بازدید 191286

جزییات ماجرای مشاجره کوچک‌زاده و ظریف در مجلس+ فیلم

جلسه غیر علنی مجلس با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای امروز صبح به ریاست علی لاریجانی برگزار شد. ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با ۱+۵ را در جلسه غیر علنی امروز مجلس برای نمایندگان تشریح کردند. اما پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک‌زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.
کد خبر: ۵۰۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 24 May 2015
هر که توانایی کار کردن دارد باید از دریافت یارانه محروم شود!جلسه غیر علنی مجلس با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای امروز صبح به ریاست علی لاریجانی برگزار شد. ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با ۱+۵ را در جلسه غیر علنی امروز مجلس برای نمایندگان تشریح کردند.

به گزارش «تابناک»، اما پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت، برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک‌زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.

مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران پس از این ماجرا در گفت‌وگویی این مشاجره با ظریف را گفت‌وگوی آرام و البته چالشی نامیده ‌و گفته بود: گفت‌و‌گوی امروز من با آقای ظریف، آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم: شما با این رویه‌تان به حرف آقا توجه نمی‌کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می‌شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می‌کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی‌شود.

جزییات ماجرای مشاجره کوچک زاده و ظریف در مجلس+ فیلم

اما یک شاهد عینی به خبرنگار «تابناک» گفت: از زمانی که زنگ مجلس زده شد، کوچک‌زاده به طرف ظریف حرکت کرد و به لحنی خاص گفت: شما باید ماهیت خودتان را در مذاکرات مشخص ‌و باید اثبات کنید، به دلیل اینکه با صراحت صحبت نمی‌کنید، شرایط سخت شده است.

وی گفت: ظریف در پاسخ به کوچک‌زاده از وی پرسید: من وحدت ملی را خدشه‌دار کرده‌ام‌ یا کسی که به من خائن گفته است؟ و کوچک‌زاده در جواب می‌گوید: خائن گفتن را کسی به شما می‌گوید‌ که زیر سایه تهدید مذاکرات را ادامه می‌دهید‌ و من از زبان او به شما می‌گویم!

این شاهد عینی در ادامه افزود: ظریف پس از شنیدن این ادعا واکنش نشان داد و گفت: رهبری خودشان زبان «برا‌‌»ی این نظام هستند و شما حق ندارید از زبان ایشان مطلبی بیان کنید.

وزیر خارجه کشورمان پس از بیان این سخن، مجلس را ترک کرد.


تعداد بازدید : 316
دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۶۱۲
انتشار یافته: ۱۸
دکتر ظریف نامت جاودانه خواهد ماند
درود بر طریف وتیم مذاکره کننده
سلام جناب اقای طریف شما به خاطر خدا راهت را ادامه بدهید
تاریخ وانتخابات همه چیز را حل میکند.خداحافط
کجا رهبری گفتند مذاکرات را متوقف کنید؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
دوست عزیز، رهبری به چه زبانی باید بگویند!!!؟؟؟ معنای این حرف رهبری که گفتند من با مذاکره زیر شبه تهدید موافق نیستم، چیست؟؟؟؟
انتخابات آينده مجلس مشخص خواهد شد...
ظریف بدان ما اهمیت هستیم
خداوند بر مردان صالح و پاک و وطن دوست کمک کند
من نمیدونم آخه این چند نفر چرا آزادانه هرکاری میتونن بکنن.
آقای کوچک زاده رهبری کی و چه وقت فرموده اند که آقای ظریف و هیئت مذاکره کننده خائن هستند؟اگر گفته خودتون اثبات نکنید مطمئن باشید که شما به دنبال از بین رفتن وحدت بین ملت هستید
سلام جناب دکتر ظریف.ما به شما افتخار می کنیم.
این آقای کوچکزاده بارها نشون دادن که تعادل ندارند
دکتر ظریف به راهت ادامه بده که همیشه پشتیبانت هستیم و اهمیتی به....نده.
زنده باد دکتر ظریف
اگر رهبر صلاح نداند که مذاکرات ادامه پیدا کند مگر از کسی واهمه دارد که آن را اعلام کند و مانع از شرکت تیم مذاکره کننده در مذاکرات شود؟ آقای کوچک زاده لازم نیست شما و رفقاتون همیشه از رهبری خرج کنید.
آقای ظریف شما سرباز ولایت هستید با شجاعت به کارتان ادامه دهید شما در سنگر دیپلماسی از انقلاب اسلامی دفاع میکنید
اينکه تيم مذاکره کننده خطوط قرمز را رعایت نکرده برکسی دیگر پوشيده نيست.
پس نظرات روز 4 خرداد چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان