بازدید 8536

تودیع و معارفه رئیس روابط عمومی پست بانک ایران

کد خبر: ۴۶۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹ 07 January 2015
تغییرات و جابجائی‌ها لازمه تحول در هر سازمان است و ضمن انتقال تجارب به یکدیگر موجب پویائی و بالندگی مجموعه نیز می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پست بانک ایران مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک در مراسم تودیع محمدرضا ساجدی‌پور رئیس پیشین اداره‌کل روابط عمومی و معارفه سیدرحمان حسین‌پور رئیس جدید اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی که با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و تنی چند از رؤسای ادارات ستادی و کارکنان روابط‌عمومی برگزار شد
ضمن تبریک میلاد پیامبراکرم(ص) و هفته وحدت با بیان مطلب فوق گفت: عملکرد و فعالیت‌های مجموعه بانک باید توسط روابط‌عمومی به‌خوبی به هموطنان اطلاع‌رسانی شده و با اخذ بازخورد لازم و تحلیل نقاط ضعف و قوت بتوانیم مسیر حرکت رو به رشد را ادامه دهیم.

وی روابط درون سازمانی را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: در حوزه درون سازمانی روابط افراد باید طوری باشد که همه مجموعه در جهت انجام اهداف بانک و با همت بلند و با رعایت مشتری مداری و تکریم ارباب‌رجوع به‌سوی تکامل گام بردارند.

مهندس‌حسن‌زاده ضمن تأکید بر کاهش هزینه‌ها، کوچک‌سازی و چابک‌سازی افزود: با ادغام اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی مسئولیت مدیر این مجموعه سنگین‌تر شده و لازم است با تلاش بیشتر همکاران، کارها بخوبی انجام پذیرد.

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات ساجدی‌پور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در شورای تبلیغات به تشریح طرح جامع تبلیغات بانک پرداخت.

محمدرضا ساجدی‌پور رئیس پیشین اداره‌کل روابط عمومی هم در ابتدای این مراسم، گزارش جامعی از اقدامات انجام شده ارائه و از تلاش‌های کارکنان این اداره کل تقدیر کرد.

همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس جدید اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و تقدیر از زحمات ساجدی پور عنوان کرد: رسالت کار روابط‌عمومی تکریم ارزش‌های انسانی و عشق‌ ورزیدن به مردم است و باید از فرصت‌ها جهت پیشرفت امور بانک و توسعه خدمات به مشتریان به‌خوبی استفاده کرد.

گفتنی است: در پایان با اهداء لوح‌های جداگانه‌ای از سوی مهندس حسن‌زاده و کارکنان روابط عمومی از محمدرضا ساجدی‌پور تقدیر و حکم سیدرحمان حسین‌پور به وی اعطاء شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان