بازدید 10864
۸

تأثیر سود بانکی بر مسکن

کد خبر: ۴۹۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 23 April 2015
دنیای اقتصاد نوشت:

در شرایطی که بانک‌ها بر سر کاهش 2 درصدی نرخ سود بانکی با یکدیگر تفاهم کرده‌اند، اما برخی بر این باورند که در این شرایط با کاهش نرخ سود، ممکن است سرمایه دوباره به سمت فعالیت‌های سوداگرانه و سفته‌بازانه برود و از این رو طبق تجربه سالیان گذشته بازار مسکن از این موضوع بی‌بهره نماند. در این شرایط ممکن است نقدینگی دوباره روانه بازار مسکن شود و آرامش قیمتی را از این بازار بگیرد. برخی فعالان بازار مسکن هم از تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر افزایش اجاره‌بها خبر داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۸
این بالا و پایین کردن سود بانکی و.... باید حساب شده باشه و گرنه اقتصاد مملکت رو زیرو رو می کنه ، مشکل خانواده های ضعیف رو زیاد ، چرا به همین راهتی یه روز زیاد می کنند یه روز کم
هیچ کاری تو ایران راحت تر و مطمئنتر از سرمایه گذاری بانکی نیست این وضعیت رو خودمون ایجاد کرده ایم چون کار دیگه ای به صرفه تر از سرمایه گذاری بانکی وجود ندارد و اگر وجود دارد صفحه ای به نام سرمایه گذاری در ایران ایجاد کنید تا خودتان از نظریات مردم آگاه شوید.!
%100 همین طور است اثرات کاهش سود بانکی خیلی سریع هویدا خواهد شد در دلار و طلا و مسکن و دلال بازی .
ما که چندین بار حتی تو همین تابناک گفتیم که این 2 درصد تاثیری برای تولید نداره اما بازار دلالان مسکن را رونق می دهد و در نهایت هم تنها و تنها دلالان سود می برند
مانند سایر فعالیتهای اقتصادی در این مملکت که تنها سود به جیب دلالان می رود
کاهش نرخ سود همانا خالی شدن بانکها همانا. باور نداری امتحان کن.
مشخصه که مردم دیگه پولشونو تو بانکا نمی زارن با این سود پایین. در حالی که نرخ بهره وامها 30 درصده. دولت می تونست با مشارکت بانکها با استفاده از سپرده های مردم یک جون تازه ای به صنعت بده. امیدوارم از این طرح منصرف بشن.
خدا کند ولی عمرا
نگران نباشید مسکن آنقدر گران شده که چه این دو در صد کم شود چه زیاد قشر زحمت کش جامعه کارگر و کارمند نمیتوانند مسکن تهیه کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل