بازدید 10776

كروبي: چرا رئیس‏جمهور جایی می‏رود که به ملت و نظام توهین شود؟

تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
کد خبر: ۴۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۲ 09 May 2009
دبير كل حزب اعتماد ملي گفت: اوضاع کشور در وضعیت عادی نیست و در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی دچار مشکلات فراوان هستیم و لذا برای حضور در انتخابت جدی هستیم .

به گزارش ايلنا مهدی کروبی در ديدار با جمعی از ایلامی‌های مقیم مرکز با اشاره به ويژگي‌هاي اين استان گفت:استان ایلام یکی از استان‌هایی است که در دوران مبارزه و دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشته است و در طول دفاع مقدس رنجها و محنتهای زیادی را متحمل شده است .
وي افزود :در صورت پیروزی در انتخابات برای مناطق جنگی برنامه های خاصی دارم و از آرزوهای من است که فقر از کشور و به خصوص استان ایلام رخت برکند. ولی متاسفانه همچنان این استان با محدودیت های زیادی دست و پنجه نرم می کند.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دهم تصريح كرد: کارهایی که دولت‌های گذشته برای این استان انجام دادند لازم است اما کافی نیست و باید به این استان بیش از پیش توجه شود.
وی با ذکر خاطرهای از جلسه شورای عالی امنیت ملی گفت: زمانی که رئیس مجلس سوم بودم در جلسه آمایش شورای عالی امنیت ملي شرکت کردم و وقتی قرار شد که استان ایلام را بررسی کنیم برادران رزمنده ما که در جلسه حضور داشتند اذعان کردند که هیچ نگرانی از استان ایلام ندارند چرا که هر یک از شهروندان ایلامی همچون پاسداران نظام هستند.
دبیر کل حزب اعتماد ملی در پاسخ به سوال یکی از اعضاء در خصوص برون رفت از وضعیت موجود اظهار داشت: تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
کروبی در خصوص برنامه‌های خود در سیاست خارجی‏ نيز با تاكيد بر اينكه با تمامی کشورها به جز رژیم اشغالگر قدس تعامل می‌کنیم‏ ،گفت: چیزی که مهم است اينكه‏، در سیاست خارجی به مانند دیگر زمینه‌ها دارای ایرادات جدی هستیم و یکسری حرف ها و عملکردهای نسنجیده عمل می شود که مردم هزینه های آن را می دهند و قربانی می شوند.
وی با ذکر خاطره‌ای از امام راحل گفت: در زمانی که شهید رجایی رئیس جمهور بودند. رئیس جمهور فرانسه پیام تبریکی به شهید رجایی داد و شهید رجایی در پاسخ به نامه رئیس جمهور فرانسه ضمن تشکر، گلایه نمود و امام (ره) با شهید رجایی برخورد کرد که چرا جواب تشکر را با گلایه ارسال کردید. زيرا امام (ره) همیشه به مسئولین تاکید داشتند در مجامعی که به ملت و کشور توهین می شود حضور پیدا نکنند.
رئيس مجلس ششم خاطرنشان كرد: این چه تدبیری است که رئیس جمهور به جایی برود که به ملت و نظام این همه توهین شود؟

كروبي در پايان تاكيد كرد: اوضاع کشور در وضعیت عادی نیست و در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... دچار مشکلات فراوان هستیم ولذا برای حضور در انتخابت جدی هستیم و برای پیروزی در انتخابات آمده‌ا‌م .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر