بازدید 2418
از طرز تفکر ضعیف و بی‌انگیزگی بازیکنانم تعجب کردم

آنچلوتی: این بدترین بازی رئال بود

کد خبر: ۴۷۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ 08 February 2015
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید عملکرد تیمش را در شکست سنگینی که در خانه اتلتیکو متحمل شد، بدترین نمایش کهکشانی‌ها از زمان روی کار آمدن او به عنوان سرمربی این تیم دانست.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از باخت 4 بر صفر رئال در دربی مادرید در خانه اتلتیکو اعتراف کرد که عملکرد تیمش از هر حیث در قیاس با میزبان بازی ضعیف‌تر و این بدترین نمایشی بوده است که او از تابستان سال گذشته که هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده گرفت از آنها دیده است.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: جمع‌بندی آنچه در این بازی رخ داد، آسان بود. اتلتیکومادرید از هر حیث برنده شایسته‌ای برای این بازی بود، از نظر روحیه جنگندگی، نظم بازی، استفاده از توپ‌های دوم و ... . ما افتضاح بازی کردیم و در تمام نبردهای هوایی‌مان باختیم. 

هیچ یک از بازیکنان ما بازی خوبی ارائه نکردند. من باید با بی‌میلی به این شکست نگاه کنم و مسئولیت آن را بپذیرم. این بدترین بازی بود که رئال از زمان حضور من در این تیم ارائه کرد.

کارلتو ادامه داد: باید اتفاقاتی را که در این بازی رخ داد، مرور کنیم اما نباید فراموش کنیم که ما هنوز صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا هستیم. عملکردی که در این بازی ارائه کردیم وحشتناک بود اما ما به این بازی به چشم یک معضل بزرگ نگاه نخواهیم کرد. من به بازیکنانم اعتماد زیادی دارم.
آنچلوتی درباره عملکرد اتلتیکومادرید نیز گفت: اتلتیکومادرید به مراتب بهتر از ما بازی کرد اما مهم این است که در پایان فصل کدام تیم صدرنشین جدول باشد. اتلتیکو لیاقت کسب پیروزی در این بازی را داشت. این تیم از هر حیث بهتر از ما کار کرد و پیروزی‌اش کاملاً عادلانه بود. فصل طولانی است و قهرمان آن در پایان راه مشخص می‌شود. این بدترین بازی ما بود و تمام بازیکنانم به این موضوع آگاه هستند.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها تصریح کرد: همه بازیکنان ما باید مسئولیت این شکست را بپذیرند و پیش از همه آنها تقصیرها متوجه من است. عملکردی که رئال در این بازی ارائه کرد، چیزی نبود که ما معمولاً ارائه می‌کنیم. من این بازی را از یاد نخواهم برد. ما توپ را به خوبی پاس نمی‌دادیم، همینطور به اندازه کافی روی حریف فشار نمی‌آوردیم و در ضدحملات خوب عمل نمی‌کردیم. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا هرچه زودتر مشکلات را برطرف کنم و مسئولیت خود را در رقم خوردن این نتیجه می‌پذیرم.

آنچلوتی درباره ترکیب اصلی که برای بازی برابر اتلتیکومادرید به میدان فرستاد هم خاطرنشان کرد: این منطقی‌ترین ترکیبی نبود که می‌توانستیم برای این بازی به میدان بفرستیم. خدیرا را برای استفاده از توپ‌های مرده در ترکیب قرار دادیم که منطقی به نظر می‌رسید. چیزی که مرا واقعاً متعجب کرد، طرز تفکر ضعیف بازیکنان و بی‌انگیزگی آنها بود.

سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن درباره عملکرد مثلث رونالدو، بنزما و بیل نیز عنوان کرد: با این سه مهاجم ما جام باشگاه‌های جهان و لیگ قهرمانان را برده‌ایم. زیر سؤال بردن آنها غیرمنطقی است. تا زمانی که این بازیکنان روی فرم باشند، در ترکیب قرار خواهند گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر