بازدید 3039

برانکو امشب به تهران نمی‌آید

کد خبر: ۴۸۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 05 April 2015
مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: برانکو امشب به تهران سفر نمی‌کند و حمید درخشان سرمربی پرسپولیس است.

به گزارش فارس، حسین قدوسی در مورد خبر سفر امشب برانکو به تهران که برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند، گفت: این خبر صحت ندارد. برانکو امشب به تهران سفر نمی‌کند. همانطور که پس از جلسه 90 دقیقه‌ای شب گذشته نژادفلاح با سرمربی پرسپولیس اعلام شد حمید درخشان سرمربی تیم است و در این مسابقه حساس هدایت پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: مسابقه با النصر بسیار حساس ومهم است و پرسپولیس با وجود حواشی و ناکامی‌ها در لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته و در صورت پیروزی مقابل النصر عربستان راه صعودش هموار و تاحدود زیادی قطعی خواهد شد. بنابراین از پیشکسوتان،‌هواداران و رسانه‌ها تقاضا داریم که از تیم حمایت کنند و همانطور که در بازی لخویا و بنیادکار پرسپولیس را حمایت کردند در مسابقه روز چهارشنبه همه این تیم را حمایت کنند.

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از رسانه‌ها می‌خواهم که از گمانه‌زنی و انتشار اخباری به نقل از شنیده‌ها پرهیز کنند. اخبار رسمی باشگاه از طریق روابط عمومی و سایت پرسپولیس و همچنین مدیران و سخنگوی باشگاه اعلام خواهد شد چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد اما برانکو قرار نیست امشب به تهران بیاید. همانطور که خود برانکو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود تنها در صورت پیشنهاد رسمی به پرسپولیس خواهد آمد که تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی و کتبی به برانکو داده نشده است. این اخبار فقط می‌تواند حاشیه‌های جدیدتری را به پرسپولیس وارد کند. امیدوارم با حمایت همه جانبه از پرسپولیس زمینه پیروزی مقابل النصر عربستان را فراهم کنیم و این تیم با آرامش به مصاف النصر برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل