بازدید 25661

وزیر بهداشت نخود هر آشی است!

کد خبر: ۴۷۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 14 February 2015
مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه آقای هاشمی(وزیر بهداشت) نخود هر آشی است، گفت: بنده حدس می‌زنم دخالت هاشمی موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند.

اسماعیل کهرم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در واکنش به حضور « سید حسن هاشمی» وزیر بهداشت و عدم حضور «معصومه ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست در روزهای نفس‌گیر خوزستان اظهار داشت: هر جا که عکس  و دوربین باشد آقای هاشمی نیز حضور دارد!

شوی رسانه‌ای نتیجه حضور «هاشمی» در خوزستان

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه با بیان اینکه بنده علت عدم حضور «ابتکار» را در خوزستان نمی‌دانم، ادامه داد: اما سوال اینجاست که آیا نتیجه حضور وزیر بهداشت به خوزستان غیر از شوی رسانه‌ای چیز دیگری بود؟

وی با بیان اینکه آیا وزیر بهداشت تفاوت میان بیابان و کویر را می‌داند؟ گفت: «هاشمی» متخصص چشم است بر همین اساس دلیلی ندارد که وی به عراق برای رفع معضل ریزگردها سفر کند. باید ابتکار و جمعی از کارشناسان به این سفر بروند.

کهرم با بیان اینکه آقای هاشمی (وزیر بهداشت) نخود هر آشی است، ادامه داد: بنده حدس می‌زنم دخالت هاشمی موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند.

مشاور رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: رفتن وزیر بهداشت به عراق چه مفهومی دارد؟ برخی از مسائل وجود دارد که صرفا به محیط زیست مربوط می‌شود و ارتباطی به وزارت بهداشت ندارد.

عبور نخود از ماسک‌هایی که در اختیار مردم خوزستان قرار داده شده است

کهرم تصریح کرد: راه حل فوری و عاجل توزیع ماسک‌های رایگان میان مردم خوزستان است که از ورود ذرات با قطر کمتر از 2.5 میکرون به ریه  افراد جلوگیری کند اما هم‌اکنون از ماسک‌های موجود نخود هم عبور می‌‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳۰
انتشار یافته: ۳۱
چه اشکالی دارد که وزیر بهداشت کشور در این مسئله مهم حضور داشته باشند. خانم ابتکار نیز می توانند به وظایف خودشان عمل کنند و موضوع را از نزدیک و با حضورشان در خوزستان یا عراق پیگیری نمایند.
هرچی باشه وزیر بهداشت واسه مردم یه کاری کرده,شما واسه مردم تاحالا چیکار کردید??????
خوب این که نشد جواب. شما هم میرفتید. مگه خوزستان دو متر مربع است که غیر از وزیر بهداشت کسی توی آن جا نشود؟ شما و خانم ابتکار و ده نفر دیگر از هر دستگاهی که میتواند کاری بکند در حد همان توزیع ماسکی که فرمودید بروند انجام بدهند. خودشان حاضر نیستند خاک بخورند آن بنده خدا هم که رفته با مردم همدردی کند را مسخره میکنند. واقعاً که... خوبه همه تون اعضای یک کابینه هستید و به هم متلک میگویید!
مثلا اگر ایشان دخالت نمی‌کرد خانم ابتکار می‌خواست چه کاری انجام دهد که حالا نمی‌تواند؟
وزیر بهداشت در مساله‌ای که به سلامت مردم ربط داشته دخالت کرده کجای این کار اشکال دارد؟
اگر ایشان نبود هنوز هیچ کس از روغن پالم و خمیر مرغ و.... هم خبر نداشت
لطفا کم‌کاری خودتان را فرافکنی نکنید
فکر نکنم نخود هر آشی ایشون باشن، واقعا اصلا توقع این حرفا از یک مسئول سازمان محیط زیست نمیشه، وقتی شما کاری نمیکنید توقع نداشته باشید دیگران بشینن دست رو دست بزارن
نخیر آقایان و خانمها
ایشان(دکتر هاشمی) وقتی کم کاری سیستمی را ببینند هرچه در توان دارند در رفع مشکل مربوطه انجام می دهند
حداقل دلجوئی
و این مربوط به جناح من وجناح علیه من هم نمی شود
آقای هاشمی عزیز و فهمیده، ممنون
یه آدم درست درمون توی این دولت هست که حالا شده خار چشم بقیه وزرا!!!
واقعا برای خودم به عنوان یه ایرانی متاسفم!
شما که متخصص هستی چرا تا حالا از جات تکان نخوردی تا مردم به این روز بیفتند؟
عجب!
انصافا حل مشکل ریزگردها در عراق و چگونگی تثبیت شنها ؛ در حیطه تخصص پزشکان نیست .
چه بی تربیت!!
حالا یه وزیر اهل کار و مردمی بودا...
هاشمی دوست داریم
در غیاب ایشان کارشناسان نا کارشناس همه کاری می کنند!!!!!!!
پس از سفر ایشان شاهد خیل رزیدنت های عراقی در بیمارستانهای تهران خواهیم بود.!!!،!!!!!!!!
همه خبرها نخودي هستند
آقای کهرم بهتر است کمی خودرا کنترل کنند. این درست نیست هر جا کسی را به بازی نگرفتند شروع کند به متلک پرانی!!
تابناک جان حالا یکی داره به مردم خالصانه خدمت می کنه . خب چه کنه ؟فردا همین مردم اهواز به خاطر بیماریهای تنفسی راهیه بیمارستانا می شن. به نظر من باید از این مرد تشکر کرد نه انتقاد .
به جای تشکر از وزیر دلسوزی که دقدقه سلامت مردم را دارد و نماینده دولت بوده نرفتن خودشان را توجیه می کند
لابد اگر مردم از تنگی نفسی که به خاطر دانش شما از تفاوت بیابان و کویر است بمیرند هم شما باید دست بکار شوید که ایکاش می شدید
با درود به استاد گرانقدر سازمان محیط زیست آنچنان کم کار است که افرادی مانند وزیر نخودی فرصت ابراز وجود پیدا می کند لطفا ضمن اطلاع رسانی بیشتر اقدامات عملی را معرفی کنید
مثه اینکه این آقای مشاور علاقه ی خاصی به نخود داره...
ادب ادب ادب
فقط با ادب بودن را به احمدی نژاد تدکر میدادید
بقیه نیاز به با ادب بودن ندارند
یک نفر از مسولین هم که دارد در این مملکت به درد مردم میرسد به او میگویید نخود هر آش
خانم ابتکار این همه سال در سازمان محیط زیست بوده و هست چه گلی به سر مردم زده
دکتر هاشمی حداقل دکتر است و در دوره عمومی به کلیات آشنا شده
خانم ابتکار دکتر چیست که بهتر از وزیر بهداشت میفهمد
مردم دارند از آلودگی هوا میمیرند
وزیر بهداشت آمده به مردم دلداری بدهد
به او میگویند نخود هر آش!!!!!!!!
خانم ابتکار اگر از سخنان مشاورش آگاه است باید برای حفظ حرمت سازمان محیط زیست با این مشاور بی ادب برخورد کند و اگر خودش هم با مشاورش هم عقیده است که واویلا .....
وزارت بهداشت متولي سلامت و بهداشت مردم است و در خوزستان در حال حاظر سلامت مردم به خطر افتاده لذا حضور شخص وزير مرتبط با حوزه مسئوليتشان است.
متاسفانه اقای کهرم رعایت احترام را نکرده است
تا انجا که من یادم هست خانم ابتکار به عراق هم رفته ولی کاری نکرده
جناب آقاي كهرم مشاور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست وقتي بعد از حداقل 10 سال دست و پنجه نرم كردن مردم مظلوم خوزستان از شما كه به عنوان مشاور رياست آن سازمان هستيد آبي گرم نشود و شما و امسال شما در جايگاه و موقعيت خودتان توانايي رفع مشكل را نداريد، تاكيد ميكنم توانايي حل مشكل را نداريد، پس به آقاي هاشمي خرده نگيريد كه ايشان وظيفه خود بداند كه اين مشكل را حل كند.(ضمنا استفاده از اين جمله نخود.... خيلي بي ادبانه مي باشد.حداقل موضوع اين است آقاي هاشمي وزير يك كشور است.)
اینهم حسادت داره ی نفر داره کاری برای ملت انجام میده
سلام.ظاهرا آقای کهرم علاقه خاصی به نخود دارند،ایشان که زمانی در استان خوزستان بوده ان بهتر بود به وظیفه مشاوره ای برای خانم دکتر ابتکار عمل می کردند و توصیه می نمودند هر جور شده به درد مردم رسیدگی شود نه اینکه به قول ایشان قهر کنند.مگر مسئولیت جان مردم قهر کردن داره ؟ضمنا بهتره ایشان به وظیفه مشاوره ای برای محیط زیست عمل کنند نه اینکه بگویند دیگر وزرا چکار نکنند.در آخر به ایشان لطفا بفهمانید آقای وزیر بهداشت الحق برازنده پیشوند نامشان یعنی "آقای دکتر" هستند و کسی که این مسایل ابتدایی را نمد داند در مشاوره ایشان باید شک کرد
وقتی شما که این همه ادعا دارید وظیفه اتون رو طی سال های اخیر انجام ندادید پس نیاز دارید یکی دیگه انجام بده
در ضمن وزیر بهداشت چشم پزشک....قبول ولی اسمش وزیره!!!!
مثل خیلی های دیگه نمیگه اون باید بره این باید بره...ظاهران متوجه شده از خیلی ها !! کاری بر نمیاد خودش تصمیم گرفته دخالت کنه
وا...بخدا
اقای کهرام بجای تشکر از وزیر محترم بهاشت و درمان و اموزش پزشکی بی ادبانه علت عغدم مسافرت خانم دکتر ابتکار به خوزستان را سفر اقای دکتر هاشمی میداند حال سفر اقای دکتر هاشمی به خوزستان چطور مانع سفر خانم ابتکار به خوزستان شده خیلی به هم مربوط نیست ولی با همه این احوال احساس وظیفه اقای دکتر هاشمی در رسیدگی به وضع کسانی که از ریزگردها دچار مشکل تنفسی شده اند و دستورات لازم جهت تسریع در رسیدگی به بیماران ناشی از ریز گردها را به فال نیک گرفته از ایشان از طرف مردم خوزستان کمال تشکر را داریم و از اقای کهرام هم خواهش میکنیم در اظهارات خویش رعایت ادب و حرمت را نگه دارند
بهترین ومردمی ترین وزیر دولت تدبیر وامید قاضی زاده هاشمی است ایشان واقعا با مردم خوزستان همدردی کردند به عنوان یک خوزستانی می گویم ایشان از خود گذشته ترین مسئولی است که تاکنون دید ام درود بر قاضی زاده هاشمی و برای شما و خانم ابتکار واقعا متاسفم
آقای کهرم

اولا شما خیلی بی تربیت هستید که راجع به یک وزیر اینطور نظر میدهید.
دوما اگر شما و سازمان عریض و طویلتان به وظایف قانونی خود عمل کنید احتیاجی به زحمت دیگران نیست.
سوما شوی رسانه ایی مختص کسانی است که کاری نمی کنند.
بهتر است از جانب مردم قضاوت نکنید.
اين طرز بيان بسيار زشت و دور از نزاكت است. سلامتي همه مردم در اولويت است. لطفا ذر بيان دقت بيشتري فرمايند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها