بازدید 2038

انتقاد سرپرست تیم راه‌آهن از اشتباهات داوری

کد خبر: ۴۹۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 22 April 2015
سرپرست تیم راه‌آهن نسبت به اشتباهات متعدد داوری در بازی‌های این تیم واکنش نشان داد.

 حمیدرضا منوچهری در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اینکه در برنامه 90 دوشنبه شب گذشته گفته شد 2 گلی که استقلال خوزستان در بازی با راه‌آهن به ثمر رسانده روی اشتباهات داوری بوده است، اظهار داشت: تقریبا از بازی راه‌آهن و تراکتورسازی بود که اشتباهات متعدد داوری تیم ما را وارد بحران کرد و همان طور که دیدید اعلام شد هر 2 گل استقلال خوزستان در بازی با راه‌آهن روی اشتباهات داوری بوده است.

وی ادامه داد: در بازی راه‌آهن و تراکتورسازی داور گل 100 درصد ما را قبول نکرد. همچنین در بازی که با پرسپولیس داشتیم و در شرایطی که از دقیقه 42، 10 نفره بودیم اما تا دقیقه 91 از سرخپوشان پیش بودیم که داور پنالتی برای پرسپولیس اعلام کرد که بیشتر خطای هافبک این تیم بود تا مدافع ما.

سرپرست تیم راه‌آهن افزود: چندین بار در جلسات از مسئولان خواسته‌ایم برای 4 بازی نهایی لیگ داوران مطمئنی انتخاب کنند. شما ببینید الان ارزش یک تیم لیگ برتری 14 میلیارد تومان است اما ممکن است با یک سوت داور و سقوط تیمی به لیگ یک، ارزش این تیم به یک میلیارد تومان برسد.

منوچهری در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال از داوران شکایتی داشته است یا خیر، گفت: واقعا در بخش داوری راه‌آهن ضرر کرده و این موضوع را همه مردم در برنامه 90 دیدند. از 4 هفته پیش این اشتباهات شروع شده و این در شرایطی است که ما اگر 9 امتیازی که داوران از ما گرفته بودند را الان داشتیم، حداقل در رده نهم جدول قرار داشتیم.

وی ادامه داد: باید برای هر بازی چند ناظر ویژه حضور داشته باشد تا داور بداند یک نفر بالای سر اوست و نمی‌تواند اشتباه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار