بازدید 2968

مخالفت تشکیلات خودگردان با دولت موقت

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز جمعه طی اظهاراتی بر مخالفت با هر گونه راه حل های انتقالی یا دولت دارای مرزهای موقت تاکید کرد.
کد خبر: ۵۰۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 22 May 2015
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز جمعه طی اظهاراتی بر مخالفت با هر گونه راه حل های انتقالی یا دولت دارای مرزهای موقت تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمود عباس طی اظهاراتی در اجلاس اقتصادی داووس در امان ضمن مخالفت با راه حل های انتقالی و دولت دارای مرزهای موقت، از همه طرفداران این ایده خواست تا دست از این تفکر بردارند.

وی اظهار داشت: ما بر مخالفت با هر گونه راه حل های انتقالی یا آنچه که دولت دارای مرزهای موقت نامیده می شود و باعث تقسیم بندی ملت، سرزمین و وطن می گردد، مخالف هستیم و امیدواریم کسانیکه به دنبال تقویت این فکر هستند دست از آن بردارند.

وی افزود: با تشکیل کابینه جدید اسرائیل به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، جامعه جهانی باید به طور جدی بر اساس معیارهای بین المللی و در چارچوب سقف زمانی مشخص برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل با هماهنگی کمیته پیگیری عربی، تلاش نماید تا ملت فلسطین به آزادی دست یابد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر گزینه صلح عادلانه و فراگیر، راه حل دو دولت، تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی، حل همه مسائل راه حل نهایی از جمله قضیه آوارگان و اسرا مطابق با قطعنامه های بین المللی تاکید کرد و افزود: چیزی که مانع تحقق این هدف است، استمرار اشغالگری اسرائیل و شهرک سازی و استفاده از زور است.

عباس امروز جمعه همچنین در حاشیه اجلاس داووس با «شیمون پرز» رئیس سابق رژیم صهیونیستی دیدار و با وی درباره مذاکرات سازش گفت‌وگو نمود.

وی همچنین با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر نیز که در اجلاس داووس شرکت داشت، دیدار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار