بازدید 4219

کواچ دوشنبه به ایران می‌آید

کد خبر: ۴۷۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ 14 February 2015
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اسلوبودان کواچ بامداد روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه وارد تهران می‌شود.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال روز پنج‌شنبه 21 بهمن ماه ویزای خود را گرفته و یک‌شنبه راهی ایران خواهد شد که بامداد دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می‌شود.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی با اعلام این خبر اظهار داشت: نهایی کردن برنامه‌های تیم ملی والیبال در سال 1394 در نشستی با حضور مسئولان فدراسیون والیبال از مهم‌ترین برنامه‌های کواچ در این سفر است. این برنامه‌ها شامل زمان تشکیل تیم ملی والیبال «الف» و «ب»، معرفی کادر فنی، نفرات دعوت شده به این تیم‌ها و بازی‌های تدارکاتی و اردوهای برون مرزی مورد نیاز خواهد بود.

او تصریح کرد: حضور در دیدارهای مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از دیگر برنامه‌های سرمربی تیم ملی والیبال در مدت حضور در ایران است. کواچ فیلم بیشتر مسابقات دور مقدماتی را دیده و با حضور در مرحله پلی آف شناختش نسبت به بازیکنان بیشتر خواهد شد.
سرپرست تیم ملی والیبال در باره مدت حضور کواچ در تهران گفت: هنوز ایمیل بلیت او به دست‌مان نرسیده که مدت حضور او را بدانیم اما در نظر داریم که تا پایان لیگ برتر والیبال از حضور او در ایران بهره مند شویم.

تیم ملی والیبال ایران در سال آینده سه رویداد مهم پیش رو دارد که در سفر سرمربی تیم ملی والیبال به ایران برای حضور شایسته در آنها برنامه‌ریزی نهایی خواهد شد. لیگ جهانی والیبال سال 2015، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در تهران و جام جهانی والیبال در ژاپن سه رویداد مهم سال 1394 تیم ملی والیبال ایران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی