بازدید 2739

امام‌جمعه تبریز خواستار بررسی حوادث ورزشگاه یادگار امام شد

کد خبر: ۵۰۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 20 May 2015
امام‌جمعه تبریز از رئیس جمهور خواست به جریان حوادث ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز رسیدگی کرده و در خصوص احیای دریاچه ارومیه اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در اجتماع مردم در ورزشگاه تختی تبریز، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهارکرد: مقدم ریاست جمهوری و هیئت همراه را از طرف خود و مردم آذربایجان گرامی می‌دارم.

وی افزود: مردم خطه آذربایجان، به غیرت، شجاعت‌مداری و عشق به میهن معروف هستند و سال‌های سال از آب و خاک ایران اسلامی حفظ و حراست کرده‌اند و رسالت انقلابی خود را به جای آورده‌اند.

شبستری خاطرنشان کرد: مردم غیور آذربایجان از پیش از انقلاب، نقش خود را ایفا کرده‌اند و بعد از انقلاب نیز شهدای فراوانی امثال باکری‌ها را تقدیم راه اسلام کرده و تا به امروز، در تمام عرصه‌های انقلابی، اقتصادی، فرهنگی و غیره پیشتاز هستند، به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب، آذربایجان را به عنوان سر ایران معرفی کرده‌اند و تبریز به عنوان شهر اولین‌ها ملقب شده است.

وی افزود: امروز در سفر هیئت دولت، مردم استان در این محوطه گرد آمده‌اند تا مقدم هیئت دولت را گرامی بدارند و به شعار رهبر معظم انقلاب در سال 94 تحقق عینی بخشند و همدلی و همزبانی دولت و ملت را عملی کنند و امیدواریم مشکلات مختلف مردم مرتفع شود و شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

امام‌جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مردم آمده‌اند تا نشان دهند مثل همیشه در صحنه هستند و بار دیگر شعار "آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی" (آذربایجان بیداره، ستون انقلابند) را سر دهند.

وی افزود: از اقدامات مختلف دولت از جمله طرح تحول سلامت و تقبل هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی که برای افراد مستضعف بسیار حائز اهمیت است، قدردانی می‌شود و در صحنه‌های بین‌المللی نیز امیدواریم مذاکرات هسته‌ای به نتیجه مطلوب برسد.

شبستری تصریح‌کرد: امروز از بین مطالبات مردم آذربایجان که خواسته همگانی است، دو مورد را مطرح می‌کنیم که اولی، احیای دریاچه ارومیه است که جا دارد از جنابعالی تشکر کنیم که از روزهای آغازین قبول مسئولیت، این قضیه را مطرح و پیگیری کرده‌اید و به واسطه حیاتی بودن موضوع، احتیاج به تسریع اقدامات است.

وی افزود: دومین مطالبه ما، رسیدگی به واقعه‌ای است که چند روز گذشته در مسابقه فوتبال در تبریز پیش آمد و اسباب رنجش ورزشکاران و سایر افراد شد، البته استاندار و مسئولان استانی، اقداماتی کرده‌اند و وزیر ورزش و جوانان نیز از دستور پیگیری شما سخن گفته‌اند و به همین دلیل کمال سپاس را داریم.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این اجتماع، مقدم ریاست جمهوری و هیئت همراه را گرامی داشت و افزود: من مطالب خود را در جلسه‌ای که با رئیس‌جمهور داشتیم، مطرح کرده و مسائل خود را در میان گذاشته‌ام و در جلسات آتی نیز به بیان نظرات خود خواهم پرداخت، به همین دلیل ترجیح می‌دهم این فرصت را در اختیار مردم و صرف درد دل مردم با دولت بگذارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار