بازدید 304269
خشونت پنهان در کلاس های درس؛ بخش دوم

آیا شنیده‌اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند؟!

ممکن است برخی اولیا چنین اشکالی را وارد ندانسته و بر اطلاع یافتن از تمامی جزئیات کلاس درس از دریچه دید فرزندانشان، اصرار داشته باشند ولی باید بپذیریم همانگونه که گاه دانش آموزان برخی جزئیات رقم خورده در مدرسه مانند نمره های نامطلوبی که در امتحانات می‌گیرند را برای دور ماندن از سرزنش و تنبیه از اولیا مخفی می‌کنند، ممکن است تحقیرها و تنبیه های بدنی ای که در متنشان حضور دارند را به اولیا خود اطلاع ندهند.
کد خبر: ۴۷۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 27 February 2015
پیشتر در گزارشی به یک بعد از خشونت پنهان در کلاس های درس پرداختیم که بیشتر از نوع تمسخر دانش آموزان است و حتی گاه در قالب فیلم های خنده دار(!) منتشر شده و دست به دست می‌شوند و البته کمتر کسی به اثرات آنها زندگی دانش آموزانی که در متن فیلم حضور دارند، می‌اندیشد. این بار می‌خواهیم به خشونت پنهان دیگری بپردازیم که بیشتر درباره‌اش شنیده‌ایم.

به گزارش «تابناک»، هرچه ریشخند کردن دانش آموزان توسط اولیای مدارس و حتی توسط برخی دانش آموزان سلطه جو، کمتر دیده شده، مورد کنکاش و علت یابی قرار گرفته و به راهکاری منسجم برای زدودن این خشونت پنهان در مدارس منجر شده، نوع دیگری از خشونت پنهان هم در مدارس به چشم می‌خورد که به رغم دیده شدن نشانه‌های آشکار آن در طولانی مدت، متاسفانه هنوز رواج دارد و معلوم نیست چه زمانی از چهره مدارس کشورمان زدوده خواهد شد.

صحبت از تحقیرها، توهین ها و تنبیه های بدنی‌‌ای است که کمتر کسی منکر وجودشان در مدارس می‌شود و پنهان خواندشان، به معنای رقم خوردنشان در لفافه نیست، بلکه به غیر قانونی بودنشان و رخ دادنشان به رغم این ممنوعیت اشاره دارد. همان ویژگی زشت خیلی هایمان که تا چشم ناظران قانون را دور می‌بینیم، از شکستن هیچ قانونی ابا نکرده و از این بابت هیچ دلهره و نگرانی ای به خود راه نمی‌دهیم.

کافی است از این منظر به ماجرا نگاه کنیم که هیچ فردی به خود این اجازه را نمی‌دهد که در حضور اولیای دانش آموز، با لحن بد او را مخاطب قرار دهد، چه برسد که قرار باشد دانش آموز را تنبیه بدنی کرده و به شدید ترین وجه ممکن، وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد تا دریابیم چرا این خشونت ها و تنبیه های بدنی را باید پنهانی خواند؛ تحقیرها، توهین ها و تنبیه های بدنی دانش آموزان به دور از چشم اغلب ناظران، در کلاس های درس که برای علم آموزی و پرورش تدارک دیده شده و زمان زیادی از زندگی دانش آموزان در آنجا سپری می‌شود.

به عبارت بهتر، جایی که انتظار داریم در آن، عالی ترین آموزش ها و پرورش ها رخ دهد، گاه متاسفانه بستر رقم خوردن خشونت هایی می‌شود که اثرات آنها را در زندگی دانش آموزان تا سالها بعد می‌توان دید. خشونت های پنهانی که گاه اینقدر وقوعشان را باور نمی‌کنیم که مدت ها تداوم می‌یابند، در ذهن دانش آموزان جا افتاده و پذیرفته می‌شوند و اولیای ایشان ممکن است از وقوعش مطلع نشده یا باورش نکنند.

دانلود

اینجاست که انتشاری فیلمی از این دست ممکن است برایمان شوک آور شده و با این پرسش مواجهمان کند که مگر ممکن است معلمی با لگد به صورت دانش آموزی بکوبد و تنبیهی تا این اندازه خشونت آمیز در مدارس دخ دهد؟ پاسخی که می‌بایست «نه؛ هرگز!» باشد اما امثال این فیلم نشان می‌دهند که گاه «با هزاران تاسف، بله!» است!

با این تفاسیر به نظر راحت تر متوجه می‌شویم که چگونه تنبیه بدنی در مدارس، به رغم ممنوعیت های اعمال این تنبیه، به دور از چشم اولیا دانش آموزان و متولیان آموزش و پرورش، رشد و بالندگی خود را به صورت پنهانی در برخی مدارس و کلاس های درس ادامه داده است. به این دلیل که شرایط بروز و تداومش را فراهم آورده‌ایم؛ هم اولیای دانش آموزان که گاه اینقدر از فرزندانشان  دور هستند که نمی‌توانند چنین حقایق تلخی را از زبان آنها شنیده و باور کنند و هم متولیان آموزش و پرورش در کشور که راهکار موثری برای مقابله با این خشونت ها تدارک ندیده‌اند.
 
البته ممکن است برخی اولیا چنین اشکالی را وارد ندانسته و بر اطلاع یافتن از تمامی جزئیاتی که در کلاس درس رخ می‌دهد، از دریچه دید فرزندانشان، اصرار داشته باشند ولی باید بپذیریم همانگونه که گاه دانش آموزان برخی جزئیات رقم خورده در مدرسه مانند نمره های نامطلوبی که در امتحانات می‌گیرند را برای دور ماندن از سرزنش و تنبیه از اولیا مخفی می‌کنند، ممکن است ریشخند شدن ها، تحقیرها، توهین ها و حتی تنبیه های بدنی ای که در متنشان حضور دارند را به اولیا خود اطلاع نداده و به ظلمی که در حقشان روا داشته می‌شود، تن دهند.

این اشکال زمانی تشدید می‌شود که می‌بینیم در پروسه آموزشی دانش آموزان، هیچ توجهی به آگاه سازی ایشان از حقوقشان نشده و پشتوانه حمایتی خاصی برایشان در مقابله با تنبیه هایی از این دست تدارک دیده نشده است که در غیر اینصورت، لازم نبود دوربین به سر کلاس برده و برای به تصویر کشیدن تنبیه های بسیار خشن معلمشان، ریسک بزرگی را به جان بخرند؛ ریسکی که می‌تواند به تنبیه های شدید برایشان منجر شود.

بدین ترتیب می‌توان دریافت که اگر خشونت در مدارس به رغم ممنوعیت های قانونی و تاکیدات قانون گذار، برچیده نشده و به صورت پنهانی به حیات خود ادامه داده، ریشه‌اش را باید در کوتاهی های اولیای دانش آموزان و صد البته، بی توجهی مسئولان و متولیان آموزش و پرورش یافت که اگر نبود بی توجهی های ایشان، به محض بروز خطایی از یک معلم (معلمی که متاسفانه موجبات بدنامی همکاران شریف خود را فراهم می‌آورد)،  به آن رسیدگی شده و راه تکرارش برای همیشه مسدود می‌شد.

کافی است به سرنوشت نامعلوم فیلم هایی که خشونت های شدید در کلاس درس را به تصویر کشیده ‌اند، دقیق شویم تا دریابیم که نه تنها برای پیگیری از بروز این خشونت ها کاری صورت نداده‌ایم،  بلکه در درمان دردی که بروز کرده هم کوتاهی کرده‌ایم وگرنه سخت نیست امثال معلمی که در فیلم به صورت دانش آموز لگد می‌زند را شناسایی کرد، تنبیهاتی برایش در نظر گرفته که مایه عبرت امثال وی شود و در نهایت از دانش آموزان این معلم دلجویی به عمل آورد تا هم کسی جرات آلوده کردن جایگاه معلمی و ضرب و شتم دل بندان مردم را در خود نیابد و هم دانش آموزان بدانند که اگر تنبیه بدنی شوند، اتفاقی طبیعی رخ نداده که برای جلوگیری از تکرارش، حامیان زیادی دارند؛ از پدر و مادرشان گرفته تا اولیای مدرسه و مسئولان وزرات آموزش و پرورش!
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۹۲
انتشار یافته: ۱۷۱۳
قطعا ریشه همه مسایل به اقتصاد برمیگرده فرضا معلمی که زیر بار قرض و اجاره خونه و غیره مونده باشه سر کلاس میتونه از این قبیل کارها هم انجام بده گرچه که این کار توجیه پذیر نیست ولی باید ریشه ای به این مسایل نگاه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه رررررررربطی داره آخه
یعنی معلمی که خونه از خودش داشته باشه و ماشین زیر پاش باشه و درآمدش هم مازاد بر خرجش باشه، با پر قو شاگرداشو تنبیه میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ملت درک نکردن معلم با این درآمد کم با این اوضاع با این همه مشغله چطور 30 تا دانش آموز کوچیک و بزرگ رو باید کنترل کنه.(در این دوره خانواده ها تحمل یک فرزند هم ندارند و دلشون میخواد فرزندشون توی خونه نباشه و جایی برای نگه داری اون رو تقاضا دارن تا چند ساعتی رو اونجا بگذرونه در واقع خوشخال هستن که فرزندشون توی خونه نیست)خود معلم هزاران مشکل داره و در آخر شما بهتر از هرکسی میدونید بچه های این زمونه چطوری هستن با خودمون که 20 سال قبل مقایسه کنیم مفهمیم چه عجوبه هایی هستن.واقعا از نظر فرهنگی و انسانی بسیاری افتصاح اند.
شما بهتره در مورد خشونت دانش آموزان در قبال معلم هم مطلب بذارید.همین امسال چند حمله خودم شاهد بودم.متاسفانه دیدیم که چند ماه قبل معلم بیچاره سر کلاس به قتل رسید.بهتره اینقدر روشنفکر بازی از خودتون در نیارید.عمق غاجعه در وضعیت اقتصادی و اجتماعی نهفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار این معلم را تایید نمی کنم به هر دلیل نباید تنبیه بدنی در کار باشه ولی مگر موبایل در مدارس ممنوع نیست ؟
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دیگه خوب چیزی گیر آوردیم که همه چیو توی اقتصادی ببینیم.
اگه بگیم فرهنگ سازی نشده باز میگیم مشکل اقتصادی باعث شده!!
بابا یعنی فقرا و آدمهای کم بضاعت بی فرهنگ ترینند؟؟
یقین بدونید خداوند برای پاسخ به این بهانه های دنیایی اسناد محکمی نشونمون میده که کسانی که یه کمبود داشتند ولی گناه و اشتباه نکردند. البته خدا عالم هست و خودش میدونه میزان جزای هر کاری در دنیا و آخرت چیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
امیری پسر به مکتب داد از استاد خواست مر او را تربیتی می کن بعد از مدتی استاد پیغام فرستاد این ادب نیاموزد مرا نیز دیوانه کرد .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو با با حرف مفت میزنی . اینهمه آدم گرفتار اگر قرار باشه هر کس بابت گرفتاریش این کارها رو بکنه که باید همه همدیگرو بکشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما .... من هم مشکلاتی دارم میخوای با مشت و لگد بزنمت؟ اونوقت میای اینجا افاضات کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این چه توجیهیه ؟؟؟؟!!!!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سلام من و دوستانم بارها قربانی خشونت معلمامون شدیم1-اول ابتدایی معلمون با کمربند مارو میزد2-دوم ابتدایی پامو رو اجاق بخاری میزاشتن3-سوم ابتدایی با شیلنگ میزدن4-توچهارم ابتدایی گوش یکی از بچه ها کنده شد5-تو راهنمایی دبیر ورزشمون چای داغ رو ریخت رو من تا میتونست منو زد به جرم اینکه با برادر زنش دعوام شده بود6-تو دبیرستان دبیر ریاضی با آجر بچه هارو میزد7-بماند که تا دانشگاه توهین وتحقیر در کلام آموزگاران و اساتید بود
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من یک مرد پنجاه ساله هستم. چندی پیش سر هیچ مسئله مهمی در محل کارم، برادر بزرگترم آنچنان با مشت و لگد به جان من افتاد که که یکی از انگشتان دستش شکسته شد. او صاحب دو کارخانه و چند خانه و ماشین است. مردم اعصابشان بسیار ضعیف شده و آستانه تحملشان پائین آمده.منکر مسائل اقتصادی نیستم. اما میتواند مسائل دیکری نیز تاثیر بگذارد. همین برادرم که حق پدری به گردن من دارد به تازگی زنش فلج شده و هیچ درمانی ندارد.
a
| Germany |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ها ها ، قراره ... معلم ها اعتصاب کنند تابناکی های عقده ای این جو رو راه انداختند که معلم ها را بکوبند هر کی خنگ و درس نخون دوره ما بود الان شدن خبرنگار، دیگه انتظار بیشتر از این هم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خشونت پنهان در کلاس های درس؛ بخش دوم
آیا شنیده‌اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند؟!
-----فیلمی تکان دهنده در سایت تابناک مورخه 93/12/8 از برخورد نامعلم کلاس با دانش اموزان
----ایا وقت ان نرسیده که در استخدام معلم دقت بیشتری اعمال کنیم و از جمله شرایط برای استخدام در این شغل مهم که با سلامت کودکان ما ارتباط دارد سلامت روانی شخص داوطلب بررسی شود
----در خاتمه برخورد و انفصال خدمت با این روان پریش نامعلم را خواستارم|||
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوب کرد زد...دلم خنک شد...حقوق که نمیدن...پس ما هم دهن بچه هاتونو سرویس میکنیم...یا حق مارو مثل قبلنا درست و حسابی بهمون بدین...والسلام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر واقعاً این جناب معلم به خاطر مشکل اقتصادی اعصاب نداره و بچه مردم را به باد کتک می‌گیرد، منطقاً باید هر روز با راننده تاکسی، قصاب، و بقال محل هم دعوا کند.

حقیقت این هست که در ایران بسیاری از افراد بدون توجه به توانایی‌ها و شخصیتشان برای شغل‌های حساس انتخاب می‌شوند. اگر یک فرد توانایی خویشتنداری در مقابل مشکلات روزمره را ندارد و رفتار (معمولاً بی‌ادبانه) دانش‌‌آموزان را نمی‌تواند تحمل کند، او اصلاً نباید معلم شود. در همه جای دنیا، حتی کشورهای پیشرفته، این مشکلات اقتصادی و فرهنگی دانش‌آموزان برای معلمان وجود دارد، ولی این مشکلات مجوز تخلیه روانی از طریق ضرب و شتم فیزیکی یا تحقیر روانی نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
غلط کرده این معلم که به خاطر مسائل اقتصادی این کار ار میکنه....
این معلما هم خودشون رو زدن به اون راه. بشینن یه کم حساب کنن تا متوجه شن که کل کاری که تو یه سال انجام میدن اندازه ی یک سوم کارمند عادیه که از 8 صبح تا 4 بعد ازظهر هر روز کار میکنه. اولا که 5شنبه و جمعه کامل تعطیلن. بقیه روزا هم که تا 12:30 کار میکنن. از وسط خرداد تا اول مهر (ینی حدودا 3.5 ماه) تعطیلن. عیدا هم که کار نمیکنن. همه ی تعطیلای رسمی مثل میلاد و شهادت و .. هم تعطیلن. بینالتعطیلا را هم نمیرن سر کار.
روی هم رفته اندازه 3 ماه یه کارمند که تا 4.5 سر کار میره، کار میکنن.
حقوقشونم که نسبت به ساعت کاری در روزشون خیلی هم زیاده.
تازه همه تعطیلیها که دارن با حقوقه.
تازه امکاناتی نظیر بن ها و امکانات اسکان برای مسافرت ها و ... را هم باید در نظر گرفت که بقیه ندارن
فقط بلد بگن حقوقشون کمه.
اصلنم خوب درس نمیدن. من خودم یه مدرسه غیر انتفایی مطرح در سطح شهر میرفتم. معلماش به جرات میتونم بگم که بدتر از مدرسه عادی بودن. فقط ادعا داشتن
.....
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
100% به مسائل اقتصادی هم مرتبط میشه . . .
در تمام دنیا همزمان با افت شاخصهای اقتصادی و افزایش تورم ، آمار اختلالات روانی ، خشونت و ازدواج و طلاق هم تغییر میکنن .
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من اینو میشناسم از نوسندگان تابناک ورزشی
ای ....
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سجاد و بقیه که ربطش میدید به مسائل اقتصادی و غیره.....هیچ مسئله ای دلیل و برهان قاطعی و توجیهی برای این رفتار خطرناک نیست...خشم خود رو فرو خورید و با عطوفت با مردم رفتار کنید این پیام خداست....حالا اگر این مردم بچه های کم سن و سال مدرسه ای باشند دیگه بدتر و مسئولیت سنگین تر...و اگر ضارب از قشر معلمین باشه دیگه بدتر....اشکال اصلی در اینه که در ابتدای استخدام معلمین علاوه بر سنجشهای علمی ( مثلا" ) سنجشهای روانی و کنترل رفتاری صورت نمیگیره ....و این موضوع که آیا این آقا و خانم مربی خوبی هم خواهد بود...برنامه های افزایش جمعیت بدون در نظر گرفتن این جزییات در گستره روانشناسی و جامعه شناسی این اشکالات روز افزون هم خواهد داشت ....پس شاهد تکرارش باشید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حالا این بنده خدا یه چیزی گفت. چرا میزنید؟ کتک خوردن که چیز بدی نیست.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همتون چسبیدین به مسائل حاشیه ای. چیزی که اینجا خیلی اسفناکه، اینه که یک دانش آموز با خودش مخفیانه گوشی برده تو کلاس و فیلمبرداری هم کرده.
مطمئنا چنین بچه ای که بدون ترس فیلمبرداری کرده، اهل بلوتوث کردن فیلمهای غیراخلاقی برای همکلاسیها و همچنین فیلمبرداری مخفیانه از نوامیس مردم هم هست.
اگر من جای مدیر اون مدرسه بودم، در اولین فرصت این دانش آموز را پیدا کرده و تحویل دستگاه های ذیربط میدادم تا چنان دماری از روزگارش در بیارن تا دیگه مرتکب چنین خطاهایی در بزرگسالی نشه.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:18 تو که میگی دلم خنک شد.....من متاسفم که در کشوری زندگی میکنم که امثال تو اسم معلم روی خودشون گذاشتن!!!! شما ها آدم های خطرناک و عقده ای هستین.
اوستا
| Uzbekistan |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
با اين فرض كه اظهارات شما صحيح باشد اما دليلي نيست كه تاوانش فرزندان معصوم بدهند
بايد با اين فرد در ويدئو كه اسمش معلم برخورد جد كرد
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون حضرات آموزش و پرورشی که از حقوقشون ناراضی هستن و کتک زدن بچه را اینطوری توجیح می کنن یک پیشنهادی براشون دارم !!! اگه خیلی از حقوقتون ناراضی هستین ما الان کلی دکترا و فوق لیسانس های بیکار رشته های مختلف را داریم که حاضرن با نصف حقوق شما کار کنن!!! اگه خیلی ناراحتین استعفا بدهین!!!!!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چوب معلم گله.
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 14:37 !!!!

توجیح چیه نوشتی .....؟؟؟ توجیه ... از ریشه وجه ....یعنی موجه نشان دادن...دیگه ننویسی توجیح وگرنه میفرستمت سر کلاس این معلمه....
منتظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر فقط یکبار یک معلم نما رو به خاطر این دست فجایع و جرح دانش آموزان به زندان بیاندازند و ازشون دیه بگیرند دیگه کسی از این کارها نمی کنه.
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک چه گرد و خاکی ظهر جمعه ای راه انداختی !!!


برو پایین ببین چه بزن بزنیه.....حالا خوبه مجازیه و فقط کامنت درج میشه اگر روبروی هم بودند میشد صد تا فیلم گرفت مثل همین فیلمی که گذاشتی....یعنی میشد چند صد سوژه که میکنه به عبارت چندین مطلب و باز صدها کامنت .....هی من میگم تو بخش اجتماعی بیا درس کنترل خشم و رفتار بذار گوش نمیدی چسبیدی به این که کی کشت کی زد که مرد .....






وا مصیبتا
یک معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بنده به عنوان معلم اطمینان دارم که از هر هزار معلم به زحمت بتونی یکی رو پیدا کنی که متوسل به تنبیه بدنی بشه!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار این معلم (با فرض صحت فیلم) به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، ولی موضوعی که وجود دارد اینست که چرا؟ و چگونه این معضل بوجود آمده مشکل را شناسایی نمود و آنرا حل کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک تو که خودت میدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین پارسال بچه ها ترقه انداختن تو خانه یک معلم بچه اش کوچکش کور شد!
تابناک خدا لعنت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این چیزا تو رابطه ی استاد-شاگردی خیلی عادیه
چرا الکی بزرگش می کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فقط میخندم به این ریشه ای نگاه کردنت بابا تو دیگه خیلی ریشه ای نگاه کردی
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
وا مه صفاااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
| Iraq |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نه برادر من . بنده دانش اموزي داشتم كه با بچه هاي ديگر اعما ل خلاف عفت انجام ميداد تمام مراحل قانوني مثل اخطار جلب والدين تعهد گرفتن واخراج 3روزه در نهايت انجام شد
جهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به a-یعنی خاک بر ... این به اون چه مربوط
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بهتر آموزش و پرورش فکری به حال بعضی معلم های روانی خودش بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برادر ، بنده اصلا نظر شما رو قبول ندارم ، آدم باید یه مسئولیتی رو اگر قبول کرد باید به نحو احسن انجامش بدهد
سیدجمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
متوسط مدرک فرهنگیان فوق لیسانسه با فوق لیسانس و یک و چهارصدحقوق سی تا بچه ی شما رو که یک ساعت تحمل یک بچه خودتونو ندارید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر بخاطر مشکل مالی این طور رفتار میکنه با دانش آموزا باور کنید خدا همیشه محتاچ نگهش میداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بعضیا چقد بی سوادن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
انسان فقیر دین ندارددید..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خیلی حرف بی ربطی بود
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ایا شنیده اید دانش اموزی با جاقو معلم را سر کلاس بکشد؟


ایا شنیده اید که دانش اموزی شیشه خونه معلم را بشکندو یا با تیزی به صورت معلم خط بیاندازد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
از معلمها نفرت دارم اینا اکثرشون حتا تو خانواده خودشو ادم موفق نیستن خودخواه و پر ادعا هستن حتا تو باز نشستگی هم درست نمیشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چقذر بده که هر گندی را اسمشو میذارن استاد بعدم بهش حق میدن عقده هاشو سر بچه های مردم که الان توان پاسخگویی ندارن خالی کنه آره بعد از این بچه شد نابغه .
مانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
هموطن عزیز زوال انسانیت چه ربطی به مشکلات اقتصادی داره؟؟؟؟؟!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
جمع کنید این مسخره بازیا رو. حقوقی که یه معلم میگیره ....هفته ای 4 روز میرن سر کار اونم از ساعت 8 صبح تا یک ظهر !!!!
کارمند کم در امد
| Netherlands |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ای کاش مسئولین مربوطه این فیلم را ببینند و فکر اساسی برای این مشکل بنمایند مگر مملکت قانون دارد که اینها هر کار میخواهند انجام میدهند
وکیل دادگستری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با سلام و تشکر از زحمات سایت تابناک برای اصلاح برخی از عادت و فرهنگ غلط .
علی هذا ابنجانب آمادگی کامل جهت قبول وکالت مجانی این دانش آموز و سایر دانش آموزان که توسط این افراد ( نام مقدس معلم نمی توان بر آنان نهاد ) که دارای مشکل روحی هستند قبول نموده و انشالله به اشد کیفر مقرر توسط دستگاه قضا محکوم تا منبعد شاهد اینگونه اعمال غیر قابل نباشیم.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
این چه توجیهی است؟ این جانی سادیستی باید برود خود را به سیم خاردار دار بزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
چرا حرف مفت می زنی آخه
یک معلم
| Netherlands |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
علی بی انصاف 09:27 - 1393/12/09 امیدوارم خیر نبینی
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
200 روز در سال کار نمیکنن ولی حقوق مساوی با ما دارن :-)
كسائيان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اصلاً هم به اقتصاد ربطي نداره
اسي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
در هر صورت غلط ميکنه رو بچه هاي مردم ک تو ين زمانه تمام دارايي والدين هستن دست بلند کنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 13:30 غلط تو کردی و تمام اجدادت با این بچه تربیت کردنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
معلم هايي كه نصف كاركنان ديگر دولت كار مي كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
کسیکه این گزارش را تهیه نموده حق معلمش را ادا کرده....
احمدیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اگر مملکت قانون داشت یک کارمند سه میلیون و کارمند دیگه 800 هزار تومان نمیگرفت برادر
کمپین مبارزه با افزایش حقوق معلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
نکنه انتظار دارید مردمم پشتتون باشن
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
30 سال پيش كه من كلاس اول بودم و اون موقع مشكلات اقتصادي نبود يه خانوم معلم داشتيم كه بار ها من كلاس اول ابتدايي را شديدا تنبيه ميكرد كه باعث شد از مدرسه فرار كنم . الان سي ساله بهش لعنت ميفرستم مطمعنا با اين نفرينهاي من اگه ماهي 100 ميليون هم بگيره اب خوش از گلوش پايين نخواهد رفت . معلما حقوقشون كم نيست چون مال بعضيا حرامه به خاطر همين دود هوا ميشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
بامطالعه نظرات در قسمت اول، متوجه میشویم که خروجی نظام آموزش و تربیت متاسفانه انسان سازی و معرفت سازی نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چه ربطی داره؟؟؟؟واقعا که عقلت کم
هرکی پول نداره باید بچه های مردم اینطوری بزن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چرا میزنی؟
ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
متاسفانه همه تنبیه معلمو میبینن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
نظر ناشناس
11:49 - 1393/12/08
واقعا جالب گفته..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای بی صفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
من هم معلم هستم وهرگز تنبیه نمیکنم
علیرضاپوررضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
من خودم یه دانش اموز هستم و شاهد رفتار بد معلمان و به خصوص معاون مدرسه (( )) در دبیرستان مدرسه ی علوم پزشکی که در خیابان چمران واقع است بوده ام و از این بابت احراز گله مندی و شکایت از این وضعیت می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
چه ربطی داره.بیخود کرده
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
این ناشناسی که میگه دلم خنک شد تف به انسانیتت .حیوون از تو بالاتره.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
هرکی گرفتاره بزنه بچه مردم رو داغون کنه؟اینم از اون حرفا بود
چقدر این سیاست کثیفه .وای این قدر بهمون گفتند و باورمون نشد.
حالا که موقع اعتراضای معلما شده این خبر ها رو می گذاری.چقدر دلمون رو به این دولت خوش کرده بوذیم.
اینا فقط برای تو تابناک.
سیاست کثیفت اجازه نمیده پخش کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کلا نصف یک کارمند و یک/سوم یک کارگر م سر کار نمی ریدچی می خواهید؟ مگه خونتون از بقیه رنگین تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یک سرباز 2 سال رایگان کار می کنه یک کارگر با 600 هزار تومان 10 ساعت کار می کنه پس با این حساب باید بیان وسط خیابان با شمشیر بیفتن به جونه مردم
ایرانی ضدهیتلر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس12:39با براند المان..کار تدریس در اموزشگاه و دانشگاه کیلویی و متری نیست چه خواسته روزی و ساعتی...مگر پزشک عملش چقدر طول میکشه...تا افکار متحجر اینگونه داریم..اموزش و پرورش باغازچراندن یکیه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 12:39 اونایی که ساعت کاری مشخص کردن میدونستن کار معلم اونقدر سخت هست که هفته ای 24 ساعت کافیه و باید بدونید یه معلم نصف کارهاش توی خونه انجام میده، فقط اون 24 ساعت که نیست.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ایرانی ضد هیتلر شماها خودتون یک پا هیتلرین !!!!آب نمی بینین وگرنه شناگر های قابلی هستین!!!کسی که اینطور وحشیانه عقده های خودش را سر بچه مردم خالی میکنه را چطوری توجیح میکنی؟!!!!!!
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
.

...اول میگفتن سیاست پدر مادر نداره حالا میگن کثیفه....تابناک این سیاست رو بفرست حمام سر جدت بگو خوب کیسه بکشه....این چه وضعیه....اگر خوب خودشو بشوره همه چی حل میشه جون خودش.....
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:34 شما ها یک دقیقه هم توی خونتون فقط برای مدرسه نمی ذارین!!!! شرم کنین !!! یک عمر معلم های قدیمی با شرافت و قناعت زندگی میکردن ولی این ادا و اطفارای شماها را نداشتن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم ها یک چهارم ما کارگرا کار نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون معلم پدر سوخته رو باید بیارن وسط حیاط مدرسه بدن دست بچه ها همچین بزننش تا صدای....
امید
| - |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
در پاسخ دوستانی که به ساعت کاری معلمها اعتراض میکنندساعات مطالعه وتحقیق وبه روز شدن علمی اونها وهمین طور تصحیح اوراق امتحانی وطراحی سوال و..... رو حساب نمیکنند؟
مانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با 24 ساعت در هفته کار کردن و پنج ماه سال هم که تعطیلین به سلامتی همون حقوقی که میگیرین به سرتون زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با سلام.عزیزانی که میگید معلم ها اینطور و اونطور ... برید راجع به آموزش و پرورش کشورهای دیگه تحقیق کنید بعد بیایید فحشای رکیک بدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ولی خدا وکیلی خوب توجیهی گیر آوردن این معلما واسه لت و پار کردن بچه های مردم. حقوقمون کمه. خوب کمه که کمه . برو یه کار دیگه پیدا کن. والله.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 23:52 - 1393/12/08 اون لقبی که به معلم دادی برازنده ی خودت هست
معلم11
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بردن موبایل سر کلاس وجاسوسی ممنوع وغیر قانونی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شبکه های ماهواره ای توی خبر یکشون دارن اعتراض معلمها رو نشون میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
دوستان گرامی قضیه این تنبیه به کنار، ولی شمایی که توان نگهداری بچه هاتونو تو خونه خوتون ندارید(چندتا کنار هم باشن که هیچی) ، بهتره بدونین کار مفید معلما تقریبا دو برابر بقیه کارمنداس اگر شعور فهم این قضیه و اهمیت کار معلمها رو ندارید بیخودی اظهار نظرهای بی فکر و منطق نکنید لطفا
من 28 سالمه و مال همین نسل! یادم نمیره زمانی که معلم پرورشی کلاس منو چسبوند سینه ی تخته سیاه با کف پاش بعد از یک سری کلمات که الان یادم نمیاد چنان سیلی ای به صورتم زد که هنوز یادم نرفته. حالا واسه ی چی؟ جونکه زمانی که وارد کلاس داشت عوض بلند شدن از جام داشتم با بغل دستیم حرف می زدم! این از معلم پرورشی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خودشم پرورشی بوده :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نمیدونی چه لذتی داره کتک زدن بچه های زبون نفهم.
اگر باهات اون رفتار رو نمیکرد الآن این نمیشدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
28 سال؟ مال این نسل؟ حداقل مال دو نسل قبلی
ناشناس
| China |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59
ممنون که به من گفتی زبون نفهم! از کجای نظرم این رو فهمیدی نمیدونم ولی ظاهرا شما همون معلم هستید!
ناشناس 12:00
منظورم اینه که 50-60 سالم نیست که فکر کنید رمونه اون موقع فرق میکرده. یه آدم 28 ساله 12-13 سال قبل سر کلاس درس می نشسته که چنین برخوردی رو جشیده و این به نطرم چندان به زمان دور مخصوصا دو نسل قبل بر نمی گرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از اونجا که از فیلتر شکن استفاده میکنی فهمیدم .... !!
خخخخخ
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
...حضرات ناشناس ار ادبیات بخش پاسخ ها پیداست معلم پرورشی تون روتون خوب کار نکرده و بهتره دوباره برگردید مدرسه هاتون....زیر نظر معلم جان پرورشی باشید یه مدتی...خوش میگذره....
ناشناس
| China |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 14:12
سطح آی کیو در حد ستاره ی دریایی
هرکسی که بتونه فارسی حرف بزنه لزوما ایران نیست! الان قرن 21 ولی شما ظاهرا در دوران پارینه سنگی به سر میری! الان دیگه مطمئن شدم خود همون معلمی ار بس که بی سوادی
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59 متاسفم که تو سادیسم داری!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59 واقعا شما برای جامعه خطرناکین و متاسفم که چطوری آموزش و پرورش شما ها را استخدام میکنه!!!! چرا تست های روانی بدو استخدام از شما نمی گیرن؟!!!!
ناشناس
| China |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
انگل هایی مثل شما فقط هوا رو کثیف میکنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حداقل یادت نمیره که بزرگتر که اومد جایی باید بلند بشی به پاش
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
هر انکه جور اموزگار نبیند . به جفای روزگار گرفتار اید(سعدی)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
اونی که گفته نمیدونی چه لذتی داره کتک زدن بچه های زبون نفهم.
تحقيق شده. در غالب موارد معلمين مقصر هستند. معلمي كه به بچه ي متعصب فحش مادر ميده! قابل انتظار است كه دانش اموز با غيرت به او حمله كنه. معلمي كه سواد جواب دادن به سوال غير درسي دانش اموز را نداره ولي همون دانش آموز اهل مطالعه را تحقير ميكنه و ... افسوس. اينم از جامعه ي فرهنگي ما !
پاسخ ها
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من 29 سالمه و تا امروز فکر میکردم معلمهای بعد از نسل من دیگه .... ! متاسفم و برای بچه هامون نگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
واقعا برای بچه هایی که تربیت کرده اید باید هم نگران باشید.
مهدی‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پدر که تو باشی باید برا بچه هات نگران باشی....
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برادرمن کجا تحقیق شده
نام محقق لطفاً...
مستند نمی تونی حرف بزنی خوب نزن مگه مریضی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
توی خونه به بچه ها حداکثر آزادی رو میدن و تربیت تعطیل، اونوقت معلم باید همه کاستی ها رو جبران کنه و عصبانی هم نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
جناب کتک خورده،
برای این اموزش و پرورش باید گریست --خواهان برخورد با این نا معلم و حتی اخراج ایشان از اموزش و پروش هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ولی خودمونیم. عجب ساتانچیکویی زد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ایشون معلم ما بود این فیلم ماله استان ...مدرسه ی .... آقای...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک. من همون معلم توی فیلم هستم. با توجه به زاویه فیلمبرداری و ردیف دوم بودن فیلمبردار فهمیدم که فیلمبردار کیه. فردا میرم سر کلاس و دهن اون بچه رو سرویس میکنم !!!
خخخخخخ
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 12:03 اگه همین ساتانچیکو را بیرون مدرسه به معلم زدن نیاید بشینه مثل بچه ها گریه کنه !!!! اونوقت خیلی براش زشته!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 12:03 انشالله به بچه شما هم ساتانچیکو می زنن
وقتی سیستم آموزشی به لحاظ هم تامین معیشتی معلمان و هم انتخاب و گزینش درست آنها مشکل داشته باشه و در نهایت نظارت درستی در این زمینه وجود نداشته باشه آخر سر باید کلاس آموزشی تبدیل به کلاس رزم و کاراته بشه و در نهایت آخر باید گفت دانش آموزانی با انرِژی پویا تبدیل به دانش آموزی با بازده پایین و مشکلات روانی زیاد میشه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکلات مال همه است نه فقط برای بعضی از معلم های دیوانه و روانی که اینطوری برخورد می کنند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مهدی خان مشکلات مالی معلمان یعنی اصلا وجود نداره آموزش پرورش بدترین وزارت خانه در بین وزرات خانه هاست.
بزرگمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مهدی جان آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چقدر روی تربیت بچه ها نظارت هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حرف دهنتتو بفهم مهدی چندین مورده به معلمان عزیز توهین می کنی خجالت بکش بی ادب لا اقل اولین معلمت پدر و مادرت بوده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
یقینا آثار این عمل به نحوی در کارکرد و رفتار این دانش آموز در آینده بروز خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 22:28،حق با شماست.ولی ما هم که مال دوره قبل و با ادب بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 00:43 ،آقایی که تو فیلمه روانی نیست؟
تابناک میدونم که تو هم مزدوری و الان که معلمان حقشون رو مطالبه میکنن از این دست مقالات راه انداختی تا فرافکنی کنی
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو بابا سرخوش
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
راست بگو ... چی زدی ؟؟!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دقیقا درست میفرمایید
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلمان حقشونو میخوان؟حالت خوبه؟
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک واقعا مزدور است
مرسی که گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم ها باید درمان روانی بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
باید برای درمان روانی معلم های کشورمون بودجه درنظر گرفته بشه . اگه نشه درآینده کشورمون به پرخاشگرترین کشور تبدیل خواهدشد و دودش تو چشم همه میره
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناککککککککککککککککککککک!!!

راست میگن؟ تو مزدوری ؟ زودباش موضعت رو مشخص کنا.....
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این حقوق از سرتون هم زیاده،امثال این معلم را باید زندانی کرد تا برای بقیه عبرت بشه!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اخه نادون حق معلم چه ربطی به این عمل دیوانه بار داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک تا احمدی نژاد رو کار بود چاپلوسی اون میکرد حالا چاپلوسی روحانی رو میکنه که حق و حقوق معلمارو ندن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مزدوریش از روز روشنتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس |13:43 - 1393/12/08 پدر و مادرت هم روان درمانی بشن بد نیست آدم ناحسابی چرا به همه ی معلم ها توهین می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
شير را بچه همي ماند به او
تو به پيغمبر چه مي‌ماني، بگو
حیف اسم زیبای مهدی ! اصلا برازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
این همه حقوق و مزایا دارن.دیگه چی می خوان که عقده هاشونو سر بچه مردم خالی می کنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 13:40 راست می گه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس02:02 چرا به والدین کسی توهین می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
حالت خوب نیس یا تو هم به اصطلاح معلمی!!!!
تابناک. سوال اینه که شما از چه چیزی دفاع میکنی و هدف قشنگت از این کارها چیه.؟
جواب شما اینه که یک و نیم میلیون فرهنگی دیگه به سایت شما سر نزنن و تبلیغ کنن که این اتفاق بیفته البته خیلی زیرکانه.
و در ضمن دیگه هم به شخص مورد نظر رای ندهند یکی مثل خود من که الان فهمیدم اشتباه کردم.
سعی کنید هدف درستی داشته باشید نه بد کردن ما پیش بقیه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چی می گی تو برادر من - از جوابت معلومه تو هم از همون معلم های ...... هستی
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فرهنگی !!! ما از شما ها چی داریم ؟؟ داروهای اعصابی که سالهاست میخوریم و دیگه از درمانمون نا امیدیم... خودکشی کنیم خودت میگی چقدر ضعیف بودن ! اما شماها ما را با رفتارتان از زندگی متنفر کردین ...
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای مهدی و ستم دیده.
من اگه نظر بالا رو نوشتم معتقدم همه لیاقت اون چیزی رو دارن که دارن. من نباید برم دنبال مسائل اعتراضی نسبت به تبعیض و معیشت و غیره... اگه جامعه که شماها باشید میفهمیدید و به بچه ها و آموزش دهندگان انها بها می دادید به جای ما شما می رفتید اعتراض می کردید....
در ضمن من المپیادی بودم دارای مدرک دکترا از دانشگاه تهران و مسلط به زبان خارجی اما من رو گذاشتن برای کلاس اول ک داستان بگم به عزیزان بعضا بسیار باهوش و ظالب علم شما. مثل من زیادن توی سازمان اما .....
شما باید به خودتون بگید چی میگی برادر من.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اوهههه ، آقای فرهنگی تحصیل کردست !! فقط میخواستی همینو بگی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نه بابا ؟
بچه ها ! آقای فرهنگی تخصیلات داره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پس بشینین از حق و حقوق دم نزنین که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای فرهنگی ..... خفه نشی با تحصیلاتت
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فرهنگی یعنی ...تو سرت
منننننن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اوه اوهههه هوهه
vs
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اقای فرهنگی چطور مسیجهایی که در مواقع خاص اا میاد همه خالص میشوید ولی اکنون رنگ عوض میکنید .اضافه حقوق برا چی ؟ برا اون تحریفات ؟ همینم زیاده نصفش .تابناک جان لطفا منتشر کن .تازه جالب اینجاست انگ مزدور هم میزنن به تابناک ااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
مهدی خوب گوش کن معلوم شد که معلم ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
حق با مهدیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
فرهنگی جان دلیل نمیشه بچه مردمو بزنی.
ضمن محکوم کردن هرگونه خشونت نسبت به هرکس به ویژه کودکان.از کسانی که به دنبال بهانه میگردن تا زحمات معلمان رازیرسوال ببرند وبه تخریب انها بپردازند خواهش میکنم خودشان یک ساعت بیایند ویک کلاس دبیرستان را اداره کنند کلاسهای که دانش اموزان با چاقو ؛قمه؛زنجیر؛اسپری فلفل و...حاضر میشوند.معلمانی که احساس امنیت نمی کنند وبا این حقوق بخورو نمیر باید تاوان مشکلات تربیتی خانواده ها وجامعه را هم بپردازند.
پاسخ ها
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به هرچی معلمه منفی بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکل اقتصادی داری؟ نمی تونی یا حوصله نداری با دانش آموزان سر و کله بزنی؟ خب برادر برو سراغ شغل دیگه. اصلا تو همون آموزش و پرورش برو کادر اداری. دلیل نمی شه مثل بروس لی بچه مردم را لت و پار کنی. هر چند که اگر نجابت همین بچه ها نبود نشونت می دانند یه من ماست چقدر کره داره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم در صورت دیدن تخلف باید دانش آموز رو از کلاس بیرون بندازه یا ناظم مدرسه رو خبر کنه . کسی حق برخورد فیزیکی نداره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر حقوق بخور و نمیری داری اینو هم بدون شغل معلمی یکی از آسون ترین شغل هاست.هروقت هم که حال ندارید درس نمیدید یا یه جوری راحت میپیچونید.شما با یه کارگر قابل قیاس نیستید چون اون واقعا سختی میکشه.درود به شرف هرچی کارگر زحمت کشه
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکل اقتصادی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس 14:24 - 1393/12/08 معمولاً آدم ها وقتی فاقد چیزی هستند زیاد آن را به زبان می آورند.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
موضوع چه ربطی داره به کتک زدن دانش آموزها؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس حرفات نشون دهنده جهل و بی سوادیته.... مشکل مملکتم افرادی مثل شماست....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چیزی که من تو این فیلم دیدم مظلومیت دانش آموز و وحشی گری معلمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس13:54 ،آخه این بچه که مظلوم بود سرشو انداخته بود پایین
تابناک این چه موجی هست راه انداختی؟ مدتیه ضد معلم می نویسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه اینا معلمند تابناک جان 20 ساعت ضد معلم بنویس!

متاسفم برات نشناس که به این موجودات عقده ای می گی معلم
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه اینا معلمند تابناک جان 20 ساعت ضد معلم بنویس!

متاسفم برات نشناس که به این موجودات عقده ای می گی معلم
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چون اینها معلم نیستن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همه رو برق ميگيره معلمو تابناك. مشكل از اينه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
معلم ها بهتر است رفتارهای زننده خود را اصلاح کنند. نه فرار به جلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
مشکل از معلماس
این که چیزی نیست
ناظم داشتیم که توی هر انگشتش یه انگشتر عقیق! داشت. روز اول فکر کردیم رسما بچه مسلمونه اما بعد از یه مدت کاملا بدون هیچگونه رحم و مروتی بهمون حالی کرد که اینها فقط پنجه بوکس جهت حفظ نظم و امنیت صف صبحگاهی
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناظم ما هم وحشی بود
بنده این حرکت ها رو از نزدیک دیده ام!
شنیدن که به جای خود ...
پاسخ ها
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من خوردم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
تو بهترین حالت تو زنگ تفریح
راستی مگه بردن گوشی و موبایل به کلاس ممنوع نیست! چرا به این نپرداختی تابناک مزدور و نون به نرخ روز خور. ان شا... به زودی مردم جواب اختلاس ها و دست اندازی های شما و همقطارانتون به بیت المال را خواهند داد
پاسخ ها
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این قانون ممنوعیت موبایل و گوشی هم به خاطر همینه دیگه که هر بلایی خواستن معلمای بد سر دانش آموز بیارن هیچ مدرکی برای ارائه نداشته باشه و کسی نتونه فیلمی بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مثلا فرهنگی چند تا فحش نوشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
احتمالا اونقدر این مراسم تکرار شده که یکی بالاخره فیلم گرفته
ضمنا بین همه این موضوعات به موبایل گیر دادی؟
بینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این قانون ممنوعیت موبایل و گوشی هم به خاطر همینه دیگه که هر بلایی خواستن معلمای بد سر دانش آموز بیارن
جهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دوربین نبود
v
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تابناک مزدوره ؟
شما اول به فکر تربیت فرزند خودت باش ، بعد برای معلم تعین تکلیف کن . اکثر خانواده ها از اداره فرزندان خود عاجزند و نمیتوانند آنها را در خانه تحمل کنند . چگونه یک معلم باید 35 نفر دانش آموز با فرهنگها و اخلاقهای متفاوت را در یک کلاس تحمل کند و به آنها بالای چشمت ابرو نگوید. خانه از پای بست ویران است !!!!! برو کشکتو بساب .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پول میگیره همین کارو کنه دیگه اگه بلد نیست بره سرکار واقعیه خودش نیاد معلم شه با هزارتا بند پ
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه ادبیات زشتی داری معلم !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خب حالا چون ۳۵ تا بجه افتادن زیر دستت باید هر بلایی خواست سرشون بیاری؟ نمیتونی بشین خونه بذار چهارتا آدم سالم کار کنن نه یکی مثل شما
ضمنا همه معلمها اینطور نیستند. من با احتساب تحصیلات دانشگاهی ۲۱ سال درس خوندم و فقط دو نفر از تمامی معلمین و اساتید در این ۲۱ سال اینطور روانی و مریض بودند. الان یعنی توی کل همکلاسها و همدوره های من از این شاگردایی که شما بلد نیستی تحملشون کنی وجود نداشت؟
شما به خودت نگیر قربان. گرچه به نظرم با طرز حرف زدنت بیشتر به ... شباهت داری تا یه معلم
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اخه یه به اصطلاح معلم با این ادبیات که کم هم نیستن حقشون چقدره؟چرا انقدر ادعا دارن این جماعت
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اینم از معلم های ما، واقعا یک معلم با این ادبیات زننده فکر میکنید وقتی جلوی چند تا بچه شلوغ قرار بگیره چه میکنه؟ من همه ی جامعه فرهنگی کشور رو زیر سوال نمیبرم، اما من زیر دست همین معلم ها بزرگ شدم، اونموقع میگفتیم معلم، دبیر، اما این قشری که بچه هارو میزنن البته با احترام به قشر آموزگاران مهربان و دلسوز و درستکار حیوووننن، حیوون، یعنی حال آدم بهم میخوره از این بی نظمیاشون ( کلمات آخر چیزایی بودن که مثل نقل نبات میگفتن، الانم بعید نیست بگن به این بچه های بی گناه)
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59 واقعا شما برای جامعه خطرناکین و متاسفم که چطوری آموزش و پرورش شما ها را استخدام میکنه!!!! چرا تست های روانی بدو استخدام از شما نمی گیرن؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مسیج اومد .خالصو مخلص قدم رو
آیا شنیده اید که حتی برای یکبار هم که شده تابناک به خشونت های در ارگان های خاص بپردازد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
عمرا اگه جرات کنه حتی اگه موجب مرگ طرف بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آره. سربازهای بدبخت.
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
-از تابناک برای گزارش این خبر ممنون
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درسته
صابر11
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
جناب تابناک .....موضوعی را که معلوم نیست راسته
نشنیده ام بلکه دیده ام! من الان استاد دانشگاه هستم و زمانی که دانش آموز بودم در کل دوران تحصیل شاگرد اول یا دوم بود. ولی هر سال حداقل یکبار کتک میخوردم ولی نه در این حد ولی البته بارها شاهد کتک هایی بسیار بسیار خشن تر از این بوده ام. برای مثال:
لگد زدن به دانش آموز به نحوی که چندین متر بر روی زمین پرتاب شود
گرفتن گوش دانش آموز و بلند کردن وی از روی زمین
کوبیدن سر به دیوار به نحوی که جای فرورفتگی بر روی دیوار باقی می ماند.
گذاشتن خودکار لای انگشتان
سیلی زدن به کرات
استفاده از کابل برق برای شلاق زدن به کف دست
...
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از این رفتارهای رضاخانی تو خیلی جاها داریم که متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای احمد رضاخان رو الکی خراب نکن اون به مجرم ها کتک میزد ولی برخی از معلم ها واسه درس نخوندن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به احمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خخخخخخخخخخخخخخخ
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
خشونت به هر شگل وهر دلیل محکوم است
چرا از واقعیتها نمی گویید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مگه اینا واقعیت نیستن ؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
شاید این واقعیت داره و100تای دیگه هم از معلم خطا رخ داده باشه
نمی دونم چی بگم اون از صدا سیما اینم از تابی به کجا داریم می رویم ؟ همین یک ماه پیش بود که دانش اموز اول دبرستان دبیر فیزیک را سر کلاس با یک چاقو در فروجرد کشت مراسم خاک سپاری مخفیانه انجام شد یکی ازرسانه ها به این جریان نپرداخت اون وقت تو بوق اهای مردم کجایید کهفلان معلم تو گوش دانش اموز زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه معلمه مثل همین بود که تو این فیلمه چیز دیگه ای نباید انتظار داشت
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
"یک معلم" با توام ! شماها مروج خشونت هستین ! تا کی جامعه باید به خاطر شماها تاوان بده ؟ جامعه ما به دست شماها بیمار شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یک معلم؛ چند تا معلم به دست دانش آموزان کشته شدند؟!
درسته که یکیش هم زیاده ولی خداییش قبل این یک ماه پیش! که اون معلم مرحوم چاقو بخوره اگه این فیلمها رو میدی چی داشتی بگی؟ عوضش همه اینایی که الان دارن پست میذارن شواهد زنده ای از ابزار لطف بعضی؛ دقت کن میگم بعضی و نه همه معلمها هستن. پس از اون مرحوم پیراهن عثمان درست نکنید جون مادرتون.
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین وضعیتی که همه هم نسل های من از لحاظ عصبی و اخلاقی دارن بخاطر .... شماست، شمایی که مسئولیت قبول میکنی و بدون ذره ای آگاهی دست به این جنایات میزنی، جنایت حتما نباید قتل باشه که اون هم مسلما ناپسنده، جنایت همین خرد کردن ها و تخریب ها و تحقیر هاییه که امثال توی معلم! سر بچه ها اوردن، ببین چند مورد حمله به معلم، قتل معلم و غیره داشتیم؟توجه داشته باش که شما قراره آدم بالغ و عاقل باشی و اون بچه ها عقلشون نمیرسه، اما این خشونت رو کی ترویج میده؟ امثال تو توی کلاس های درست!!!
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر اون معلم مثل این بود دست ضارب ش را می بوسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوبه همه دنیا فهمیدن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای نیما وضعیت عصبی شما مال تربیت خانوادگی شماست پس پدر و مادر شماها توی خونه چی یادتون دادن که همش رو از مدرسه طلب می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقا خلیل احیانا شما از اونایی نیستین که تا می خونن یه نفر کسی رو کشته منویسن فقط اعدام؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اقای عزیز خشونت ی بچه از خانواده ای که توش هست و محله زندگی اش نشئت می گیره ....
همه این معلم ها مال نسله قدیمن که تو مدرسه از معلمایه روانی زمان خودشون کتک میخوردن ....
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
جنابعالی از پدر روشنفکرت کتک نخوردی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نسل قدیم اگر کتک خورد در عوض ادب یاد گرفت ادب بابا بزرگت را ببین بعد توهین بکن.
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همینطوره ! من سالهاست به این اعتقاد دارم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
عزیزی تویی که می گی تا بحال از پدر روشنفکرت کتک نخوردی من تا بحال از پدرم کتک نخوردم همه رو که نباید با پدر خودت مقایسه کنی.
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من هم کتک نخوردم، از معلم اما چرا، چندین بار، اما این اشتباهم بود که هیچوقت به خانواده نگفتم
اولا فیلم اصالتش معلوم نیست با یک فیلم 3 ثانیه ای چیزی را نمی توان ثابت کرد
ثانیا گردانندگان این سایت بعید نیست از اخراجی های دوره ی دانش آموزی باشند که هر روز دنبال مطلبی هستند تا معلمان بی دفاع را بکوبند
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما کجا مدرسه رفته اید که چنین صحنه های را ندیده اید؟ بنده دهه 60 دانش آموز بودم از معلم گرفته تا مدیر و ناظم هر کدام وسیله و ادوات مخصوص تنبیه داشتند مثل کابل برق ،شاخه تر درخت ،خط کش بلند فلزی و... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دانش آموزان اخراجی رو خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما هم دیگه شورشو دراوردی یعنی شما تو مدرسه ات اصلا از این چیزها ندیدی.ایران زندگی می کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلمان بی دفاع ؟!! ماشاله سر کلاس که خوب خشونت به خرج میدن
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کتک زدن با کابل، با خط کش فلزی، ترکه ی انار، لگد مشت( برخی هم حرفه ای بودند جدا فن رزمی میزدند) فرو کردن ناخن در بین پوست و انگشتان، مداد گذاشتن لای انگشتان، از موی خط ریش و گوش بلند کردن، یه معلم داشتیم اما شاهکار بود.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اولآ فیلم اصالت داره، ثانیآ این دانش آموزان هستند که بی دفاع هستند نه آن معلم خشن وحشی و از پشت کوه آمده که فقط با چهارپایان تماس داشته.
شاید برخی از تقصیر ها را بشود به گردن دولتی انداخت که بدون هیچ ضابطه ای اقدام به استخدام عناصر بی سواد و گاه کم سواد نمود من خودم به عنوان یک گزینش گر معلمین جدید شاهد بودم که اغلب اینگونه معلمان ضعف علمی داشته اند که بدینگونه می خواهند ضعف علمی خود را بپوشانند و عجب است که این سایت فقط به ضعف برخی معلم نما ها می پردازد ولی بقیه معلمان که بعضا همان معلمای خودتان بوده اند را نادیده گرفته و با همین دیدگاه نگاه می کنید واقعا متاسفم مگر نه خود روزی دانش آموز بوده اید !!!!!
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من در مدرسه دولتی در شهرستان، شاید از بین تمام معلمانم یک نفر یا دونفر بودند که هیچوقت دست روی دانش آموز بلند نکردند، یک یا دو نفر از آن همه معلم!
داداش این بنده خدا یک کوچولو استعداد داعشی داره مراقبش باشید
تابناک زمان انتخابات هم اینطوری مطلب می گذاشتی؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه ربطی داره؟آخه کتک زدن یک معلم چه ربطی به انتخابات داره!!!! ایها الناس ما کی میخواهیم عادلانه قضاوت کنیم!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
منظور؟
اگر همه چیز را به گردن معلم بیندازیم نه مساله را درست فهمیده ایم و نه می توانیم راه حل درست بدهیم . جدا از مسائل اقتصادی که گریبانگیر معلمین هست آیا می دانید دانش آموزان امروز چه رفتارهایی دارند رفتارهایی که حتی والدین را ناتوان کرده و باعث شده پدر ها و مادرها در نبودشان احساس راحتی کنند. راستی چه مکانیسمی در آموزش و پرورش برای کنترل و قانونمند ساختن دانش آموزان وجود دارد؟ آیا غیر از این است که معلم با وجود هزار مشکل وقتی سر کلاس حاضر می شود خودش را در مقابل بی این عده تنها و تنها می بیند. دانش آموزانی که هر کار می توانند از توهین به معلم تا ... انجام می دهند بدون آنکه کسی بتواند به انها چیزی بگوید. دیوار دانش آموز بلند است و دیوار معلم کوتاه، خانواده و آموزش پروروش سر کلاس غایبند هیچ نقشی ندارند معلم تنهای تنهاست و باید به تنهایی با آنها سر و کله بزند. ایا شما بودید عصبانی نمی شدید ؟ نمی خواهم کار ناهنجار برخی معلم ها را توجیه کنم می خواهم بگویم زمینه های پیدایش ناهنجاری را ببینیم و زود قضاوت نکنیم. معلم ها تنهایند به خدا!
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
متاسفانه حق باشماست ..دانش اموزان میدانند با سیستم جدید اگر هم معلم نمره ندهد معلاوم ومدیرو اموزش وپرورش برای امارسازی نمره می دهند می داند اگر همه درسهایش رابیفتد باز به کلاس بعدی می رود ومدرک میگیرد ..دانش اموزان بی اخلاق وبی تربیتند و به هیچ کس حتی خانواده هاشان جوابگو نیستند هیچ مکانیسمی برای کنترل اینچنین دانش اموزانی نیست وبعضی از خانواده ها برای رهائی از دست دانش اموزانشان حتی نصف روز حاضرند جمعه ها هم بفرستند انهارا مدرسه
..وقتی علم ومدرک دیگر هیچ ارج وقربی ندارد
وقتی مدارس وهنرستان ها شده ه اند غولکستان ومحلی برای نگه داری جوانان شرور امروزی(اکثرا نه همه) .... چه توقعی دارید
....معلمان نباید سخت بگیرند باید بیخیال باشند ....
این سیستم همین را میخواهد ...بیخیال وسپس نمره دادن تا به مرور ایران ویران شود ..
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین رفتار نادرست دانش آموزا به نظرتون ناشی از بد رفتاری معلم نیست؟ وقتی تحقیر باشه از طرف معلم، از طرف دانش آموز هم بعد از یه مدت با شناخت حقوقش معلم ها بیشتر هم تحقیر می شن، شما همین که به هر دلیلی تنبیه بدنی کودکی که هر چند شرور اما لااقل 20 سال از شما کوچکتر حق خودتون میدونید نباید از شناخت مسئله و راه حل منطقی حرف بزنید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درسته
سیاست کثیف تابناک واز خدا بی خبر.
پاسخ ها
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چی میگی ؟ سیاست کثیفی که میگی ما توی مدرسه کتکشو میخوردیم ... تحقیرشو میشدیم ... حالا بعد از چند ده سال یه تابناک اومده اعتراض میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوب خوردی که خوردی...حتما حقت بوده من دهه ی پنجاهیم در تمام دوران تحصیلم سه بار تنبیه شدم اونم حقم بود...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نکنه معلمی سنگشونو به سینه میزنی ؟
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
لعنت به تایناک
مریم
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
والدین عزیز فرزندانتونو درست تربیت کنید
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کسی حقش نیست که کتک بخوره، همیشه راهکارهای مختلفی برای تنبیه وجود داره، قانون راهکار ارائه داده. همین که شما خودتون رو همون سه مرتبه محق کتک خوردن میدونید نشان از تربیت نادرست شما داره. همین شما بچه های خودتون رو میزنید و اون ها هم همینطور اما از بیماری های روانی که از این تنبیه ها بوجود میاد هیچ خبری ندارید
دانش آموز دبیرستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
با کتک خورده ها هستم
ولی قیافه اون آقا بیشتر شبیه دانش آموز پایه بالاتره تا معلم . از کجا معلوم فیلم ساختگی نیست
پاسخ ها
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آخه آدم با شعور شما که فرق آدم 50 ساله با دانش آموز رو نمیفهمی گیریم که این ساختگی باشه یعنی شما میگین همچین اتفاقاتی نمیافته؟
با سلام:
من و همسرم هردو فرهنگی هستیم با مدرک فوق لیسانس جمع حقوق من و ایشون اندازه یک کارگر شهرداری،کارمند خدماتی نفت و برق نمیشه و هر روز سرسفره به مقصران این امر لعنت میفرستیم.لذا از تابناک انتظار داریم به این موضوع نیز بپردازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اولا راست نمی گی دوما نصف سال تعطیلی برو یک جای دیگه کارکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دانش آموزاتونو کتک هم میزنین تا با فرهنگ بشن؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از سرتون هم زیاده!!!!( البته امثال این معلم که این طور کتک میزنه!!!)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس 12:44 - 1393/12/08
لطفاً کمی فهم و درک داشته باش درآلمان هم معلمین نصف سال به قول شما تعطیل هستند ولی بیشترین حقوق را می گیرند
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بله شما در هفته فقط دو یا سه روز سر کار میروید، سه ماه تابستان تعطیل هستید، اگر برف بیاید تعطیل هستید، عید پانزده روز تعطیل هستید، ولی انتظار دارید حقوقتان از همه بیشتر باشد!! اینهم از طرز رفتارتان با فرزندان مردم. خجالت هم چیز خوبیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بنده ازاونایی که به ساعت کارمعلمان گیردادندسوالی داشتم آیا این ساعت کاری فقط درایران به این شکل هست یاکشورهای دیگرهم به این شکله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
به قول دوستمون از سرتون زیاده
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خیلی ... که به معلم این گونه جسارت می کنید.لعنت بر شما ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
امید استاد دانشگاه هم مثل معلم هاست پس چرا حقوقش بیشتره؟ چرا؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
مهدی، حد اقل مدرک تحصیلی یک استاد دانشگاه، درجه دکترا است در حالیکه هیچ معلمی دکترا ندارد. حالا تو انتظار داری حقوقش بیشتر نباشه !؟
هیچ وقت یادم نمیره.داستانش اینجوری بود که یه روز کلاس اول چند تا لغت فارسی بلد نبودم بعدش معلممون جریمم کرد 20 بار از روی یه صفحه ای بنویسم (فکرش رو بکنید بچه کلاس اولی 20 بار؟واای) جلسه بعد رفتیم سر کلاس و من نتونسته بودم جریمه رو بنویسم. معلممون که خانم هم بود انقد منو کتک زد که خون دماغ شدم. ول کن هم نبود. وااای چه کتکی میزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پدرومادری که فرزندشان را خیلی هم دوست دارندوازآن بسیار بالاترخداوند هم برای انسان خطاکار تنبیه درنظرمیگیرندتا اصلاح شوند.مطمئنم قصداصلاح بوده
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دمش گرم
بی خبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین که ارشد میخونی کارش جواب داده
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:24 تو یک معلم خطرناک روانی هستی !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگه اون روز کتک نمی خوردی امروز دانشجوی ارشد نبودی . البته من موافق کتک خوردن بچه در حد خون دماغ شدن نیستم .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
در جواب ناشناس: حتی پدر و مادر هم حق ندارن بچه رو جوری بزنن که آثارش بمونه؛
همه چیزمان باید به هم بیاید . خیلی ناراحت نباش
چند روزيه فرهنگيان حقوقشان مطالبه مي كنند دنبال به حاشيه بردن جريان هستيد ! توي جمعيت زياد فرهنگيان معلم بي مسوليت هست نبايد به همه نسبت داد همان طوركه پزشك بي مسوليت ، كارمند بي مسوليت ،مهندس بي مسوليت وجود داره قطعا معلم بي مسوليت وجود داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قربون تو آدم جیز فهم همکار داریم عصبانی که میشه میره بیرون از کلاس ده تا صلوات می فرسته یه لیوان آب می خوره بر میگرده سر کلاس خیلی ها اینطور عمل می کنند بعضی ها چطر به خود جرات می دهند به خاطر رفتار ناشایست یک معلم کل جامعه فرهنگیان را زیر سوال ببرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود بر شما، معلم هست همیشه با وضو میره سرکلاس
مصطفی
| United States of America |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من معلم هستم خیلی زحمت می کشم حلال نمیکنم کسانی که بخاطر یک نفر یک جامعه تقریبا یک میلیونی رو زیر سوال می برند
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آقایان ناشناس، اولآ جا نماز آب کشیدن بعضی از معلمان، دلیل بر هیچ چیزی نیست
مشکل معیشتی داری اونوقت زورت به این بچه رسید؟ مردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ای کاش از بچه های شین آباد هم اینقر می نوشتید
واقعن خشونت از طرف هیچ کس قابل دفاع نیست اما دوستان توجه داشته باشید معلمی که باید به لحاظ منزلت و وضع معیشتی تامین باشد آنچنان در فشار است که اوج بی توجهی مادی و معنوی در حقش روا داشته میشود حالا دوستان احساس مسئولیت میکنند که چرا چنین مسئله ای رخ داده چرا جامعه احساس مسئولیت نمی کند که معلم زیر شدیدترین فشارهای مادی و معنویی قرار دارد وکسی پاسخگویی مطالبلتشان نیست معلم که از آسمان نیامده مال همین اجتماع است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر شما بر فرض محال در یک دعوا کسی را بکشید در دادگاه از شما علت نمیخواهند بلکه شما را به جرم قتل عمد محاکمه خواهند کرد دوست عزیز.
چه ایرادی داره بذاردانش اموزشم کتک بزنه کلاس اول ابتدایی نیست
دوربین مدار بسته توی مدرسه ها لازمه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اونایی که منفی دادین از چی میترسین ؟!!!! شما ها اگه ریگی به کفشتون نیست چرا از دوربین میترسین؟!!!!!!!
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
واقعآ دوربین لازمه،
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اینهائیکه منفی دادن از همون همپالکی های این آقا معلم توی فیلم هستند. حیف اسم معلم که روی چنین اشخاصی باشه....
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مدرسه جایی که باید انسان بسازه, انسانی که تشخیص بده چه کاری رو کجا انجام بده
تابناک چه اهدافی از این مطالب داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تخریب.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چرا به تابناک میتازید؟ مگر گناه کرده یک خبر را درج کرده؟ مطمئن هستم شما هم از همین نوع معلمها هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
نشان دادن واقعيتهاي تلخي كه به راحتي دارند از كنارمون رد ميشن
...
چرا علیه معلم مطلب دروغ می نویسی
کار شما پیگرد قانونی داره
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو پی گیری کن راست می گی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پیگرد قانون ؟؟؟؟ خواستی باکلاس حرف بزنی؟؟؟ برو پیگیر قانونی شو !
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این همه توهین به معلم بی عدالتی
گل گفتی
ناشناس
| Iraq |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فیلم ساختگی است
تابناک آبروی خودتو بردی
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقا سینا، برو کشکت را بساب
صابر22
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
جناب ناشناس همان پیگرد قانونی درسته زیاد ایراد نگیر وگرنه میدم دست همین معلمه تا حال تورا هم جا بیاره
منم یه ناظم داشتم فقط به جرم تکون دادن میله والیبال توی حیاط مدرسه چنان کتکم زد که بعد 20 سال هنوز یادم نرفته. حالا اون موقع من بچه مثبت و شاگرد اول مدرسه بودم. خدا لعنتش کنه
پاسخ ها
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خدا همشونو لعنت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه شماروبه حال خودتون رها کنن مدرسه روخراب میکنید.میله والیبال .میزونیمکت.دروپنجره......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این شدت خشونت هایی که معلم ها علیه بچه ها به کار میبرن ، ما تو جنگ علیه اسرای عراقی نداشتیم
مهدی‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نوش نوش نوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شاید حق شما همین بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حقته
وحيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اتفاقا منم شاگرد اول بودن یکی اومد منو با زنجیر بزنه منم زنجیرو گرفتم و تا میخورد زدمس ناظم که اومد از پشت منو بگیره کلی هم زنجیر بهش زدما ولی اصلا بهم هیچی نگفت خدا خیرش بده . . . .
مشکل معیشتی نیست، بلکه شخصیتیه

در کنار هزاران معلم دلسوز وجود اندکی از حیوانات معلم نما غیر طبیعی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
گل گفتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آخه عزیز دلم معلم هم خوب باشه، شاگرد ندیدی تو.
چرا از توهین هایی که تو کلاسا و محیط مدرسه و تو جامعه به معلما میشه چیزی نمینویسید
متاسفانه شما هم دقیقا مثل صدا و سیما کاری جز پایین اوردن شان معلمان انجام نمیدین
چرا از پزشکا و مهندسا و کارکنان ادارات دیگه و بازاریان و نظامیان و .... که به هر طریقی خون مردم تو شیشه میکنن و ترویج کننده انواع فساد و رشوه خوارین چیز بدی نمینویسید؟
اگه اطلاع نداشته باشید که لیاقت ندارین رسانه داسته باشین اگرم خبر دارین ولی نمینویسید خاینید الله اعلم
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگه قراره معلمای ما اینطوری باشن، همون بهتر که بچه هامون مدرسه نرن و بیسواد بمونن. خدا لعنتشون کنه کسانی را که رحم و انصاف ندارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خوب آقای بهنام شمامی توانیدبچه خودراازمدرسه دربیارین .تمامی اون افرادی که درتخریب معلمان مطلب نوشتن این توانایی نوشتن رامدیون همون معلماهستندوچقدرهم قدرنشناسند!
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای ناشناس 17:55 ، ما هرگز توانائی نوشتن را از چنین معلمان بی رحم و (ببخشید) وحشی، بدست نیاورده ایم.
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
ناشناس 17:55، ما توانائی نوشتن را اصلآ مدیون چنین معلمهای بی رحم و بی فرهنگ و جاهل نیستیم
شما عایا شنیدی سر کلاس به دبیر حمله کنن با چاقو، و دبیر رو به قتل برسونن؟؟؟؟؟
سال پیش تو شهر ما اتفاق افتاد!
فکر کنم حتی خودتون خبرشو درج کردین..
بله گاهی دانش آموز تحت خشونت و گاهی آموزگار ..نتیجه که میشه گرفت اینه که ی جای کار میلنگه البته بیش از یک جا...
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
ای بیسواد که هنوز بلد نیستی کلمه آیا را درست بنویسی.
khl
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
ممکنه بگی اسم معلمی که کلمه آیا را با این املائی که تو نوشته ای بهت یاد داد، چی بوده!؟
تابناک مزدور..............!!!

تو رو هم با چهل تا دانش آموز در هر زنگ بندازن تو کلاس!! با چندرغاز حقوق!! و هزارجور مشکلات!!!

معلمی میشناسم که دانش آموز منطقه خودمون زد کورش کرد...... یا معلم فیزیکی که توی کلاس توسط دانش آموزش کشته شد...

خود من در ماه چند بار شاهد حمله اولیای دانش آموزان اوباش به مدرسه برای کتک زدن معلمها هستم......

واقعا شرم بر شما باد.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ننگ بر تابناک
تو سنگ کیه سینه میزنی
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بجای اینکه کار این معلم وحشی و از پشت کوه آمده را نفی کنی، داری به یقیه ایراد میگیری؟ شرم بر تو باد.
روستا زاده پشت کوهی
| Netherlands |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
امید نادان چرا اینقدر لفظ پشت کوه را استفاده
کمپین مبارزه با افزایش حقوق معلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
همون حقوقم از سرتون زیاده
چینی های قدیم برای اینکه از شر حمله ی دشمنان در امان باشند دیوار بزرگ چین را ساختند؛ اما در صد سال اول ساخت دیوار ، سه بار دشمنانشان بدان نفوذ کرده و با چینی ها جنگیدند.
دشمنان از دیوار بالا نرفتند بلکه به دربانها رشوه داده و از آنها گذشتند.
چینی ها به ساخت بنای سد استوار پرداختند اما برای ساخت نگهبانهایش کاری نکردند غافل از اینکه نیروی انسانی مهمترین مسئله است.
یکی از شرق شناسان می گوید:
برای انهدام یک تمدن ، سه چیز را باید منهدم کرد:
اول) خانواده
دوم) نظام آموزشی
سوم) الگوها و اسوه ها
برای اولی منزلت مادر به عنوان مربی کودکان را متزلزل کن
برای دومی از منزلت معلم بکاه و در جامعه او را بی ارزش کن.
برای سومی منزلت نخبگان و دانشمندان را هدف قرار ده تا کسی آنها را الگوی خویش قرار ندهد.
و چه روزگاریست امروز کشورم که ازهرسه رنج میبرد و کسی نمیداند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
عالی عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
واقعا گل گفتی دستت درد نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همکاران عزیز همه ما میدونیم معلمهایی که اینکارهارو کردن از قماش خود آقایون هستن.
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کسی اینجا به معلم توهینی نکرده ولی به معلم نما چرا توهین زیاد شد و یکی ش هم خودم که صد بار به اون یارو که سر کلاس درس به دانش اموزش جسارت و حمله کرده توهین می کنم
من خودم معلم هستم.تنبیه اینچنینی برازنده یک معلم نیست. درسته که معلمان مشکلات زیادی دارند و لی نباید تحمل خود را از دست داده و به چنین شیوه هایی روی بیاوریم. دانش آموزان نسبت به قبل شلوغتر شده اند و مشکلات تربیتی زیاد شده. سیستم آموزشی هم که به هر قیمتی دانش آموزان را قبول کرده و به پایه بالاتر می فرستد مزید بر علت شده و بسیاری از کلاسها کیفیت خود را از دست داده اند و معلمان به مبصر تبدیل شده اند چراکه یک معلمان حسابان با دانش آموزانی مواجه می شود که عمل ساده جمع و تفریق را نمی داند و به علاوه مشکلات تربیتی شدیدی هم دارند. باید فکر اساسی بشه. شما با نوشتن و انتشار این نوع مقالات با چوب اشتباه دیگران فقط معلم را می کوبید ولی هیچوقت ندیدم درباره یک راه حل منطقی و علمی بحث کنید. من خودم در طول 22سال تدریسم نشان داده ام که اهل تنبیه نیستم اما از اینکه کیفیت کلاسم پایین آمده و زحماتم هدر می رود خیلی ناراحت هستم . آموزش و پرورش بنا را بر اینکه گذاشته که دانش آموزان سر گرم شوندو نه تحصیل و نتیجه آن بیسوادی عمومی و مشکلات تربیتی حادشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود بر شما معلم عزیز و وظیفه شناس که با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی (مثل اکثر جامعه) کارصحیح را انجام می دهید. حساب معلمین با وجدان چون شما با امثال این معلم مشکلدار جداست(در همه مشاغل خوب و بد داریم).
5 سال پیش مدرک فوق لیسانس خودم رودر مهندسی گرفتم اما هنوز خودم رو مدیون معلم های خوبی که داشتم میدونم(معلم بد هم داشتم) این متن رو نوشتم به پاس زحمات معلمان حقیقی و معلم های خوب خودم و امیدوارم هر کجا هستن موفق باشن و برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فراموش کردم بگم چیزی که دربین بچه مدرسه ای های اطراف خودم میبینم متاسفانه معلمین همچون شما به شدت در حال کم شدن هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حرف منطقی از یک معلم بود . مشکلات رو تنها از طرف معلم ها نباید دید باید رفتار دانش آموز و شلوغی بیش از حد کلاس ها رو هم به این اضافه کرد . یک معلم چطور میتواند یک کلاس 30 نفره از پسران نوجوان رو کنترل کنه ؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زنده باد علی آقا معلم واقعی.
تابناک جان تازگی نمی دانم به چه علتی قصد تخریب معلمان را داری. ولی خوب بدانید که این نسل معلمان آخرین نسل طلایی آنهاست. و با تبعیض کثیفی که حاکم است فردا روز معلمانی خواهید داشت از جنس خودتان و اهل سودا و معامله گری. فقط فراموش نکنید همین معلمان الفبا را به شما یاد دادند تا امروز خود آن ها را بکوبید. تنها می توانم بگویم بر شما ناسپاسان شرم باد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آفرین حرف دلم رو زدی. با عشق معلم شدم با نفرت دارم بازنشسته میشم و خیلی دور نمی بینم روزی رو که جامعه حسرت صداقت معلمین امروز رو داشته باشه.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوب شد معنی" نسل طلایی معلمان" را هم فهمیدیم!!!!!! یه نوشابه آقای دردمند برای خودت باز کن!!!
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگر این فیلم تهیه نشده بود و فقط خبر را درج میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
قربون اون صداقتتون برم که مطالب (تحریفات) واقعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
تابناک ملعون رو ترکوندی داداش (یا آبجی)
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای دردمند، بجای اینکه وحشیگری و رفتار غیر انسانی آن معلم (حیف از کلمه معلم) عقده ای و روانی را ببینی، داری بیک سایت خبری بابت انتشار یک خبر، ناسزا میگوئی؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
راست می گه
با سلام
تابناک عزيز من يکي از مخاطبين شما هستم
از اونجايي که چند روزه معلماي عزيز در حال اعتراض و اعتصاب به خاطر معيشتشان هستند واقعا اين خبر هايي که داريد درج مي کنيد .چه معني مي ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخش اول، بخش دوم...!!!
لطفا درج نماييد
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک سایت کثیفیه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
یعنی هنوز هم واسه حقوق معترض هستند؟
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای هنر آموز، تابناک یک سایت خبری است و وظیفه اصلی اش رساندن اخبار به مردم میباشد. شما چه موجودی هستید که به این کار تابناک ایراد میگیرید؟ ضمنآ ما که نشنیده ایم معلمان در حال اعتصاب باشن!! نکنه داری مظلوم نمائی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بهنام و علی برین مقشتونو! بنویسین
روحانی مچکریم....
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بخاطر وحشیگری یک آدم روانی، از روحانی تشکر میکنی!؟
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
یک آدم بی فرهنگ و عقب افتاده و عقده ای و خشن که معلوم نیست از پشت کدام کوه به شهر آمده و معلم شده،
شما رسانه ها در بوجود اومدن این خشونتها مقصرید چرا وقتی اینچنین صحنه های رامیبینید بیشتر بهش نمی پردازید چرا افشاگری نمیکینبد که آموزش و پرورش مجبور به برخورد قاطع بشه . آیا اینا مهمترن یا اینکه فلان بازیگر یا بازیکن اینجوری لباس پوشید ؟؟؟؟؟ بوظیفه قانونی خودتان عمل کنید لطفا
این معلم نیست این یک وحشی از جنگل در رفته است یا دیوانه ای که که از امین اباد فرار کرده این فرد باید به مجازات اعمال ننگین خود برسد بچه های مظلوم این مرز و بوم چه گناهی کرده اند که باید زیر دست این افراد یاغی قرار بگیرند اف بر این رفتار ننگین
پاسخ ها
مودب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
توهم اگه اینطوری تربیت میشدی الان تربیت خانوادگی خودتو به رخ سایرین نمیکشیدی
کمپین مبارزه با افزایش حقوق معلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
داداش فرهنگی تارزانه
نخیر ، مثل اینکه تابناک تصمیم گرفته با ساختن کلیپهای سریالی همچنان برای تخریب و تحریک جامعه علیه معلمان اقداماتی جدی نماید!!! ومانند داعشی ها در جامعه ایجاد رعب ووحشت واز مدرسه محیطی مانند زندان گوانتانامو وابوغریب ترسیم نماید!!! عزیزان شما با فرهنگیان چه مشکلی دارید که در صدد تخریب این قشر زحمتکش وخدوم در آمده اید؟!در هر سازمان واداره ای افراد ی هستند که با ارباب رجوعشان بدرفتاری میکنند چرا اسمی از آنها بمیان نمی آید؟اگر ا معلمتان نبودند شما نگارنده این سریال !! الان معلومه چکاره بودید؟؟!! خداوند متعال در قرآن می فرمایند: هل جزاء الاحسان الالاحسان ؟ آیا جواب وجزای نیکی جز نیکی نیست؟! شما به چه چیزی معتقدید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
گفتم پیگرد قانونی دارد
قیافه نفر بعدی دیدنیه!
پاسخ ها
سیکل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قیافه ادم بی دفاع و مظلوم دیدنی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
راست میگی سیکل
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
معلومه آدم بیسوادی هستی
با سلام و احترام لطفا از معلم هنرستانی که در شهرستان لامرد فارس از دست دانش آموزش سیلی خورد را هم بنویسید. برای اطلاعات بیشتر نیز با معلمان یا مدیر آموزش و پرورش لامرد تماس بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
جامعه خیلی خشن شده.
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر مثل این بالایی بوده حقش بوده همیشه که دانش اموز نباید کتک بخورد
اگر توانستید ثابت کنید که این مدرسه کجا و این معلم که بوده حق دارید مطلب بنویسید ؟
به نظر میرسه رسانه های ایران کار و هدفی جز تخریب سیما و شان معلم ندارند. این نظرات و مطالب مغرضانه با توجه به وضعیت نابسامان فعلی معلمان به دور از انصاف است. بنده فوق لیسانس از بهترین دانشگاههای کشور رو دارم و از این نظر که دوستان میفرمایند معلمین سواد کافی و وافی رو ندارند رو قابل قبول نمیدونم.
اگر هر شخص دیگری بجای معلمان روزی ۶ الی۸ ساعت رو در مدارس مشغول تدریس باشه و با وضعیت تربیتی و اخلاقی که دانش آموز امروز دارد٬ بی شک حوزه تدریس و آموزش و پرورش رو غیر قابل تحمل میدلند.
متاسفم از بابت چنین مطالبی و مااسفم برای مملکتی که در آن معلم هیچ انگاشته می شود...
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
داری از یک آدم روانی وحشی دفاع میکنی
شما اول جوابگوی اون خانواده ای باش که نان آورشون رو به خاطر چاقو کشی دانش آموز از دست دادن بعد به فکر دانش آموزی که فوقش دوتا سیلی خورده.از وقتی که تنبیه و مردودی از مدارس برداشته شده گند زدید به آموزش و پرورش.نه آموزشی وجود داره به خاطر بی انگیزگی دانش آموز نه پرورشی به خاطر اینکه نباید به دانش آموز خاطی بالاتر از گل گفت.جای تاسف بسیار دارد.چون در آینده ای نه چندان دور همین دانش آموزا ن گریبان خودتون رو خواهند گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آفرین برشما .من هم همین الان میگم که دانش اموزان امروزی با این سیستم اموزش وپرورش بی سوادان آینده هستن.واین دودش تو چشم همه میره .من با تنبیه مخالفم ولی ببینید در قدیم که در مکتبخانه ها چوب وفلک بود اندیشمندان وریاضیدانان وشعراونویسندگان فراوانی داشتیم اما حالا چه داریم؟
یک میلیون معلم یک مورد رو بزرگ کردن وتسری دادن غیر اخالقی است قطعا تنبیه فیزیکی ختی روحی محکوم ولی واقعا ایا یک در صد هم اگر باشه در جمع یک میلیون زیاده فکر کنید در رابطه با دیگر صنوف اجتماعی خطا یک در صدی قابل قبول یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یعنی فقط این یکی دست بزن داره ؟؟؟ حالا میگی یک میلیون معلم و یک مورد ؟؟!!!!!
لیلایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار معلم زود رسانه ای میشه اما بر عکسش نه
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
هیچکس به معلم های خوب و باشرف و نرمال ایرادی نگرفته. طرف سخن ما یک عده فرار کرده از جنگل استکه بنام معلم خودشانرا جا زده اند و چنین بلاهائی سر بچه مردم میاورند.
تابناک جون تو خونه ات تا الان بچه شلوغ وبی ادبت ات رانزدی ؟مگه تو سازمانها ی دیگه باارباب رجوع محترمانه برخورد میشه؟مگه درجامعه باافراد نابهنجار برخورد نمیشه؟لطفا چشماتو باز کن بعد فکرکن یکطرفه قضاوت نکن باشان بالای معلم که همچون شمع میسوزد تا به دیگران ونظام رشد دهد تهمت وافترا نزن وسعی کن اطلاعات درست به مردم دهی ومسولیت خودت را به نحو احسنت انجام دهی.
پاسخ ها
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناکی بی شعور.قراره چه قدربه حقوقت اضافه بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بیخود از این آدم وحشی که با لگد تو صورت دانش آنوز میزنه دفاع نکن.
خدا خیرت بده که نوشتی، پدر هم اجازه تنبیه فرزند را به شکل فیزیکی در روزگار متمدن امروز ندارد، چه برسد به اشخاص دیگر، اگر ممکن است از یک حقوقدان در مورداینکه از لحاظ حقوقی و قضایی چه نوع مجازاتی برای این فرد معلم نما معمولا در نظر گرفته میشود سوال بفرمایید؟ با تشکر
پاسخ ها
بوق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تمدن؟یارو بچه هاشو زنده زنده دفن کرد اب از اب تکون نخورد کجای کاری اخوی؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به بوق --اون یارو تو بودی حتما که حمایت می کنی از این رفتار اگر درست منظور کامنت ت را فهمیده باشم مگر این که کامنت ت هجو زمانه باشد
بنده اقدام آن معلم را تایید نمی کنم .ولی از فضای معلم ستیزی که سایت تابناک و امثالهم در اذهان عمومی ایجاد می کنند.ناراحتم.آیا کاریک نفر یعنی تخریب وجه عمومی فرهمگیان کشور...این اقدامات مغرضانه و جهت دار به چه معناست.از یه طرف کلاهی به این گشادی سرمان میزارند که معلمی شغل انبیاست.از طرف دیگرتخریبمان می کنند.می خواهند مطالبات به حقمان را توجیه سیاسی کنند.چرا این رسانه ها از واقعیت های عریان جامعه فرار می کنند؟چرا از معلم بروجردی نمی گویند که به ضرب چاقو کشته شد و بچه هاش بی سرپرست شدند؟و هزاران چرای بی جواب دیگر...من متاسفام برای رسالت رسانه یتان که یک طرفه به قضاوت می روید.شماها که باید امانت دار حق و راستی در جامعه باشید.سرپوش ظلم و اجحاف و سرکوب هستید. رسانه رکن چهارم دمکراسی در جوامع غربی است ولی رسانه های امثال شما...چه بگم
خودتان قضاوت کنید...
بهرنگ از پیرانشهر
پاسخ ها
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر حمایت نمی کنید ان را به نام معلمین محکوم کنید
احسنت به تابناک که چهره واقعی این افراد رو نشون میده
پاسخ ها
شلغم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نشان دادن چهره واقعی افراد خیلی خوب است هر کی میخواد باشه.
اگر به خاطر مشکلات معیشتی باشه که ملت باید همدیگرو تو خیابون تیکه پاره کنن قبول کنین قشر فرهنگی ما همچین هم فرهنگی نیستن و سیستم گزینش ما مشکل داره اینکه دانش اموزان مشکل دارن و بی ادبن و .. دیگه اصول تربیتیه که قاعدتا یک معلم آموزش دیده و کاربلد باید از عهدش بر بیاد و الا منم میتونم بگم معلمم و با کتک زدن چندتا بچه کلاس رو اداره کنم
پاسخ ها
نیشابوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نمی تونی.
بیداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چشمت رو باز کن میبینی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به نیشابوری....و ترویج خشونت سر کلاس نکن
تابناک مزدور چرا نظر من رو نذاشتی .من فقط گفتم چقدر این سیاستت کثیفه.دروغ گفتم؟
پاسخ ها
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قاطی کردی سیاست چیه
واقعا باید به شما رسانه ای های گزینشی کار احسنت گفت. توی این مدت حجم توهین هایی رو که از این طریق نثار جامعه ی فرهنگی کردید در نظر بگیرید، و از طرف دیگه دو هفته است که خیلی از معلم ها در اعتراض به کمی حقوق و نداشتن منزلت اجتماعی (که اتفاقا بخشی از آن به توهین شدید دانش آموزان در کلاس ) مربوط می شود در دفتر دبیران تحصن کرده (برخی از دبیرستان ها و هنرستان های تهران و شهرستان ها) و به کلاس نمی روند و شما هیچ پوششی نمی دهید، همکار من این موضوع را در وایبر 98 نفر از خبرنگاران استان تهران منعکس کرد و هیچ کدام تان، کوچکترین واکنشی نشان ندادید، من تنبیه بدنی دانش آموز را به شدت محکوم می کنم، اما وقتی دانش آموزی در کلاس برای معلم شاخه و شونه می کشد به معلم توهین می کند و ... چه باید کرد؟ وقتی او را محترمانه به بیرون رفتن از کلاس دعوت می کنی و به سمت تو هجوم می آورد. ... واقعا چه باید کرد؟ یادتان باشد ما با دهه ی هشتادی ها طرف هستیم که تفاوت های بنیادینی با هم نسلان ما دارند.
از این جاده ی یک طرفه ای که ترسیم کردیده اید، کسی سودی نمی برد، نگاه دقیق تری به پاسخ های مخاطبین تان بیندازید و رسالت بزرگ رسانه ای خویش را یک بار دیگر مرور کنید
پاسخ ها
لبو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از معلمین عزیز می خواهم که موبایل خود را روشن بگذارند
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اما وقتی دانش آموزی در کلاس برای معلم شاخه و شونه می کشد به معلم توهین می کند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آفرین
من خودم کم ازین کتکها نخوردم عاشق اون وسطیه شدم که میخندید.
لطفا کشته شدن یک معلم بروجردی توسط دانش آموز رو هم بررسی کنید!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون یکی بود اما ما میلیونها نفر هستیم که کودکیمون به خاطر این معلم ها به عقده کشیده شده ، عقده
قابل توجه اونایی که هی انتقاد وتخریب میکنند.بخداوندی خدا دانش آموزی داشتم که مست سرکلاس درس نشسته بود!!!! وقتی اولیاشو خبرکردیم اول زیر بار نرفتند ولی وقتی وضعشو دیدند با عذر خواهی بردندش خونه! دانش اموزی داشتم که سر کلاس درس براش اسم ام اس اومد وقتی گوشیشو ازش گرفتم دیدم از طرف یه خانومه !!!.....اینا نمونه هایی از دانش آموزانی هستند که با آونا سر وکار داریم و.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
که چی؟ باید بزنیدشون؟؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
نه نزنیمشون
راستگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
پس باید به دانش آموز فاسد نقل و شیرینی داد؟ که همه فاسد بشن؟ آدم فهمیده
مشکل تنها معیشت نیست...
مشکل جایگاه معلم است که بسیار پایین آورده اند
مشکل پررو بودن دانش آموزانی است که معلم اسیر آنهاست و هیچ ابزاری ندارد
نه می تواند از نمره اش کم کند به خاطر بی ادبی(تازه اگر کم هم کند امروز نمره تاثیری ندارد)
نه آموزش و پرورش تمهیداتی برای جلوگیری از بی حرمتی به معلم اندیشیده
گاها اولیایی که خود اسیر رفتارهای پرخاشگرانه فرزندان خود در خانه هستند و وقتی به مدرسه دعوت می شوندتا از بی ادبی های فرزندشان گلایه شود خود میگریند و می گویند فرزندم ما را نیز کتک می زن و ما نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم و....
چوب همه اینه را معلم میخورد
هیچ معلمی از تنبیه دانش آموز لذت نمی برد
ما از رفتار غیر اخلاقی و تنبیه بدنی معلمان که مذموم است حمایت نمی کنیم ولی
ولی معلم هم انسان است
ظرفیت دارد
ابزار ندارد
حامی ندارد
چه حرفهای سنگینی از دانش آموز می شنود
و
...
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
انسان واقعی کودک هر چقدر هم بی ادب و پرخاشگر باشد در مقابل پرخاشگری کودک به تنبیه بدنی رو نمیاره، هزار تا روش وجود دارد، اصلا فکر کنید دانش آموز شما سر کلاس دست روی شما بلند کند، چه اتفاقی می افتد؟ اصلا میتواند؟ به نظرتون الان جوری که از این بچه ها حرف میزنید شرایط شما برابر هست؟ احترام احترام می آورد و شیوه برخورد نادرست برخوردی نادرست تر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای نیما شماخودتان نمی توانیدبه مدت حتی یک ساعت یک کلاس چهل نفری رابااون هزارروشی که میگی اداره کنی.
هیچ ربطی به مسایل اقتصادی نداره ... اکثر معلمان آدمهای شریفی هستند که دانش آمز رو مثل فرزند خودشون می دونند ... ما هم از دست معلم کتک خوردیم ولی کتک دلسوزانه با عقده فرق میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دلسوزانه ؟؟؟؟؟؟؟
گردانندگان محترم سایت، دست از عوامفریبی و تخریب چهره ی معلم بردارید، گیریم که تعدادی معلم بنا به دلایل و مشکلات مختلف و در مواجهه با دانش آموزان بعضا دردسر ساز ناخواسته دست به تنبیه و اعمال خشونت می زنند، این حق برای شما ایجاد نمی شود که آنرا پیراهن عثمان نموده یا قران بر سر نیزه ی معاویه!!! اگر هنر دارید و صداقت!!؟؟ ریشه یابی نماییید!!! ضمنا خشونت را در همه ی اشکال آن و در تمام ابعاد جامعه که ارتکاب می شود به تصویر بکشید، دیواری کوتاهتر از دیوار معلم گیر نیاورده اید، خوشبختانه تاوان این بی توجهی به معلم را همه دارند پرداخت می کنند با توجه به شرایط فعلی جامعه که شاهد آن هستیم
واقعا جاي تأسف داره، هر روز معلمان قرباني توهين، استهزاء، و بي احترامي از طرف مسولان، دانش اموزان و اولياء هستند، چرا کسی از احترام و عزت برباد رفته معلمان صحبت نميکنه، چرا حرفی از شرایط اسف بار روحی روانی معلمان بدلیل کم توجهی و فقر اقتصادی صحبت نميکنه، چرا از قربانی شدن معلم بروجردي براحتی گذشتين?شما چه کاری برا معلمان کردین که این همه انتظار دارین، البته ما ایمان داریم این جهت گیریها در آستانه اعتراض معلمان به وضع معیشتی خود یک سیاست مزورانه و اقدامی هماهنگ شده و مشمئز کننده است
واقعا متاسفم براي تابناك
به نظر من سطح سواد معلم ها خیلی پایین تر از اجتماع شده
و اینها عقده های دورنی خود را به این شکل بروز میدهند
.... این جور معلم ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
انگشتان یک دست هم اندازه نیستند.انتظاردارید آدمها باتفاوتهای فردی رفتاریکسانی ازخود بروزدهند
وجود استثنا همیشه هست و نمیتوان آن را به همه تعمیم داد چون در این صورت ما بادیدن سایت شما باید بگیم همه خبرگزاری ها و سایت ها مزدور و بی لیاقتند و دروغها را بزرگتر از حد جلوه میدهند .
پاسخ ها
Sirwan mouludpur
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
احسنت آرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
جواب فوق حدعالی
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آرش جان من یک معلمم
دستت را می بوسم
واقعا باید به شما رسانه ای های گزینشی کار احسنت گفت. توی این مدت حجم توهین هایی رو که از این طریق نثار جامعه ی فرهنگی کردید در نظر بگیرید، و از طرف دیگه دو هفته است که خیلی از معلم ها در اعتراض به کمی حقوق و نداشتن منزلت اجتماعی (که اتفاقا بخشی از آن به توهین شدید دانش آموزان در کلاس ) مربوط می شود در دفتر دبیران تحصن کرده (برخی از دبیرستان ها و هنرستان های تهران و شهرستان ها) و به کلاس نمی روند و شما هیچ پوششی نمی دهید، همکار من این موضوع را در وایبر 98 نفر از خبرنگاران استان تهران منعکس کرد و هیچ کدام تان، کوچکترین واکنشی نشان ندادید، من تنبیه بدنی دانش آموز را به شدت محکوم می کنم، اما وقتی دانش آموزی در کلاس برای معلم شاخه و شونه می کشد به معلم توهین می کند و ... چه باید کرد؟ وقتی او را محترمانه به بیرون رفتن از کلاس دعوت می کنی و به سمت تو هجوم می آورد. ... واقعا چه باید کرد؟ یادتان باشد ما با دهه ی هشتادی ها طرف هستیم که تفاوت های بنیادینی با هم نسلان ما دارند.
از این جاده ی یک طرفه ای که ترسیم کردیده اید، کسی سودی نمی برد، نگاه دقیق تری به پاسخ های مخاطبین تان بیندازید و رسالت بزرگ رسانه ای خویش را یک بار دیگر مرور کنید
راستش متاسفم که اینجوری معلم نمایی درنه کی خوانه وچون داد برسه
پاسخ ها
majid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
وشون درست است نه وچون
مازنی
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ذوست گرامی آقا مجید
وچون= بچه ها
وشون= آنها
وقتی خبر اعتصاب معلمان وسط میاد شما میآید معلم و تخریب می کنید
تا کی
....
سایتی که فقط بلد جلو احقاق حق معلم و پرستار و کارگر باشه
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
توقع معلمین بسیارزیاد است
مملکتی که شماها درست کردین به جایی رسیده که خانواده نمیتونه یک بچه رو نگه داره بعد شما از یک معلم توقع دارین با چهل بچه تربیت نشده که هزار جور مشکل خانوادگی دارن چه جور برخورد کنه شما هم که اینجوری تو بوق و کرنا میکنید قطعا از خنگترین شاگردای کلاس معلمها بودین که خصمانه عمل میکنید وگرنه شما مگر نمیدانید که معلمها تو زندگی خودشونم موندن بعد یه سری از بچه هایی که توحش خانوادکی دارن رو چطوری تحمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آفرین بر شما خسروی جان.جانا سخن از دل ما گفتید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
من اگر جای پدر اون بچه بودم اون معلم رو کار یمیکردم که دیگه کسی نبینش
تو مملکت چهره افرادی که میلیاردی اختلاس میکنن بدون اجازه قاضی منتشر نمیشه .جالبه که انتشار چهره یک معلم احتیاج به هیچ اجازه ای نداره
=======
جالبتر اینکه دقیقا زمانی که معلمها حقوق خودشون رو مطالبه میکنن سایت تابناک این کلیپ رو منتشر میکنه ههه
پاسخ ها
شیرین
| Germany |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دم تابناک گرم! ...
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
از تابناک که این خبر را انتشار داده و از آن پسر دانش آموزی که با شجاعت از این صحنه فیلم گرفته، یک دنیا ممنونم و تقدیر میکنم.
متولد 63 هستم.زیاد کتک خوردم یبار معلم فیزیک دست دوستم و شکوند با پرت کردن صندلی به طرفش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ما متولدهای دهه 60 که هممون مشکل روانی پیدا کردیم از دست معلم هامون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یه معلم ادبیات داشتیم کلاس دوم راهنمایی, یه روز یه دختری رو که خیلی مظلوم و اروم بود و سر و وضعش چندان جالب نبود, درسش خیلی بد بود , اونقدر به دیوار کوبید تا دستش شکست! دختره فردا با دست کچ گرفته اومد مدرسه, اصلا کسی معلم رو توبیخ نکرد فکر کنم دختره اصلا به مادر پدرش نگفته بود معلم دستشو شکسته!
1358
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
والا ما هم تو ایران زندگی کردیم هم مدرسه رفتیم
اصلا این اتفاقات رو نداشتیم. معلما تنبیه میکردن ولی نه به این صورت. یه معلم داشتیم بد میزد که بعدا از مدرسه اخراج شد تازه اونم مشکل خانوادگی داشت
من خودم که چون همیشه شاگرد اول مدرسه بودم هیچوقت تنبیه نشدم
الان پسرم هم همینطوره
تابناک خجالت بکش ...
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای معلم، بجای اینکه از رفتاری که همکارت با یک دانش آموز کرده خجالت زده باشی
تابناک چه اهدافی از این مطالب داری
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
آقای معلم، تو که بیست بار تا پائین این صفحه حرفت را تکرار کرده ای خجالت بکش. حرف را یکبار میزنند.
ای کاش شعورتون به این حرف مولا قد می داد:

کسی که مرا کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده است.

خوب تو این یکی دو روز مرام بندگی را در حق معلمان خود انجام دادید.

متاسفم
پاسخ ها
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ایشون چیزی یاد نمیده که کسی بنده اش بشه
داره بچه ی مردم رو کتک می زنه. اگه دست من بود میدونستم چیکارش کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به تو یاد ندادکه شعورداشته باشی.جواب صالح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کسی که حقوق میگیره!
کتک هم میزنه!
برده هم میخواد؟
فرمایش دیگه ای ندارید؟
اقاجان کشور اگر تو این وضعیته، نتیجه تربیتی هست که معلمها دادن.
اگه بچه دبیرستانی که رو معلمش چاقو میکشه، ببینید معلم دوره ابتدایی و راهنماییش چکار کرده باهاش.
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اقای صالح راست می گه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
همون مولا بزنه تو کمرت.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای ناشناس، مولا این حرفها را برای کسیکه با لگد تو صورت دانش آموز میزنه نگفته. بیخود از آن آدم وحشی دفاع نکن که به نام معلم لطمه زده.
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آقای صالح حرف دل ما را زدی
خسرو از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
تو برو
نویسنده این مقاله ظاهرا دل پری از معلمان دارد. حال علت چیست نمی دانم اما روشن است که یا تنبل بوده و نمره نگرفته و الان در صدد انتقام برآمده یا جیره خوار عده ای است و توبره اش را می پر می کنند. فقط باید به او بگویم که خجالت بکش. شرم آور است، معلمی که تو را آموخته که بخوانی و بنویسی و درس آدمیت به تو باد داده در عوض اینگونه پاسخش را می دهی! افسوس که درس انسانیت را یاد نگرفتی وگرنه در حق معلم و مربی تو اینگونه وقیحانه و با بی شرمی اظهار نظر نمی کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نویسنده اگرباشعوربودجمله مولابرایش بسنده میکرد
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آحمد آقا، شما بچه پشت کدام کوه هستی
این معلم یک روانی که باخودش مشکل داره ربطی هم به اقتصادنداره
درود بر همه معلمان زحمت کش که هر وقت د م
ازحقوقشان می زنند رسانه های وابسته علیه شان سمپاشی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود بر شرفت
تابناک...
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دست تابناک درد نکند با پوشش خبری این --کار مطبوعات پوشش خبری و اطلاع رسانی است و احم ها هستند که یک خبر را جناحی سیاسی و می بینند
بچـــــــــــــــــــــه های امـــــــــــــــــــــــروزی به هیچ عنوان توسط پدر و مادرشان تربیت نمی شوند.

به نظر من چنین تنبیهاتی در مدرسه برای این بچه های بزهکار، لازم و ضروریه. دست معلمها و مدیران و ناظمانی که بچه ها را به شدیدترین وجه ممکن تنبیه میکنند، درد نکن.
اینها بچه نیستند. شیطان کوچک هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تو هم شیطان بزرگ هستی.
تابناک!!!!؟ این نظرات مفت رو چاپ میکنی بعد واسه ما رو...!!!
با اشتباه بودن این برخوردها موافقم اما چقد خوبه که در کنار این موارد بزرگی منزلت معلمم نشون بدین ی طرفه به قاضی رفتن صحیح نیست
معلمی که با مسافر کشی با دعواهای هر روزه با صابخونه با قسطای عقب موندش با سرخ نگه داشتن صورتش با سیلی بازهم سر کلاس از جون و دل و با محبت و صبر درس میده رو نشون بدین که مردم کشور ما بدونن که معلم فقط این تصویر نیست
چند بار شده که هفته معلم درباره ی معلمای بزرگ و نمونه مطلب بزارین
موفق باشین
یاعلی
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
علی آقا، اولآ از این آدم وحشی و بی فرهنگ دفاع نکنید، ثانیآ بچه های بیگناه مردم مسئول قسط عقب افتاده و صاحبخاه بعضی از معلمین نیستند.
از نداری معلمان حرف بزن تابناک نه از تخریب کردن معلمان
پاسخ ها
خداوند خیر بده به معلم ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یاسوج عزیز
چون معلم ها ندارن دلیل خوبی نیست برای زدن و تنبیه !
ایا سوال کردی از خودتون چرا معلمهای بی گناه در سیستان و بلوچستان ترور می شوند !؟
کمی احتمال بدین که این تنبیه و ... هست که خانواده و قوم و قبیله ای رو تحریک میکنه.
زمان ما از شیلنگ و چوب اناری که در اب نمک خوابانده می شد ف استفاده میکردن ... می فهمی !!!
بنظرم تنها عده ای از معلمها هستند که دیگران رو تخریب میکنن که دیگران باید اون یه عده رو سر جای خودشون بنشونن.
کم بگیری و میلیارد بگیری وقتی اخلاق نداشته باشی خیانت به جامعه ای میکنی که عده ای زیر دستان تو هستند که اینده رو می سازنند...
در ضمن یه خواهشی دارم از شما معلمان عزیز و باشرف که حتما خودتون رو نقد کنید
ببینید که در مقابل همون دریافتی کم ، چقدر خدمت میکنید...
من الله توفیق
بهترین شیوه همین لگد زدنه درست همین کاری که با معلما کردنو میکنن
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آقا منصور، لطفآ آدرس باغ وحشی را که در آن بزرگ و تربیت شده ای، بده بدانیم کجاست؟
تابناک درود به شرفت که با شجاعت تمام این کلیپ رو گذاشتی. حمایتت میکنیم
پاسخ ها
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشخصه اون افرادی که منفی دادن از جمله معلمهایی هستند که دست بزن دارند
انشالله خود خداوند بزنتشون تا دیگه بچه های مردم رو نتونن بزنند
زنده باد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک بعد از ده ها سال داری حق ما را از معلما میگیری ، همونایی که آزارمون دادن و الان دارن بچه هامونو آزار میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آفرین تابناک ، دلمونو شاد کردی . دمت گرم . این معلم ها رو خوب به همه میشناسونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
فرهنگیان عزیز مسیج اوم
معلم خوزستانی
| Netherlands |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
صالح ناصالح من معلم هستم
معلم خوزستانی
| Netherlands |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
زنده باد و ناشناس
....
مگه نه اینه که شخصیت بچه تا پنج سالگی شکل میگیره ، وضعیت جامعه نتیجه تفکر خانواده هاست حالا مدرسه رو در نظر بگیر ده درصد وضع جامعه هم که میبینیم .
راستی میدونی مقاله چییه ؟ یا هر کسی هر درد دل
احمقانه ای که داشت میتونه بنویسه تو این سایتا
از سایت خوب و با محتوای تابناک انتظار میره که کمی عمیق تر به این مسائل نگاه کنند. اکثر ما میدونیم که آموزش و پرورش یکی از سخت گیر ترین ارگان ها در گزینش پرسنل خودش هست. حالا باید علت این اتفاقات رو ریشه یابی و اون رو مدیریت کرد تا اینکه وجهه معلم رو با انتشار چنین تصاویری مخدوش تر کنیم!!!
پاسخ ها
خسرو از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من نمیدونم این چه آموزش و پروزش سختگیرترینی استکه مملکت شده پر از اینجور معلمها!
سلام در هر ارگانى هم افراد خو هستند و هم بد آموزش و پرورش با يك ميليون و دويست هزار كارمند طبيعه كه بعضى افراد همچين كارى رو انجام بدن ضمناً اين توهينات در ادارات ديگر با نيروى كمتر با مردم نه بچه ها صورت مى گيرد چرا اونو منعكس نمى كنيد خواهشا در مورد معلمينى كه مورد سوء قصد قرار ميگيرن مطلب بنويسيد. متشكرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک جان یک سر به مراکز بیمه درمانی بزن ببین با بیمارهای که کسی رو ندارن تا 7 خان رستم بیمه ای که سالها هزینه اش رو دادن برای روز مبادا رو پشت سر بزارن تا درصدی از هزینه درمانشون رو بگیرن چه رفتاری میشه.
تابناک بازم میدونم نشون نمیدی............
هدفت اگه ضربه زدن به معلم هاست که داری میرسی اگه هدفت خیر خواهیه که میری دنبال علت های این اتفاق نه فقط اخرشو نشون دادن....... هیچ معلمی نه از دانش اموزی طلبکاره نه پدرش کشتگی با اون داره همه معلما از این که دانش اموزشون کاره ایی میشه خوشال می شن......!
تابناک ایا شنیده ای دانش اموزی معلمش را کشت...........؟ اگه شنیده ای چرا نشون ندادی و مثل این مانور ندادی به نفع نیست؟
ایا شنیده ای دانش اموزی معلمش را از کلاس به بیرون پرت کرد........؟ شنیده ای دانش اموزی سیلی به صورت معلمش زد ؟ نه نشنیده ای چون نه به نفع تو هست نه به نفع بالا دستی ها......!
پاسخ ها
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اتفاقا نشون داد ، ولی آیا میدونستی چرا دانش آموز به اون مرحله می رسه که معلمش رو می کشه ؟
بینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشخصه اون افرادی که منفی دادن از جمله معلمهایی هستند که دست بزن دارند
انشالله خود خداوند بزنتشون تا دیگه بچه های مردم رو نتونن بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خوبه نشون داد اون معلم رو!
همین شمایی که ابتدایی میزنی بچه رو...خب دبیرستان میاد میکشه تو رو دیگه!!! اینقدر درک این مسئله واسه شما فرهنگیا!!! سخته؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
صالح و بینا یک نفر نیستند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 20:54 - 1393/12/09 لعنت خدا بر تو که به همه ی اصحاب فرهنگ توهین کردی .
متاسفم تابناک برای عوام فریبی تان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
زنده باد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حالا ماهایی که از طرف معلمها مورد ظلم واقع شدیم و اکثرا عقده ای، عوام هستیم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
جناب زنده باد هیچ معلمی با شاگرداش پدرکشتگی نداره
ما یه معلم دینی بد دهن داشتیم و یه معلم ریاضی که سرمونو محکم به دیوار میکوبید و مسخره میکرد و یه معلم جفرافی که وقتی تو زندگیش کم میاورد خودش نمیزدمون بلکه مدیرمونو صدا میکرد و اینقدر بد کلاسمونو میگفت تا مدیره شروع میکرد به کتک زدن تک تکموم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
لعنت به اون فرهنگیان وحشی و درود بر اون کسی که منو از زیر کتک های پدرم نجات داد!!!!!!!!!!!!!!!111
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
کتک خورده
این کار تایید نمیشه و نادرست ، اما اینکه این خبر رو اومدید های لایت کردید خودش بو داره چون مشکلات خیلی بزرگتر از این تو سیستم اموزشی ما هست چرا اونها رو پر رنگ نمیکنید،شما نمیدونید نه؟معلمها رو تو زاهدان کشتند خبری دادید؟معلمی توسط دانش اموزش ب قتل رسید! مهم نیست اصلا!
من برام این دسته از فرهنگیهای عزیز که میان توجیه میکنند این حرکت رو خیلی جالب هستند
قطعا خودشون هم از این حرکات در طول خدمتشون کردند یا میکنند که یه همچین حرکت داعشی رو توجیه می کنند
نه تنها باید اخراج بشند بلکه باید دادگاهی بشند چه کسی به این مثلا معلمها حق داده با حسم روح یه انسان دیگه که عزیز خانواده اش هم هست این رفتار انجام بشه ؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حق با شماست هر کسی خشونت کرد باید دادگاهی بشه .هر کسی.
سلام
۱. بسیار متاسفم برای تابناک
۲. با وضعی که معلمان دچارش شده اند، چه انتظاری دارید!
۳. حتما میخواهید یه معلم با هزارجور مشکلات، یه بچه بی ادب رو نازش هم بکند!
پاسخ ها