بازدید 3566
امیر پوردستان:

ارتش‌ در لحظات حساس آماده جانفشانی‌ است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله تنها بخشی از قدرت نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد این رزمایش بسیار به موقع و به جا صورت گرفت.
کد خبر: ۴۷۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 19 February 2015
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله تنها بخشی از قدرت نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد این رزمایش بسیار به موقع و به جا صورت گرفت.

به گزارش فارس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز در مراسم چهلم شهادت امیر سرتیپ هدایت دشت‌پا در جمع فرماندهان و امرای ارتش اصفهان و مسئولان نظامی و انتظامی اظهار کرد: شهدا با فداکاری، ایثار و جانفشانی خود عزت، استقلال و آبرو را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی در ادامه با بیان مثنوی زیبا در مدح شهدا، بیان کرد: روح شهادت و جانفشانی روحی است که در مکتب سیدالشهدا تربیت شده و از ویژگی بارز این روح‌ها بزرگی و عظمت آن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اذعان کرد:‌ در مورد شهید مطهری اگر سر مبارک سیدالشهدا بریده شد و جسم مطهرش زیر سم اسبان لگدکوب شد در حقیقت تاوانی بود که جسم آن امام شریف به واسطه آن روح بزرگ و با عظمت داد.

وی با اشاره به اینکه روح‌های بزرگ و با عظمت همواره جسم‌ها را به زحمت می‌اندازند، گفت: شهید امیر سرتیپ هدایت دست‌پا از جمله شهدایی بود که دارای روح بزرگ و با عظمت بود و روح آن جسمش را به زخمت می‌انداخت.

پوردستان ابراز کرد: شهید دشت‌پا در طول عمر حیات خویش با تمام وجود در راه نظام فعالیت می‌کرد، وقتی برای از دست دادن، مرخصی رفتن و استراحت کردن نداشت، این از ویژگی‌های مردانی است که روح بزرگ دارند.

وی با بیان اینکه شهید دشت‌پا فعالیت مجدانه‌ای و حضوری فعالانه در رزمایش محمد رسول الله داشت، گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله تنها بخشی از قدرت نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد این رزمایش بسیار به موقع و به جا صورت گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد:‌گروه 55 توپخانه ارتش اصفهان به فرماندهی امیر سرتیپ شهید دشت‌پا بسیار زود و به موقع خود را به منطقه عملیاتی رزمایش محمد رسول الله رساند، نظم و اهمیت دادن به وظیفه از ویژگی‌های ‌آن فرمانده شهید بود.

وی عنوان کرد: فرماندهان ارتشی چون شهید دشت‌پا، ذوالفقاران ولایت علیه استکبار هستند که در لحظات حساس و بزنگاه‌ها در کنار ولایت، امت و نظام حاضر شده و از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش حقیقتا با شهادت شهید دشت‌پا یکی از فرماندهان لایق، ولایتمدار و پر تلاش خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید امیر سرتیپ هدایت دشت‌پا 40 روز پیش پس از مراجعت از رزمایش مشترک بزرگ محمد رسول الله از سواحل مکران دچار سکته قلبی و به مقام شامخ شهادت نائل آمد. گفتنی است آن شهید فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش اصفهان را بر عهده داشت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل