بازدید 5734

شوهرم به خاطر تصادف با ماشينش مرا کتک مي‌زند

کد خبر: ۵۰۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 11 June 2015
جنجال مرد جوان بر سر تصادف خودرو پاي او را به دادگاه خانواده باز کرد.

 به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم وسواس عجيبي روي خودرواش دارد. تا جاييکه اصلا اجازه نمي‌دهد من سوار ماشينش شوم.

وي ادامه داد:مرتب آن را به تعميرگاه مي‌برد و همه چيز آن را چک مي‌کند. هر لحظه به آن سر مي‌زند و حتي راه‌هاي دور را با آن نمي‌رود و آژانس مي‌گيرد.اين رفتارهايش کاملا مرا ديوانه کرده است. ولي باز هم سعي مي‌کردم تحمل کنم. تا اينکه چند روز پيش به من خبر دادند مادرم تصادف کرده و حالش خيلي بد است.

من هم با سرعت ماشين را از پارکينگ برداشتم و به بيمارستان رفتم. وقتي داشتم از آنجا بر مي‌گشتم ناگهان در حاليکه به شدت مضطرب و نگران بودم تصادف کوچکي کردم. اين تصادف آنقدر کوچک و ناچيز بود که صدمه زيادي به هيچکدام از خودروها نرسيد. اما شوهرم چنان جنجالي به پا کرد که همانجا تصميم به جدايي گرفتم.

زن جوان در ادامه گفت:اين مرد آنقدر خودخواه است که به خاطر يک ماشين مرا کتک زد و کلي دعوا به راه انداخت. راستش ديگر نمي‌خواهم در کنار اين مرد زندگي کنم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهر وي را به دادگاه احضار کرد.‎
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل