بازدید 4192

اعلام جزئیات اولین عرضه اولیه امسال بورس

از تعداد ۶۵ میلیون سهام قابل عرضه سیمان خوزستان در روزجاری، تعداد ۵۲ میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت عرضه و تعداد ۱۳ میلیون سهم به قیمت کشف شده جهت مشتریان برخط(آنلاین) اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۴۸۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 07 April 2015
تعداد 65 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت سیمان خوزستان متعلق به شرکت سیمان آبیک و سیمان سپاهان امروز در نماد "سخوز" به عنوان اولین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال جدید عرضه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بر این اساس، از تعداد 65 میلیون سهام قابل عرضه نماد سخوز در روزجاری، تعداد 52 میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت عرضه و تعداد 13 میلیون سهم به قیمت کشف شده جهت مشتریان برخط(آنلاین) اختصاص خواهد یافت.

همچنین سهمیه هر ایستگاه معاملاتی جهت کشف قیمت حداکثر 40 هزار سهم تعیین شده است که خریدها باید بصورت گروهی(ددد) انجام پذیرد؛ بعلاوه این که سهمیه هر یک از مشتریان برخط مطابق با تعداد سهام اعلام شده در پیام ناظر پس از کشف قیمت خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید؛ شرکت سیمان خوزستان به عنوان 483 امین شرکت پذیرفته شده در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار در بخش ساخت سایر محصولات کانی غیرفلزی گروه ساخت محصولات کانی غیرفلزی طبقه بندی نشده در جای دیگر و طبقه ساخت سیمان، آهک و گچ قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها