بازدید 11120
۵

پیکان ماندنی شد، راه‌آهن سقوط کرد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تایید حکم قبلی خود، مجددا به سقوط باشگاه راه آهن به لیگ یک و تداوم حضور پیکان در لیگ برتر رای داد.
کد خبر: ۵۱۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 21 July 2015
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تایید حکم قبلی خود، مجددا به سقوط باشگاه راه آهن به لیگ یک و تداوم حضور پیکان در لیگ برتر رای داد.

به‌ گزارش خبرنگار ورزشی ‌ایسنا‌، پس از رای ابتدایی کمیته‌ استیناف مبنی بر سقوط باشگاه راه‌آهن به لیگ یک به دلیل کسر امتیاز با توجه به استفاده از موتومبا، بازیکن خارجی این تیم، باشگاه راه‌آهن بر رای صادره اعتراض کرد تا پرونده به جلسه تجدید نظرخواهی برود، اما با وجود جلسات مکرر در این زمینه و شائبه‌های مطرح شده مبنی بر این که مستندات جدیدی در این پرونده ارائه شده است، اما کمیته‌ استیناف مجددا به سقوط باشگاه راه‌آهن و ماندن باشگاه پیکان رای داد.

در جلسات برگزار شده در کمیته‌ استیناف که عموما با حضور مسئولان باشگاه پیکان، راه‌آهن و با حضور نماینده دادستانی برگزار شد، اعضای این کمیته‌ با توجه به این که هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای نقض رای قبلی از طرف باشگاه راه‌آهن به کمیته‌ استیناف ارائه نشده است، مجددا به ماندن پیکان در لیگ برتر و سقوط راه‌آهن به لیگ دسته یک رای دادند.

یکی از اعضای کمیته استیناف در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر گفت: دلایل باشگاه راه‌آهن در حدی نبوده که رای کمیته‌ استیناف نقض شود.

باشگاه راه‌آهن در جلسات بر این مساله تاکید داشته که باشگاه در پرونده موتومبا از موضوع تخلف این بازیکن اطلاعی نداشته و مقصر نبوده است. در حالی که کمیته‌ استیناف قصور باشگاه راه‌آهن را در این قضیه محرز دانسته و رای به سقوط این باشگاه به لیگ دسته یک صادر کرده است.

به گزارش ایسنا، این رای پیش از ابلاغ به طرفین پرونده و ابلاغ دبیرکل فدراسیون فوتبال برای اجرا، صادر و اعلام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حالا یک تیم باید از لیگ یک کم بشه تا راه آهن وارد لیگ یک بشه ؟؟؟؟
چرا تو موضوع تخلف خلعتبری تیم پرسپولیس رو محکوم نکردن و بازنده اش نکردن؟
خدا لعنت کنه اقایون رنگی رو
باشگاه تراکتور باید به لیگ پایین تر سقوط کنه با وجوی که یک تیم صنعتی هست بازیکنان سرباز رو می برند اونجا درسته که سپاه سهامدار تراکتوره این دلیل نمیشه بازیکنان سرباز می تونند به تیم محبوب ملوان در لیگ برتر یا فجر سپاسی و نیروی زمینی برند که ماهیت نظامی دارند
گر این نتیجه به ضرر سپاهان و قهرمانی یکی از تیم های تراکتور یا نفت تهران بود باز نتیجه همین بود مطمئنا نه .
فدراسیون و تمامی افراد دیگر که یک فصل متوجه این موضوع نشده و تماشاگران و شعور مردم رو به سخره گرفتند هم باید محاکمه شوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل