بازدید 6952
۳
ديدار تيم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران

تصاویر جنجال کم سابقه در لیگ بسکتبال

در هفته ششم ليگ حرفه‌ای بسکتبال ايران، جنجال‌های بی سابقه‌ای رخ داد که شامل سه بار توقف بازی، درگيری فيزيکی، پرتاب ترقه و مواد دودزا، استفاده از گاز اشک آور و سرانجام دستگيری دو نفر از مربيان بود.
کد خبر: ۴۸۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱ 06 March 2015
تصاوير ويدئويی ماجراهای عصر پنجشنبه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.ديدار تيم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در کوارتر دوم به دليل پرتاب مواد دودزا از سوی تماشاگران و سپس استفاده از گاز اشک آور در سالن متوقف شد.


وقتی مهرام از ميهمان خود پيش بود. بازيکن خارجی شهرداری گرگان با بازيکنان مهرام درگير شد. سپس تماشاگران منتسب به تيم شهرداری، مواد انفجاری به محوطه سالن پرتاب کردند که جلوی پای فريد اصلانی بازيکن مهرام به زمين خورد.اصلانی روی زمين افتاد.

تصاویر جنجال کم سابقه در لیگ بسکتبال

در حالی که جو سالن متشنج شده بود، فحاشی تماشاگران به خانواده اين بازيکن حتی از شبکه "شما" در صداوسيما که اين بازی را پخش می‌کرد هم شنيده می‌شد. او بلند شد و از محوطه زمين بيرون آمد. اما اين تازه آغاز ماجرا بود. "استفاده از گاز اشک آور" در سالن باعث شد داوران بازی را متوقف کنند.


در اين لحظات، بازيکنان با پوشاندن صورت خود و سرفه‌‌های شديد به سمت رختکن می‌دويدند.ازاین لحظه تا اواسط کوارتر سوم به سود مهرام در جريان بود و پس از ۱۵ دقيقه توقف دوباره از سر گرفته شد. نيمه نخست ۵۰ بر ۲۷ به سود مهرام به پايان رسيد. شهرداری گرگان در کوارتر سوم توانست فاصله را کم کند.

درگيری بازيکنان، اعتراض‌ها به داوری و فحاشی‌ تماشاگران ادامه يافت. در کوارتر چهارم، بازيکنان شهرداری اختلاف را به پنج امتياز هم رساندند.

۱۳ ثانيه به پايان بازی، باز هم پرتاب اشيا به داخل زمين باعث شد بازی برای سومين مرتبه متوقف شود.

در نهايت مهرام به برتری رسيد اما غائله ختم نشد و از جمله حوادث بی سابقه اين بازی، دستگيری مصطفی هاشمی ستاره سابق تيم ملی و سرمربی مهرام بود.

او و يکی از ديگر مربيان مهرام به اتهام "توهين و برخورد فيزيکی با ماموران نيروی انتظامی" پس از پايان بازی توسط پليس دستگير و به کلانتری منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فحاشی به بازیکنان نه از جانب تماشاگرنماها که اتفاقا" از طرف تماشاگران هستش و این بین مردم جا افتاده تا یک تیمی کم میاره هواداران بایستی خانواده بازیکنان تاثیر گذار در میدان را بیارن جلو چشمشون
اینهمه دوربین و مامور هم مثل ....... ایستادن بدون کوچکترین برخورد با فحاشان که اگه یکبار تعدادی از اینا دستگیر و حد زده بشن دیگه کسی جرات نمیکنه به خانواده بازیکنان فحش بده
"توهين و برخورد فيزيکی با ماموران نيروی انتظامی"
حتما همین طور بوده!
زنده باد مصطفی هاشمی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل