بازدید 3052

مسابقات تنیس دیویس کاپ قرعه‌کشی شد

مسابقات تنیس گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه امروز در محل فدراسیون قرعه کشی شد.
کد خبر: ۵۱۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 16 July 2015

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مراسم قرعه کشی رقابت‌های دیویس کاپ گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه صبح امروز( ۲۵ تیر ماه) با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون، پونیت گوپتا سرداور هندی، سانجاربک مویدنیف از ازبکستان مسئول داوران و سامان حسنی داور نشان برنز از ایران، فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم‌های ملی، بازیکنان ایران و کویت و همچنین اصحاب رسانه در محل فدراسیون برگزار شد و در نهایت تنیسورهای ایران حریفان خود را شناختند.

بر این اساس با انجام مراسم قرعه کشی بازی‌ها، در روز نخست از ساعت ۲۱ و در بخش انفرادی شاهین خالدان با عبدا… مقدس دیدار می‌کند و محسن حسین زاده به مصاف محمد قریب می‌رود. در روز دوم مسابقات در بخش تیمی و از ساعت ۱۹ انوشا شاهقلی و امید سوری با محمد قریب و عبدا… مقدس به رقابت می‌پردازند و در روز پایانی نیز از ساعت ۱۸:۳۰ آخرین دیدار در بخش انفرادی برگزار می شود که محسن حسین زاده با عبدا… مقدس مسابقه می‌دهد و شاهین خالدان و محمد قریب به رقابت با یکدیگر می پردازند.

شاهین خالدان، انوشا شاهقلی، محسن حسین‌زاده و امید سوری ترکیب تیم ملی ایران و محمد قریب، عبدا… مقدس، العواضی عبدالرحمن ، عبدالحمید مبارک ترکیب تیم ملی کویت را تشکیل می‌دهند که هدایت و سرپرستی ایران بر عهده سعید احمدوند و قاسم کردی است و عادل الشطی نیز هدایت کویت را بر عهده دارد.

این مسابقات از ۲۶لغایت ۲۸ تیر ماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم ملی ایران برای بقاء در این گروه به مصاف تیم ملی کویت می رود.

بنا بر این گزارش، رقابت‌های جام دیویس در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود و پونیت گوپتا از هند به عنوان سرداور، سامان حسنی داور نشان برنز و آرا سوکزیان داور نشان سفید ایران نیز به عنوان داوران صندلی حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل