بازدید 3095
۲
سبک جدید محرومیت کمیته استیناف برای مدافع پرسپولیس؛

خانزاده مانند اریک کانتونا محروم می‌شود

کد خبر: ۵۰۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 04 June 2015
محمد خانزاده مدافع جوان پرسپولیس محرومیت خود را به شکل اریک کانتونا هافبک سابق منچستر یونایتد پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، خانزاده که به دلیل درگیری فیزیکی با هوادان پرسپولیس بعد از دیدار با لخویا با محرومیتی 9 ماهه روبرو شده بود. در تجدید نظر خواهی با حکمی تازه مواجه شد.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در مورد محرومیت خانزاده گفت: در قانون بندی وجود دارد که بر اساس آن محرومیت یک بازیکن می تواند شامل خدمات اجتماعی نیز باشد. در همه جای دنیا هم چنین کارهایی انجام می شود.

او ادامه داد: یعنی به جای اینکه بازیکن به طور کامل از فوتبال دور باشد، می تواند خدمات اجتماعی انجام دهد. بر همین اساس قرار است خانزاده سه ماه اول محرومیتش را به دور از فوتبال باشد و سه ماه دوم باید به تیمهای پایه و نونهال آموزش دهد.

مهدی دادرس با اشاره به محرومیت سه ماه دوم خانزاده، گفت: بر اساس این حکم خانزاده باید سه ماه دوم محرومیتش را سه ماه با تیمهای پایه کار کند. یعنی ما هفته ای 15 ساعت از او گزارش کار تایید شده می خواهیم. به این ترتیب هم او از فوتبال نمی ماند و هم روحیه معلم بودن در او تقویت می شود.

گفتنی است اریک کانتونا هم چند سال پیش زمانی که در قامت بازیکن منچستر بود پس از درگیری با یک هوادار و زدن ضربه کاراته به انجام 6 ماه خدمات اجتماعی محکوم شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شمارو بخدا بس کنید خانزاده چی میخواد یاد بچه مردم بده نه از فوتبال چیزی بلده نه از اخلاق چیزی تو وجودش هست . اصلا چطوره چند ماه بعنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کنه. من بعنوان یه پرسپولیس دوست دارم ایشون چند سالی محروم بشه .
مراقب باشید که جای فوتبال الفاظ زیبایی (!) که بلد هستند رو یاد نونهالان ایران ندهد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار