بازدید 2446
جام جهانی تیراندازی- آلمان

الهه احمدی در یک قدمی کسب سهمیه المپیک

کد خبر: ۵۰۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 28 May 2015
الهه احمدی در تفنگ بادی 10 متر مسابقات جام جهانی تیراندازی آلمان جز 8 نفر راه یافته به فینال قرار گرفت و برای کسب سهمیه المپیک به مصاف رقبای خود می‌رود.

به گزارش ایسنا، اولین روز رقابت های جام جهانی تیراندازی آلمان امروز (پنجشنبه) برگزار شد. در این مسابقات سهمیه المپیک ریودوژانیرو نیز توزیع می‌شود.

در تفنگ بادی 10 متر بانوان 5 نماینده ایران پشت خط آتش قرار گرفتند. الهه احمدی با ثبت امتیاز 418.2 پنجم شد و به فینال رسید. در تفنگ بادی 10 متر بانوان که بیشترین امید برای کسب سهمیه المپیک تیراندازان است، احمدی تا ساعاتی دیگر در فینال شلیک می‌کند.

در این بخش نجمه خدمتی با کسب امتیاز 416.3 به جایگاه پانزدهم بسنده کرد. نرجس امام قلی نژاد با امتیاز 412.7 در مکان شصت و چهارم ایستاد.

همچنین در این بخش مه‌لقا جام بزرگ و صفیهه صحراگرد در نفرات ذخیره شلیک کردند و به ترتیب 418.2 و 413.1 امتیاز را کسب کردند.

امروز در تفنگ بادی 10 متر مردان حسین باقری با ثبت امتیاز 624.1 بیست و هشتم شد و به فینال تفنگ 10 متر نرسید. در این بخش نماینده‌ای از چین قهرمان شد و نمایندگانی از روسیه و صربستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین محمد احمدی تنها نماینده ایران در تفنگ 50 متر مردان با امتیاز 546 در لیست راند اول قرار گرفت و در نتیجه پس از رقابت با ۶۲ رقیب جهانی خود توانست به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد.

مرحله مقدماتی تپانچه 25 متر بانوان نیز پیگیری شد که سه نماینده از ایران در این بخش حضور داشتند که بهناز غلامی با 288 امتیاز بهترین رکورد را در بین نمایندگان ایران رقم زد. فاطمه حسینی 281 امتیاز کسب کرد و سارا میرابی 278 گرفت. در این بخش الهام هریجانی در نفرات ذخیره رقابت کرد. مرحله بعد مسابقات تپانچه 25 متر بانوان فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل