بازدید 2411

زادمهر: فردا‎با‎ اسپانسر به توافق میرسیم

کد خبر: ۵۱۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 26 July 2015
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا فردا (دوشنبه) با یکی از دو گزینه مدنظرمان برای اسپانسری باشگاه به توافق خواهیم رسید.

به گزارش تسنیم، محمدرضا زادمهر در خصوص تأخیر به وجود آمده در  انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: تلاش‌های مسئولان باشگاه در این زمینه ادامه دارد و به یکی دو گزینه‌ نهایی رسیده‌ایم که تا فردا با یکی از این گزینه‌ها به توافق نهایی دست پیدا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس در نهایت کدام یک از دروازه‌بان‌هایی که در خصوص آنها بحث می‌شود را جذب خواهد کرد، یادآور شد: کار ایمان صادقی با باشگاه پرسپولیس تمام شده است و با رضایت برانکو امروز با این دروازه‌بان قرارداد امضا می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که چرا این باشگاه رضایت‌نامه بازیکنان مازاد خود از قبیل محمد عباس‌زاده و مسعود هماهی را صادر نمی‌کند، گفت: این مسائل به هیئت مدیره مربوط نمی‌شود و ما به کارهای کلان باشگاه می‌پردازیم.

زادمهر درباره اینکه پرسپولیس مهاجم خارجی جذب خواهد کرد یا نه تصریح کرد: در حال حاضر چندگزینه در پست مهاجم به باشگاه معرفی شده‌اند که در نهایت با نظر برانکو یکی از آنها جذب خواهند شد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چه زمانی انتخاب خواهد شد، عنوان کرد: در حال حاضر طاهری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و فعلاً برنامه‌ای برای انتخاب مدیرعامل نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار