بازدید 3244

فشار روی قلعه‌نویی بیشتر از برانکو بود

کد خبر: ۵۰۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 16 May 2015
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی دربی فشار روی امیر قلعه‌نویی بیشتر از برانکو ایوانکوویچ بود.

حسین عبدی در گفتگو با مهر درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: خدا را شکر که پرسپولیس توانست لیگ برتر را با پیروزی تمام کند. ما در بازی رفت و برگشت، استقلال را شکست دادیم و همین موضوع در تاریخ ثبت می‌شود. همین که توانستیم در یک فصل پر فراز و نشیب در دو بازی استقلال را ببریم، نقطه عطف پرسپولیس است.

وی در خصوص بازی تصریح کرد: هر دو تیم خوب بازی کردند و تا حدودی به یک اندازه موقعیت داشتند. با این حال سرعت بازیکنان پرسپولیس مثل امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی بیشتر از خط دفاعی استقلال بود.

مربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ کار راحت‌تری نسبت به حمید درخشان برای بازی با استقلال داشته است، گفت: برانکو در این مسابقه استرس امتیازگیری نداشت. به نظرم روی امیر قلعه‌نویی فشار بیشتری بود چون آنها هفته گذشته مقابل تراکتورسازی هم شکست خورده بود و هوادارانشان توقع داشتند آن باخت را جبران کنند. برای همین فشار روی استقلال به مراتب بیشتر از پرسپولیس بود.

عبدی درباره علی علیپور، گلزن پرسپولیس در دربی هم گفت: علیپور روی پرش‌ها استثنایی است و در آزار دادن خط دفاع تیم‌های حریف با این شیوه تبحر دارد. با این حال او به تجربه بیشتری نیاز دارد تا یک مهاجم شش‌دانگ شود.

وی در پاسخ به این سئوال که برگ برنده پرسپولیس در دربی چه بود؟ گفت: بدون شک سختکوشی بازیکنان پرسپولیس، برگ برنده این بازی بود. البته شاید یکی از عواملی که این بازی را بهتر کرد، داوری بازی بود.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: تورج حق‌وردی داور بازی در تمام صحنه‌ها نزدیک بود و به نظرم انتخاب وی کاملاً منطقی و هوشمندانه بود.

عبدی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا همچنان از اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس ناراحت است یا خیر؟ گفت: برای من که اتفاقی نیفتاد. باشگاه پرسپولیس بحث‌های عدیده‌ای دارد. به نظر من مشکلات فنی پرسپولیس کمتر از مشکلات مدیریتی است. اگر مشکل مدیریتی را حل کنیم، سایر مسائل هم حل می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار