بازدید 3668

باقریان: تهدید کارساز نیست

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان با بیان اینکه اختلاف هیات مدیره و خلیلیان به 2 ماه پیش بازمی‌گردد، گفت: تصمیم هیات مدیره برای حل اختلافات، جدایی خلیلیان از این باشگاه بود که در جمع‌بندی‌ها در نهایت من را انتخاب کردند.
کد خبر: ۵۲۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 29 July 2015

به گزارش ایسنا؛ اصغر باقریان درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان از لحاظ سازمانی و ساختاری یکی از بهترین مجموعه‌های کشور است و برای انتخابی که می‌کند بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و در مورد من هم این جمع‌بندی صورت گرفت. خلیلیان یکی از دوستان صمیمی من است که آشنایی ما به 25 سال قبل بازمی‌گردد. او مدیر موفقی است و قطعا کارش را به نحو احسن انجام داده است.

مدیرعامل جدید سپاهان ادامه داد: از حدود دو ماه پیش در موارد اجرایی اختلافاتی میان هیات مدیره به وجود آمد که در این مقطع زمانی گاها خوب و بد شد. در نتیجه هیات مدیره برای اینکه لطمه‌ای به روند سپاهان وارد نشود تصمیم گرفت تا به این موضوع خاتمه دهد و صلاح را بر این دیدند که از یکدیگر جدا شوند.

وی درباره‌ی برنامه‌هایش در دوران مدیرعاملی سپاهان گفت: برنامه‌ها از پیش مصوب شده و برای امروز و فردا نیست. برای این برنامه بیش از 5 ماه بررسی کرده‌اند و مدیرعامل شرکت سپاهان هم در جریان این برنامه‌ریزی بوده است.

باقریان درباره جلسه امروز نیز که تا بعدازظهر هم ادامه داشت اظهار کرد: بالاخره در اولین روز کاری باید جلسات هماهنگی را انجام می‌دادیم. درست است که از پیش با یکدیگر آشنا بودیم اما به نظرم این جلسه لازم بود.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه مطالبات بازیکنان را به زودی پرداخت خواهند کرد افزود: شرکت فولاد مبارکه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اقتصادی کشور است و از لحاظ اقتصادی، مشکلی در پرداخت‌ها ندارد. در سال جاری مقداری مشکل نقدینگی برای باشگاه به وجود آمد که آن را به عنوان دغدغه محسوب نمی‌کنیم. ممکن است از لحاظ زمانی پرداخت‌ها پس و پیش شود اما برای این کار بودجه مشخصی داریم و قابل تامین است.

باقریان با اشاره به دوستی دیرینه‌اش با حسین فرکی خاطرنشان کرد: بیش از 25 سال با حسین فرکی رفاقت دارم و سال گذشته هم خودم با او برای سرمربی‌گری سپاهان مذاکره کردم. قطعا او با قدرت کارش را در سپاهان ادامه می‌دهد و مشکلی از این بابت نداریم.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال برای پرداخت بدهی باشگاه‌ها باید راه حل دیگری را پیش‌بینی کند تاکید کرد: باید میان باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال تعامل بیشتری صورت بگیرد. البته باشگاه سپاهان همیشه یکی از باشگاه‌هایی بوده که کمترین بدهی‌ها را داشته است اما فدراسیون فوتبال هم باید حق و حقوق باشگاه‌ها را مطالبه کند چرا که با تهدید چیزی حل نمی‌شود. باید به دنبال راهکار مناسبی برای حل بدهی‌های باشگاه‌ها باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار