بازدید 2330

افشارزاده: مخالف فروش یا اجاره استقلال هستم

کد خبر: ۴۹۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 04 May 2015
مدیرعامل استقلال معتقد است که واگذاری یا اجاره باشگاهش به سود آبی‌پوشان نیست و بهتر بود دولت همچنان از سرخابی‌ها حمایت می‌کرد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت استقلال در بحث واگذاری عنوان کرد: تا جایی که می‌دانم احتمال دارد که وضعیت استقلال تا حدی امروز روشن شود و ظاهرا آقای پوری حسینی در مزایده پرسپولیس مطالبی درباره استقلال می‌گوید. واقعا نمی‌دانم که ماجرای واگذاری بالاخره به کجا می‌رسد.

وی درباره وضعیت تیمش در دو بازی باقی مانده لیگ برتر عنوان کرد: بازیکنان و کادرفنی در تلاش هستند تا در دو بازی بعدی دل هواداران را شاد کنند و ما هم تلاش‌هایی را کرده‌ایم تا بخشی از پول کادرفنی و بازیکنان را تامین کنیم. آقای سبک دست قول‌هایی به ما داده و امیدواریم ظرف امروز( دوشنبه) یا فردا (سه‌شنبه) بخشی از مطالبات تیم را تهیه کنیم. امیدواریم که تیم در دو بازی بعدی پیروز شود و به سهمیه آسیایی برسد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به حضورش در باشگاه استقلال به نظرش میان فروش باشگاه یا اجاره‌اش کدامیک به سود آبی‌پوشان خواهد بود، اظهار کرد: هیچکدامشان به درد استقلال نمی‌خورند. به نظر من دولت باید به این‌ها کمک کند تا سرپا بمانند. از وقتی اسم واگذاری آمده است، اسپانسر استقلال از کمک کردن به تیم جلوگیری کرده و آن کسانی که تصمیم به واگذاری استقلال گرفتند باید به این مشکلات توجه می‌کردند و امروز را می‌دیدند.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره اخراج یکی از آنالیزورهای استقلال عنوان کرد: من در جریان کامل این ماجرا نیستم و بعدا در این باره صحبت می‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل