بازدید 7265

دیدار ۲هزار مداح با رهبر انقلاب

طبق روال هرساله در سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 06 April 2015
 طبق روال هرساله در سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
 
به گزارش  تسنیم، رضا معممی مقدم مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه ریزی برای دیدار ۲هزار نفر از مداحان با مقام معظم رهبری در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: طبق ابلاغیه ارسالی به استان‌ها ۴۰۰ مراسم شعرخوانی و بزرگداشت حضرت فاطمه(س) در کشور با حضور نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در سطح مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها همزمان با دیدار ۲هزار نفر از مداحان با مقام معظم رهبری در تاریخ بیستم فروردین ماه برگزار می‌شود.
 
دیدار مداحان و شاعران اهل‌بیت(ع) با مقام معظم رهبری هرساله در این ایام برگزار می‌شود و به‌احتمال زیاد مراسم دیدار سالانه مداحان با معظم‌له روز جمعه هفته جاری ۲۱ فروردین مصادف با ۲۰ جمادی الثانی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره) انجام شود.
 
در این دیدار معمولاً همانند سال‌های گذشته ابتدا تعدادی از ذاکران و شعرای آیینی خاندان عصمت و طهارت(ع) در مدح و منقبت اهل‌بیت(ع) مداحی و اشعار خود را قرائت می‌کنند و پس از آن از بیانات و رهنمودهای معظم‌له بهره‌مند می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار