و حمايتشون كرده ...
دوستان محترم به نظر من كسي كه بايد از مردم عذر خواهي كنه آقاي رييس جمهور است نه آقاي نعمت زاده چون شخص آقاي رييس جمهور اين وزير را انتخاب كرده و در سايه اين انتخاب است كه آقاي نعمت زاده در كمال خونسردي به احقاق حق مردم از خودرو سازان توهين كرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
وزیر اظهار نظر شخصی کرده است. نظر دولت نیست
این کمپینها میتونه به عنوان انعکاس دهنده نظرات مخالفان بعضی برنامه های دولت تعمیم پیدا کنه ....کاملا موافقم
احسنت. حمایت میکنیم.
بايد عذرخواهي كند و بعد استعفا دهد
با سلام
من بصورت کاملا اتفاقی صحبت های این آقا رو گوش کردم.واقعا از آقای روحانی باید پرسید که چه تفاوتی بین این صحبت ها و خس و خاشاک آقای احمدی نژاد وجود داشت.
این کلام یک وزیر نبود بلکه اندیشه یک انسان سطحی نگر بود که میخواست به جای پاسخ ، صورت سوال را حذف کند .حتی به قیمت تهمت و افترا به احترام مردم لازم است این آقا بلافاصله عزل شود.
اقا دمتون گرم پیشنهاد میکنم پولی که به خودر سازها میدن بدندبهدصنایع زیر ساخت مثل پتروشیمی از اون ور بگند هر کی ماشین میخواد میتونه وارد کنه در قبالش سالی مثلا صد هزارتومن کمک به اشتغالزایی بده اون وقت میبینی الودگی کمتر میشه مصرف سوخت کاهش پیدا میکنه میزان مرگ ومیر ناشی از تصادف کمتر میسه و و و و روی خودر ساز داخلی هم کم میشه
مدعی العموم باید وارد شودواین آقا رابه اتهام توهین به ملت شریف ایران محاکمه کند
کاملا موافقم
تا آخرش هستیم
من یه پژو مدل 80 دارم تصمیم داشتم عوضش کنم ، اما بخودم قول دادم همین رو سرویس کنم و قید تعویض رو زدم
10 سال هم طول بکشه صبر خواهم کرد
آقای وزیریادت باشه اگه مردم دلشون بخوادکارهامیکنن امااین مردم این انقلاب وکه باخون شهداساخته شده دوست دارند شماهم لطف کنین یه ذره به فکرمردم باشین
بسیار عالی است
ما تا آخر از این کمپین و سایت تابناک حمایت میکنیم
سلام عذرخواهی از مردم حداقل کاری است که اقای وزیر بابت حرفهای نسنجیده ،باید انجام دهد. خودروسازان چند دهه به مردم بدهی دارند و چند دهه دستشان در جیب مردم بود و از حمایت و نجابت مردم سوء استفاده کردند.سوء مدیریت آنها سالها صنعت خودروسازی را زمین گیر و به عقب برد.و اکنون بابت همه اشتباهات خود در این سالها باید عذرخواهی و استعفا دهند.
اصلاً تاکنون ایشون چه گلی به سر صنعت این مملکت زده که از این به بعد بزنه؟
موافقم . اره این میشه دموکراسی
ايشان بايد بابت عملكرد بد و ضعيف و غير مسئولانه خود و تيم معاونانش در حوزه وزارتخانه مطبوعشان پاسخگوي مردم بوده و در محكمه عدل الهي محاكمه شوند
با سلام لطفا سایت رای گیری کمپین عذرخواهی را اعلام کنید .متاسفم برای خودمان که چنین وزیری داریم یکی میشود آقای ظریف و دیگری این بی سواد دیوانه
پاسخ ها
کوهستان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
من منفی دادم چون توهین کردن به هر کسی دور از ادب و شخصیته
سلام. پيشنهاد ميشه در يك قسمت سايت يك نظر سنجي راجع به حرفهاي ايشون بذاريد تا تعداد مخالفين و موافقين ايشون و حرفاشون مشخص بشه
ممنون
آقای نعمت زاده بدترین وزیر کابینه است. نماینده های مجلس باید خواسته های مردم مبنی بر استیضاح وزیر صنعت را جامعه عمل بپوشانند.
ما ضد انقلابیم که پراید نمیخریم نمیریم؟

ما ضد انقلابیم که به این دولت رای دادیم؟

واقعا از رئیس جمهور حمایت کردیم که اینجوری با ما برخورد بشه؟

ما منتظر عزرخواهی رئیس جمهور و استعفای این مرد هستیم
تابناک بابت این کارت ممنون اما تو بقیه مسایل هم نظر مردم رو بگذار
تابناك ما هم تو را تحريم مي كنيم. خواندن تابناك از اين لحظه تحريم مي شود.
بیانات ایشان در شان یک مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
ایشون یا باید استیفا دهد یا عذرخواهی رسمی با اقدام عملی در جهت تنبیه خودروسازان بی کیفیت
بسیار جالب وحتما تا آخر حمایت می کنیم.
آخه خرید خودرو چه ربطی به انقلاب دارد؟ آقای وزیر در همه موارد اینگونه نظر میدهید؟ وای بر صنعت این کشور
باید از مردم عذرخواهی کنند .
بنظر بنده 50 نفر از مردم رو بدون اینکه ایشون رو بشناسن بصورت تصادفی انتخاب کنید و ازشون نظرشون رو بپرسید که چه شغلی مناسب آقای نعمت‌زاده هست و شخصیت ایشون رو چجور ارزیابی می‌کنن؟؟؟؟ واقعا ما مردم ایران لیاقتمون داشتن چنین وزیریه؟؟؟
بسیار پسندیده و کار خوبی است لطفا این کار انجام گیرد
ایشون یا باید استیفا دهد یا عذرخواهی رسمی با اقدام عملی در جهت تنبیه خودروسازان بی کیفیت
3 هفتس به خاطر سنسور میل بادامک وانت پیکان منو مسخره خودشون کردن. تازه امداد هم زدن. ادعا خودکفایی هم می کنن.
البته تقصیر خودمونه که می خریم. از قدیم گفتن تا خر هس خر سوار هم هست
باید با قاطعیت در این کمپینگ شرکت کرد بنده موافقت خود را اعلام می دارم
یا باید عذرخواهی کنه و بیاد طرف مردم و اکثریت جامعه و یا استعفا بده مردم وزیر میخواهند که از حقشان دفاع کند نه اینکه بخاطر منفعت طلبی بعضی ها حق مردم را زیر پا بگذارد
سلام من یه تولید کننده هستم که به علت تحریم و نبود مواد اولیه مناسب کارخونه مو تعطیل کردم با قدرت وشهامت کامل اعلام میکنم که از هیچ صنف ، تولید کننده و قشری به اندازه خودروسازها حمایت نشده و هیچ صنف ، تولید کننده و قشری به اندازه خودو سازها به مردم خیانت نکردن از تابناک هم سپاسگزارم آقای نعمت زاذه به درد صنعت ایران نمی خوره
آقای نعمت زاده نباید استیضاح شوند.

بلکه ایشان خودش باید در یک کنفرانس خبری از تمام مردم ایران عذرخواهی کرده و سپس استعفایش را تقدیم رئیس جمهور کند.
انشالله که عذرخواهی خود را هر چه سریعتر اعلام نمایند
اقاي وزير براي نظرمردم ارزشي قايل نيستند
بسیار عالیه
من و دوستانم هم ازین کمپین حمایت میکنیم
آقاي روحاني شما بايد جوابگوي توهين وزير خود به مردم باشيد ،اينكه جناب نعمت زاده مردم را منافق خطاب كند بسي جاي تاسف است !!!!
آقاي نعمت زاده !!!!براي شما متاسفم كه مردم ايران را ضدانقلاب ومنافق خطاب قرار داديد !!!آقاي نعمت زاده اين مردم بهترين عزيزان خودرا در هشت سال دفاع مقدس تقديم اسلام وانقلاب ورهبري كردند آنوقت شما آنها را ضدانقلاب ومنافق خطاب كردي !!!
ما رزمندگان دفاع مقدس وخانواده هاي شهدا همراه مردم ايران به شدت شما را محگوم مي كنيم و از آقاي روحاني مي خواهيم كه هرچه زودتر شما را بركنار بكند چون در غير اين صورت توهين شما به مردم ايران به پاي آقاي روحاني نوشته خواهد شد.
خدايا با نعمت زاده با عدل خدت برخورد كن
تابناک جان منم هسسسسسسستتتتتتتتتتمممممم روی منم حساب کنید
تعرفه واردات باید کم شه
تا خودروسازها معنای رقابت رو بفهمن و بخودشون بیان
مظنه "ضدانقلاب بودن یانبودن" مردم دست وزیر خیلی محترم دولت تدبیروامیدافتاده!
جناب وزیر باید استعفا بده وجناب رییس جمهور بخاطرانتخاب همچین وزیری ازمردم عذرخواهی کنه.
آیا اقای وزیر صنعت و معدن با ماشین پراید رفت و آمد می کند؟ این را جواب دهد کفایت می کند. آیا حاضر است خانواده اش با پرداید تو جاده باریک از کنار یک تریلی حامل سنگ آهن عبور کند که باد تریلی پرداید را به بازی می اندازد و احساس مرگ به آدم دست می دهد.
با تشکر از تابناک
ترک عادت موجب مرض است اینقدر این مساله که هر چی خلاف عقیده اونهاست علیه نظامه توی ذهن بعضی ها بدیهی شده که امر بر خودشون هم مشتبه شده آقای نعمت زاده من شما چه کسی هستید امام رحمت اله فرمود من خادم ملت هستم چی شده شما همین مردم رو متهم به ضد انقلاب و خائن خطاب می کنی اگر فراموش کردی یاد اوری کنم که اون موقعیت و جایگاهی که هستی از صدقه سری مردمه
البته من از شما با اون دستور افزایش 6 درصد ی قیمت کالاهای اساسی زیاد انتظاری ندارم چون ایشان فقط وزیر صاحبان سرمایه است خودشون هم که اعلام کردند سرمایه دارن ولی جناب وزیر این صندلی ها به هیچ کس وفا نکرده فقط یک لطف بفرمایید خودتون یا بچتون هم از همین ماشینهای داغون وطنی سوار میشید
فقط استیضاح
پیشنهاد خیلی خوبیه این درخواست مردمه پس آقای روحانی هم به عنوان نماینده مردم این موضوع رو پیگیری کنه
اااااسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتعععععععععععععفففففففاااااااااااا
استعفا
وزير توهين کننده استعفا دهد.
خودروسازان چپاول گر بايد عذرخواهي کنند و به نظرات مردم اهميت بدهند
قيمت خودرو بايد نصف شود
از این اقدام تابناک حمایت می کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و مسئولان عذرخواهی را یاد بگیرند
باید استیضاح بشه و به طور رسمی از مردم تیران عذر خواهی کنه ما تا آخر هستیم
اقای وزیر استعفا بده. ما مردمیم
امیدوارم که ایشان بتوانند شهامت این کار را داشته باشند اگر چه بعید به نظر می رسد ......
باید با اقای نعمت زاده برخورد شه تا احترام به مردم یاد بگیره
جناب آقای روحانی
رئیس جمهوری محترم
ضمن تشکر از تمام زحمات شایان شما ،
یکی از اولین حقوق مدنی و شهروندی من به من این حق را میدهد از شما بخواهم وزیر تحمیلی صنعت که بنده را به خیانت متهم نموده است را توبیخ و برکنار نمایید.
مسامحه دیگر صلاح نیست و تسلیم گروههای فشار مجلس نشوید و حق مردم را بستانید چون بیش از این و بعد از این، از چشم شما خواهم دید.
این آقا 35 ساله یا وزیر یا مدیر عامل و یا .....
هنوز هم یاد نگرفته با مردم چه جوری صحبت کنه!
فقط استعفا !!!!!!!!!!!!!!!!
باید مجبورش کنیم تا عذرخواهی کنه، تنها راهکارشم اینه که خودرو صفر نخریم
اقای وزیر یک معذرت خواهی به مردم بدهکاری
اگه از قبل به توهین هایی که شد واکنش نشون میدادیم الان دوباره توهین نمیشد که هیچ چی بلکه دوستان عزیز هم اینقدر ناراحت نمیشدند ای کاش اون موقع هم کمپین ملی عذرخواهی را راه مینداختین!!!!!!!!!!!!!!
موافقم
هر کسی ایشون رو انتخاب کرده باید ورش داره به همین سادگی . در غیر این صورت همون کسی که آوردش هم کثل خود این آقا مردم رو سر کار گذاشته. موافق ها لایک رو بزنن.
والا در مورد ایشان استیضاح الزامی است. آخه مردم چه گناهی کردن که این طور باید زیر بار زور باشند؟ پراید 5 میلیونی را با این کیفیت مسخره 22 میلیون خریداری کنند؟ بعد این آقا بیاد و در کمال خونسردی اعلام کنه: قیمتها پایین هستند و باید گرانتر شوند !
جناب آقای نعمت زاده
با سلام
مستحضر باشید حمایت مردم از کمپین عدم خرید خودرو نو نشان دهنده نظرات، خواسته ها و باور مردم است همچنین به یاد داشته باشید رای اعتماد نمایندگان مردم به شما این قدرت و افتخار را داد تا با پول این مردم تحت عنوان بودجه عمومی کشور مشکلات این مردم را حل نمائید. مراقب باشید در نحوه هزینه کردن آن با کمک به خودروسازان در امانت خیانت نکنید و این را بدانید عذرخواهی از مردم از شما نمی کاهد بلکه بر جایگاه شما می افزاید.
كجايي جناب مدعي المعلوم؟؟؟
شبكه فساد در جامعه ايجاد نكن تابناك . داري بدجوري از فضاي مجازي مملكت رو به هم ميريزي.
باتشکرفراوان از تابناک بنده هم موافق نظر شما می باشم وایشان هرچه سریعتر باید درمجلس جواب گوی مردم باشد.
البته اگر روزنامه ها و مطبوعات ازادی کامل داشتن دیگر امسال اقای نعمت زاده و بقیه جرآت زدن چنین حرفهایی نداشتن وتا زمانی که خودروسازها دارن به کلیه نهادهایی که میبایست حقوق مردم را بستانند باج بدهد با عناوین مختلف که از هر خودرو مبلغی به هر نهاد برسد باید حقوق گمرکی را برداشت تا ببینیم کی ماشین ایرانی میخرد
ما مردم ایران زیادی خوبیم تاجاییکه هرکس براحتی به ما توهین میکند با کالاهای نامرغوب وسخنان نسنجیده
کار یک رسانه همین است.من ماشین ۴۰سال پیش رو به این ارابه های مرگ ترجیح میدهم
مردم ما پرتوقع هستند
به نظرم حرف درستی زده
احسنت . با شما هستيم .
گل به خودی آقای وزیر
طرز فکر ایشون بدرد وزارت صنعت نمیخوره! استعفا
می تونین در این کمپین رو من هم حساب کنین. تا مرحله استعفای این قبیل افراد در خدمتیم.
به اميد احقاق حق مردم شريف ايران
ایشان چون از وضعیت نابسامان خودروهای صفر تحویلی کارخانجات خودروسازی ایرانی به مردم خبر ندارند، اینگونه صحبت می کنند. اگر بعد از خرید خودروی صفر ایرانی بطور مداوم درگیر نمایندگی و تعمیرگاه می شدند، نظرشان عوض می شد.
واقعا خیلی اظهار نظر زشتی بود که مردمی که به دنبال مطالبات خودشون هستن رو ضد انقلاب خطاب کردن
آقایان ومسئولین بیشتر دقت کنند ومواظب اظهار نظرشان باشند وبدانند که ما مردم شما را بر سرکار آوردیم پس شما خدمت گذار مردمیدبه رای ما احترام بگذارید.
چرا ما همانند انگلیسی های روباه صفت قانون طومار ۱۰۰هزار امضا الکترونیکی رو نداریم
با وجود این قانون امثال آقای نعمت زاده هرگز به ملت شریف ایران توهین نمی کردند
یادآوری جهت دولتمردان: امام فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند.
فقط برکناری و دیگر هیچ
تابناک عزیز، پرچمتون بالا، موفق باشید.
امیدوارم این حرکت مطالبه گر مردمی به ثمر بنشیند و مردم از این پس قادر باشند سایر مطالبات خود را نیز بیان کنند. تا کمتر شاهد شنیدن اخباری از قبیل اختلاس های میلیاردی و زمین خواری های کلان و خبرهای دیگری از این دست باشیم.
ایشان از اول وزارتشان هیچ حرفی برای تکریم ورفاه ملت بزرگ ایران نزده اند
کمژین را لوث نکنید!!
باید با قاطعیت در این کمپینگ شرکت کرد بنده موافقت خود را اعلام می دارم
چه جوری باید عضو کمپین بشیم ؟؟؟؟؟راهنمایی
ایشان و مسئولین خودروساز تا چندوقته پیش میگفتند اگه قیمت افزایش پیدا نکنه ضرر میدیم.توجه کردید ضرر!!!!! پس چه اتفاقی افتاده که الان قصد ثابت نگه داشتن قیمت به سرشون زده.تابناک لطفا این مسیر رو ادامه بدید
این حرکت تابناک کار شایسته ایه و بنده هم به سهم خود از این حرکت حمایت می کنم، ضمن اینکه قیمت خودرو هم باید به قیمت چهار سال پیش برگرده، شرکت ها که این همه ادعا دارند که صد در صد تولید داخلی انجام می دهند، حالا باید نشان دهند، من یادم هست که همان چهار پنج سال پیش هم صحبت از این بود که قیمت ها دو یا سه برابر قیمت واقعی است.
از خوانندگان دعوت میشود به "کمپین پیشگیری از کم آبی در ایران" بپیوندند.:
http://environmentalprotection.persianblog.ir/
به تابناک پیشنهاد می کنم از هر دارتده اتومبیل ایرانی فقط یک ایراد ماشینشونو بفرستن
از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردی است .
وزیر مولتی میلیاردر کجا و کی می تواند فقر مردم کشورش را درک کند کجا ؟
و حالا یک سؤال کوچک
آقای وزیر میشه بفرمایید شما و خانواده محترم از کدوم یک از این محصولات استفاده میکنید ؟؟؟
جالبه من در جایی کار میکنم که مصرف برق کارخونجاتو کنترل میکنم در این دوماه مصرف برق ایران خودرو 75 درصد کاهش داشته است و این نشون دهنده خوابیدن خط تولیدشونه
نعمت زاده عذرخواهی واستعفادهد.
جناب آقای نعمت زاده


بنده بهمن 93 خودرو تیبا دو خردیدم با هزاران مشکل

درب عقب خورده و صافکاری شده بود که بعد از تحویل فهمیدم. رفتم نمایندگی گفتم این درب رنگ شده است .گفتند تیبا دیگه...

خودرو سازی که خود خودروی تولید خود را ندارد . خودروی تصادفی تحویل من میدهد .

من بخرم...

اسمش را شما هرچی دوست داری بذار...

از قدیم در مورد سزای گرانفروش و کم فروش چه گفتن.


امیدوارم وزیر پاسخ داشته باشد.
من به آقای روحانی رای دادم تا با رفع تحریم ها مشکالت کشور را حل کنند یادمان نرود که هنوز تحریم ها لغو نگردیده به نظرم آنچه در حال حاضر ضروری تر میباشد راه انداختن کمپین برای حمایت از به نتیجه رسیدن مذاکرات ولغو تحریم هاست . زمان هرگونه توقعی از دولت پس از رفع تحریم هاست نه حالا
آقای نعمت زاده شما خودتو زدی به اون راه این مردم همون مردمین که واسه این مملکت جوناشونو دادن از همه چی گذشتن پای تحریم ایستادگی کردن همیشه پشت رهبرشون بودن حالا چرا شما(آقای نعمت زاده) شدی کاسه داغتر از آش از اینکه یه خودروی بی کیفیت تحویل مردم میدین با چند برابر قیمت واقعی چی نصیبتون میشه این مردم حقشون نیست پراید سوار بشن مردم چی میخوان ؟؟فقط میخوان در قبال پولی که پرداخت میکنن امکانات دریافت کنن الان قیمت جهاتی خیلی از خودروهای لوکس با خودروهای ایرانی برابری میکنه چرا چرا چرا چرا ؟؟؟
سالهاس اين مردم درخواست حقوق خود در خصوص كفيت و خدمات پس از فروش و قيمت هاي نجومي خودرو را از سازندگان آن دارند اين مسولين مي بايستي از حقوق مردم دفاع كنند اينكه حقوق خود را مطالبه مي كنن شدن ضد انقلاب؟
آقای وزیر باید در تلویزیون پخش زنده از مردم عذرخواهی کند و استعفا بدهد تا درس عبرتی برای سایر مسئولین شود که بعد از این باید از مردم حمایت کنند نه یک گروه خاص تا شائبه های ایجاد شده هم بر طرف گردد.
ابقا درپستش بدترین بی احترامی به مردمه.این اولین بارش نیست
همیشه حق با مشتری است . این را باید فهمید
منم موافق کمپین شما هستم. وزیر باید مانند یک وزیر ژاپنی فوراً استعفاء بدهد. اگر واقعاً برای خود شخصیت و احترام قائل باشند، ماندن را به صرفه نمی بینند.
علاوه بر نعمت زاده اونایی که در دوره مدیریتی شون سبب بروز این مشکلات ؛ افزایش سه برابری دلار و بی هویت و بی پشتوانه شدن صنعت خودرو شدن بایستی از مردم عذر خواهی کنن
آقای نعمت زاده باید عذرخواهی کنه و استعفا بده.از آقای روحانی انتظار داریم اگر غیر از این شد این آقارو عزل کنه.از نمایندگان مجلس که نمیشه انتظاری برای حمایت از مردم داشت.بندگان خدا کارهای مهمتری دارن!!!والا باور کنید!
لطفا ا ز وا ژه ایرانی پویش بجای کمپین استفاده کنید !
من چشمم اب نمیخوره نسبت به اعتراضات مردم عکس العملی نشون بدن مسولان
اما باید بفهمن که یه گروه از مردم عقل و فهم دارن و به خاطر احقاق حقوقشون به شرایط حاضر اعتراض دارن
ایشون چیزی نگفته که، فقط گفته کسی که خودروسازان را تحریم کرده ضد انقلابه، بد هم نگفته
استیضاح
ایشان باید بیایید و توضیح دهد که چطور پراید7میلیونی یک شبه شد21میلیون و اصلا هم قرار نیست ارزان شود؟
سلام آقای وزیرجای اینکه نخریدن خودرو مردم روحرام اعلان کند جلوافزایش قیمت بی رویه خودرورابگیرد
تابناک ممنون بابت حمایت ات از حقوق مردم . فقط استعفا میتونه باعث قبول عذرخواهی بشه
من هم با هر دو كمپين موافقم . ضمنا كاش كمپين استعفا گذاشته بودين . اقاي وزير چند نفر از هموطنان بدليل بي كيفيتي و عدم مديريت همكاران شما در خودرو داخلي سوختن ؟ چند نفر فوت شدن؟ چند تا بچه يتيم شدن ؟ چند تا زن بي باعث شدن ؟ كدام خيانت است ؟ خائن مردم هستند يا ...؟
در ابتدا بگم که خود بنده هم با کمپین های اینجوری موافقم تا تولیدکننده های ایرانی سر عقل بیایند و یه تکونی به خودشون بدند.
البته تابناک عزیز ..... خود شما هم در این مورد اغراق کرده اید. چراکه گفته اید وزیر به میلیونها ایرانی توهین کرده....
ولی مگر چند نفر توی این چند وقت قصد خرید خودرو صفر را داشته اند ولی به کمپین شما پیوستند و خودرو صفر نخریدند.
اگر آمار دقیقی بگیرید متوجه میشوید که مثلا حداکثر پانزده درصد خریدارهای واقعی به این کمپین پیوستند و صرفا به خاطر این کمپین از خرید خودرو خودداری کردند که البته اگر همین پانزده درصد هم واقعا درست باشه برای خودرو سازها شوک بزرگی....
در هر صورت بخش زیادی از مردم خریدشون رو دارند انجام میدهند. مثلا خود من اگر مشکل مالی ام حل بشه سریعا خودرومو. می خرم.
از انچا که پیدا است ظاهرا مدیریت این کمپین در اختیار رسانه ای همچون تابناک است. ایا تا بحال به این موضع فکر کرده اید که شرکت هایی که بالغ بر یک میلیون کارگر در قالب یک هزار شرکت قطعه ساز در حال کار هستند از محل فعالیت خودرو سازها مشغول به فعالیت می باشند به نظر شما معنای خیانت برای عمل اقای وزیر معنی دار خواهد بود یا برای رسانه هایی چون شما که با راه اندازی چنین موج هایی از اب گل الود برای خودتان ماهی می گیرید و به نحوی دشمن تولید داخلی هستید.
سود کمپین خودروی خوب :
1- خودروی خوب و ایمن = کاهش تلفات تصادفات = نجات جان افراد
2- خودروی خوب = وادار شدن وزارت راه به ساخت جاده های ایمن تر = نجات جان افراد
3- خودروی خوب = رفاه و آسایش راننده و سرنشین ها = رانندگی بهتر راننده = نجات جان افراد
4- خودروی خوب = مصرف سوخت کمتر = صرفه جویی اقتصادی = کاهش هزینه‌ها
5- خودروی خوب = کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی = کاهش بیماری های ناشی از آنها
6- خودروی خوب = هزینه نگهداری و تعمیر کمتر = صرفه جویی اقتصادی
7- خودروی خوب = آرامش فکری خریدار و اطمینان او از خدمات پس از فروش
8-...
حالا تصمیم خودت رو بگیر، ببین این پویش یا کمپین ارزش حمایت داره یا نه.
روحاني بابت اين وزير مچكريم
من از اين كمپين حمايت ميكنم
آقای نعمت زاده مگه شما مرجع تقلید هستید که حمایت از کمپین "خرید خودروی صفر ممنوع" را گناه می دانید ؟؟!!
این توهین شما بی پاسخ نمی ماند ... بدانید اگر این مقام و میز و مسئولیت ماندنی بود ، به شما نرسید .
به خدا تو هر کشور دیگه ای اگه وزیری چنین توهینی به‍ مردم میکرد بلایی سرش میاوردند که همان روز استفا بده ای کاش مجلس استیضاح این اقا رو تو دستور کارش قرار میداد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان