بازدید 3209
ادامه غول کشی وستهام با شکست سنگین لیورپول در آنفیلد

لیگ انگلیس/ فاصله چلسی با سیتی 8 امتیازی شد

کد خبر: ۵۲۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 30 August 2015

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با شکست دوباره آبی‌های لندن و قرمز‌های آنفیلد در خانه همراه شد و من‌سیتی با غلبه بر واتفورد به یکه‌تازی خود در صدر جدول ادامه داد.

لیگ برتر جزیره هفته به هفته رنگ و روی مهیج تری به خود می‌گیرد و مدعیان در پی کسب امتیاز نبرد تنگاتنگی با رقبا دارند. در مهم‌ترین دیدارهای امشب من‌سیتی صدرنشین در ورزشگاه اتحاد به مصاف واتفورد رفت و در حالی که نیمه اول بازی بدون گل خاتمه یافته بود، شاگردان پیگرینی در نیمه دوم با شناسایی نقاط ضعف حریف با گلزنی استرلینگ و فرناندینیو از حریف پیش افتادند تا با 12 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول جا خوش کنند.

چلسی در این فصل شروع مناسبی نداشته و در حالی که در هفته گذشته اولین برد خود را به زحمت مقابل وست‌برومویچ با درخشش پدرو به دست آورد دراین هفته در یک بازی کم موقعیت به مصاف کریستال‌پلاس رفت و درعین ناباوری نتیجه را به میهمان واگذار کرد. دفاع اتوبوسی معروف چلسی در فصل جاری در 4 بازی 9 گل دریافت کرده تا نقطه قوت آبی‌های لندن به پاشنه‌آشیل شاگردان مورینیو تبدیل شود.اختلاف هشت امتیازی چلسی با رقیب اصلی یعنی سیتی زن ها می تواند در پایان فصل برای شان گران تمام شود.

دیگر اتفاق مهم این هفته پیروزی جالب و پرگل وستهام در زمین لیورپول بود.شاگردان بلیچ که در بازی افتتاحیه موفق به شکست آرسنال شدند درادامه روند غول‌کشی خود با 3 گل بر شاگردان راجرز غلبه کردند. لیورپول از دقیقه 53 با اخراج کوتینیو بازی را 10 نفره دنبال کرد. در دقیقه 79 نوبل زننده یکی از گل‌های وستهام هم با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

نتایج بازی های امشب را مرور می کنیم.


منچسترسیتی 2 - واتفورد صفر

رحیم استرلیگ دقیقه 47 و فرناندینیو دقیقه 56


 چلسی یک - کریستال‌پالاس 2

باکاری ساخو دقیقه 65 و جوئل دقیقه 81 برای میهمان و فالکائو دقیقه 79 برای چلسی


لیورپول صفر- وستهام 3

مانوئل لانزینی دقیقه 3 و نوبل دقیقه 29 و ساخو دقیقه 90


بورنموث یک - لسترسیتی یک

استون‌ویلا 2 - ساندرلند 2

استوک‌سیتی صفر - وست‌برومویچ یک

تاتنهام صفر اورتون صفر


 


 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر