بازدید 6704

BOT وارد فوتبال ایران شد

دراولین گام اجرای این قرارداد تجهیز 5 ورزشگاه آزادی ، یادگار امام (ره)تبریز، فولاد شهر یا نقش جهان اصفهان،غدیر اهواز و ثامن مشهد به سامانه بلیت الکترونیک و اجرای بلیت فروشی آغاز شده است.
کد خبر: ۵۲۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 16 August 2015

مشاورعالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران عنوان جدیدی است که محمدرضا ساکت رفیق وهمشهری تاج در سازمان لیگ یدک می کشد. این مدیر اصفهانی امروز از امضای اولین قرارداد BOT در راستای جلب سرمایه گزاری بخش خصوصی در حوزه فوتبال بین سازمان لیگ و شرکت برهان مبین خبر داد.

گفته می شود این توافق نامه با هدف توسعه فناوری های جدید در حوزه ورزش ،ارتقای استانداردهای فوتبال،تکریم تماشاگران و تسهیل خریداری بلیت از طریق سامانه الکترونیکی انجام می شود.

ساکت گفت:همه هزینه های این طرح به مبلغ حدودی پنج میلیارد تومان از سوی شرکت سرمایه گذار به عنوان یکی از شرکت های تحت حمایت مرکزهمکاری های فناوری و نو آوری ریاست جمهوری  تامین می شود.

دراولین گام اجرای این قرارداد برای تجهیز 5 ورزشگاه آزادی تهران ، یادگار امام (ره)تبریز، فولاد شهر یا نقش جهان اصفهان،غدیر اهواز و ثامن مشهد به سامانه بلیت الکترونیک  شامل طراحی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و اجرای بلیت فروشی با پیگیری فدراسیون فوتبال از سوی این شرکت آغاز شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل