بازدید 4660
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

مخالفت با حکومت اسلامی بزرگترین منکر است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: مخالفت با حکومت اسلامی و شبهه‌افکنی در این زمینه بزرگترین منکر است.
کد خبر: ۵۰۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 13 June 2015
رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: مخالفت با حکومت اسلامی و شبهه‌افکنی در این زمینه بزرگترین منکر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام  والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی امروز در گردهمایی بزرگ و سالانه علما، روحانیون، ائمه جمعه و طلاب گیلان که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد،ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدعلی امینیان اظهار کرد: ایشان را از دوران قبل از انقلاب می‌شناختم و بی‌شک اگر در قم می‌ماند امروز یکی از صاحب‌نظران بزرگ فقه در حوزه علمیه بود.

وی به گوشه‌هایی از شخصیت عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه اشاره کرد و گفت: آیت الله امینیان یک صاحب‌نظر و مدرس ارزشمند در علوم دینی بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، افزود: پس از گذشت 36 سال از عمر انقلاب، دیدیم که در سالگرد ارتحال امام علاوه بر جمعیت زیاد مشتاقان که از داخل کشور به حرم مطهر سرازیر شده بودند، شیفتگان آن حضرت از سایر کشورها نیز در این مراسم حضور یافتند.

وی بزرگترین هنر امام خمینی (ره) را نابودی رژیم فاسد پهلوی در ایران دانست و عنوان کرد: امام با درایت خویش توانست ریشه 2500 ساله سلطنت را در ایران نابود کند.

آیت الله محمدی گلپایگانی، حکومت پهلوی را ظالمانه و غیر عاقلانه خواند و افزود: حضرت امام (ره)، حکومت اسلامی ایران را بر مبنای قرآن، تفسیر و اسلام ناب را به وجود آورد.

وی تاکید کرد: مخالفت با حکومت اسلامی و شبهه‌افکنی در این زمینه بزرگترین منکر است.

آیت الله گلپایگانی با اشاره به ایثارگری‌های فراوانی که در راه انقلاب به وقوع پیوست، عنوان کرد: خون پاک میلیون‌ها نفر پای نهال انقلاب اسلامی ایران ریخته شده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، از علما و روحانیون مبلغ خواست از فرصت تبلیغ در ماه مبارک رمضان برای راهنمایی مردم تشنه معارف ناب اسلامی استفاده کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل