بازدید 58729

میوه ای جدید که سرطان را ازبین می‌برد

به عقیده برخی دانشمندان ،‌یکی از مهم ترین و شایع ترین بیماری های قرن 21 است.درمان برای ین بیماری به وسیله مواد طبیعی از طریق کشتن سلول های سرطانی و تخریب منبع متابولیسم آنهاست.
کد خبر: ۴۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰ 16 March 2015
به عقیده برخی دانشمندان ،‌یکی از مهم ترین و شایع ترین بیماری های قرن 21 است.درمان برای ین بیماری به وسیله مواد طبیعی از طریق کشتن سلول های سرطانی و تخریب منبع متابولیسم آنهاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این واقعیت به خوبی معلوم شده است که سلول های سرطانی فاقد اکسیژن هستند که باعث تکثیر بی وقفه این سلئل ها می شود.برخی دانه های گیاهی که برای حذف سلول های سرطانی مفید هستند شامل چای سبز و سیاه ،‌روغن دانه انگور، یک نوع قارچ و بسیاری مواد دیگر نظیر این ها می باشد.

اخیرا دانشمندان میوه ای به نام bitter melon ( خربزه تلخ) را در منطقه okinawa در ژاپن یافت کردند که آب این میوه تا 90 درصد سلول های سرطان یرا از بین می برد. این محصول روی حیواناتی نظیر موش آزمایش شد  و ثابت شدکه اندازه تومورها به طور چشمگیری کاهش یافت. ان مساله روی انسان هم آزمایش شد و اثبات شده است که این ماده هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

آب bitter melon هم چنین برای حذف دیابت مفید است. ثابت شده است که آب این میوه برای مشکلات متابولیکی مفید است و آن را کاهش می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۸
انتشار یافته: ۱۵
آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم، جهت اطلاع هندوانه ابوجهل هم این خواص را دارد و از قدیم ایرانیان از آن اطلاعاع داشتنید! اگر چشمتان را باز کنید نیاز نیست در جزیره ای در ژاپن کشفش کنید. مشکل اینجاست که مرغ همسایه غاز هست ...
با سلام.من اطلاع وسیعی از اینگونه مطالب ندارم.بنظر میرسد این میوه همان خربزه ابو جهل باشد ،که در قدیم و طب سنتی استفاده میشده ودارای خواص زیادی هم بوده!!و در حقیقت کشف جدیدی نیست بلکه تائیدی بر تجربیات طب قدیم و سنتی است.
توایران گیرمیاد؟
این که خیار چنبر تلخ است.
لطفا با نویسنده مقاله تماس بگیرید و در مورد خیار چنبر تلخ هم بپرسید.
خیار چنبر به عنوان جذب کننده مواد رادیو اکتیو مطرح است.
سال ها قبل که در چابهار کار می کردم هندوانه های کوچکی یافت می شد که در بعضی مناطق روی بوته هایی خودنمایی می کردند و مردم آنها را هندوانه ابوجهل می نامیدند چون تلخ بودند و می گفتند قابل خوردن نیستند. ..
تو چين در فصل تابستان در حيات خانه ها كشت مي كنند و شيوه رويش اين سبزي مانند بونه خيار هست و از طريق پختن خورده ميشود . خيلي بد مزه و تلخ طعمه اما با خواندن اين مطلب من هم به خوردن اين غذا روي خواهم اورد.
بابا ولش کن
کی حوصله داره این همه راه رو بره ژاپن این میوه رو بیاره
همینجا میخوابیم کم کم میمیریم
بابا ولش کن
اولا که مزه زهر مار میده، بعدشم فکر کنم توی ترجمه اشتباه رخ داده، این درست نیست که بگیم اخیرا دانشمندان ژاپنی این میوه روکشف کردند، احتمالا اینجوری بوده که دانشمندان ژاپنی جدید ا کشف کرده اند که...
سلام.سیفی وحشی و طبیعی در منطقه آذربایجان میروید که شبیه به هندوانه کوچک بوده و در این منطقه به هندوانه ابوجهل (بخاطر تلخی)معروف است و آب و گوشت آن بسیار تلخ است و از قدیم برای درمان سرماخوردگی و از طریق چکاندن آب آن به داخل بینی برای درمان سینوزیت استفاده میشود.جا دارد متخصصین این سیفی را هم بررسی کنند.
گونه ای از این میوه در مناطق جنوبی ایران هم وجود دارد.
این همون هندوانه ابوجهل هست.که تو ایران هم پیدا میشه
میوه جدید دقیقاً یعنی چی؟
یعنی خدا تازه اختراعش کردهً؟
فکر کنم همون خیار چنبره خودمون باشه!
اين كه چيزي نيست ما هم در استان بوشهر ميوه اي داريم به نام خيار تحلو ( تلخو يا هندونه ابوجهل ) كه در ديگر استانهاي كشورمان هم هست و مزه آن مثل زهر ماره ( خيلي تلخه ) و بايد با احتياط چند دانه آن را در كپسول دوا گذاشت و قورت داد . اين قاتل ديابته
این میوه شکل خیار چنبره .نوعی خیار چنبر تلخ هم هست که شاید همون باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار