بازدید 58748

سوال تامل برانگیز یک نماینده درباره پاشایی

نماینده بناب با اشاره به مراسم پرشور تشییع پیکر مرتضی پاشایی از نمایندگان پرسید: اگر اتفاق مشابهی برای شما بیافتد، چند نفر از موکلانتان در مراسم ختم شما حضور می‌یابند.
کد خبر: ۴۵۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ 23 November 2014
نماینده بناب با اشاره به مراسم پرشور تشییع پیکر مرتضی پاشایی از نمایندگان پرسید: اگر اتفاق مشابهی برای شما بیافتد، چند نفر از موکلانتان در مراسم ختم شما حضور می‌یابند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقری بنابی در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی ( یکشنبه)، ادامه داد: عمر فعالیت حرفه‌ای یک جوان که به اندازه‌ی انگشتان یک دست هم نمی‌رسید نشان می‌دهد وی حضور عمیقی در دل و ذهن مردم داشت به طوری که کلام و تصویر مراسم تشییع جنازه وی هم نتوانست این شور را به خوبی متجلی کند.

وی خطاب به سیاست‌مداران و نمایندگان مجلس پرسید: آیا می‌توانید بگویید اگر اتفاق مشابهی برای شما هم بیفتد چند نفر از پاپ‌خوانان کشور یا مردمی که نمایندگی آنها را بر عهده دارید در مراسم ختم شما حضور می‌یابند.

باقری بناب در بخش دیگری از سخنانش افزود: بنده و سیاست‌مداران نباید خون شهدا را وجهه المصالحه اغراض سیاسی خود قرار دهیم و بزرگداشت بسیج را به انداختن چفیه به گردن محدود کنیم.

وی افزود: سلام بر بسیجیان و مردم گمنام ، این ایام متعلق به پابرهنگانی است که در مقاطع حساس از جمله دفاع مقدس جان خون را در طبق اخلاص قرار دادند.

نماینده بناب افزود: باید قدر و منزلت بسیج و بسیجیان را در عمل نشان دهیم.

باقری گفت: این روزها در هر نشست و استیضاحی بحث فتنه 88 مطرح است بنده برای چندمین بار به صراحت فتنه سال 88 را محکوم می‌کنم تا به هزار کار نکرده متهم نشوم، معتقدم یک نسل از انقلاب تحت تاثیر فتنه 88 قرار خواهند گرفت.

وی از مسئولان خواست افراد و دستگاههای تاثیرگذار در حوادث سال 1388 را مشخص کنند تا موضوع فتنه برای کاسبی عده‌ای مشخص دائما مستمسک قرار نگیرد.

وی با محکوم کردن فشارهای اقتصادی به عنوان اصلی‌ترین عامل ناهنجاریهای اجتماعی و اقتصادی کشور گفت: بنده فقر و فساد و پرونده‌های خاک خورده در قوه قضاییه و آمار بالای طلاق را محکوم می‌کنم، بنده همه فشارهای اقتصادی که عامل اصلی این اتفاق ناخرسند است را محکوم می‌کنم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد به برخی از سیاست‌های اجرایی گفت: از تحریم داخلی برخی بانکها و دستگاههای اجرایی در علیه تولید ناراضی هستم، امیدوارم تحریم صندوق توسعه ملی و برخی از بانکها بر ضد تولید هر چه زودتر حذف شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با دفاع از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: تیم مذاکره کننده با تکیه بر منویات رهبری و با زبان ملایم اقدام کرده است و نتیجه هر چه باشد پیروزی ملت ایران را در پی خواهد داشت..

نماینده مردم بناب از دادستان کل کشور خواست تا از اموال بابک زنجانی که اکنون بیت‌المال مسلمین است به خوبی مراقبت کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکر به وزرای کشور و راه و شهرسازی و کشور از آنان خواست تا احداث پل کمربندی چند شهر و تبدیل شدن چند روستان به شهر را با سرعت بیشتری دنبال کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۷
انتشار یافته: ۳۵
احسنت آقای باقری...
خدا خیرت بده...
وی از مسئولان خواست افراد و دستگاههای تاثیرگذار در حوادث سال 1388 را مشخص کنند تا موضوع فتنه برای کاسبی عده‌ای مشخص دائما مستمسک قرار نگیرد.
مراسم مرحوم پاشلیی خشم فرو خورده جوانان ما بود
حوادث 88 یک نسل تحت تاثیر قرار خواهد داد ، بهترین جمله
محبوبیت باید در دل دیگران باشد آیا نمایندگان هم به همان اندازه محبوبند؟
این روزها در هر نشست و استیضاحی بحث فتنه 88 مطرح است بنده برای چندمین بار به صراحت فتنه سال 88 را محکوم می‌کنم تا به هزار کار نکرده متهم نشوم، معتقدم یک نسل از انقلاب تحت تاثیر فتنه 88 قرار خواهند گرفت.
درود به شرفت
رابطه بین پاشائی و مردم رابطه صمیمی و از ته دل بود
رابطه بین مقامات و بخش هایی از مردم رایطه رسمی دولتی و ناظر به استفاده از موقعیت ها .. است
احسنت
ايشاله كه عملش با حرف و نطقش هم خوان باشد
مرحوم مرتضی پاشایی را اینقدر بزرگش نکید
بیشتر مردم برای نشان دادن انتقاداتشان در رابطه با موضوعات دیگر در مراسم ان مرحوم شرکت کردند
البته بودند کسانی هم که از صمیم قلب ایشان را دوست داشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
بودند کسانی که ایشان را دوست داشتند؟؟؟؟؟
این جمله رو از کجا با اطمینان میگی؟
این روزها به هر کی میرسم داره از پاشایی و صداش و مقاومت بینظیرش در برابر بیماری لا علاجش تحسین میکنه. کمتر کسی رو میبینی که به احترام روح بزرگش کلاه از سر برنداره
واقعاً به این میگن مرد، خدا پدرت بیامورزه.
احسنت مطالب خوبي را عنوان نموديد اميدواريم گوش شنوا باشد نه زبان هاي دراز
اگر در ماهواره تبلیغ بشه میان همین قدر
امیدوارم نمایندکانی که نگرانی جز ساپورت خانم ها و امر به معروف زنان ندارند توجه کنن که این صندلیها امانتی نزد انان است و به حقوق پایمال شده مردم رسیدگی کنن قوانین بی مصرف رو تصویب کردن رسیدن به این وضعه
چه عجب یکی دیگه مثل مطهری عزیز پیدا شد
ضمن عرض سلام محضر يكايك شهيدان و جانبازان و ايثارگران و حافظين حقيقى دين و وطن و شرف و ناموس مردم شريف ايران؛اين جانب،از بيانات شيواى اين وكيل متعهد و معتقد كه بازگوكننده ى درد دل اكثريت ملت صبور و شريف و ميهندوست و وطنپرست ايران عزيز بوده است صميمانه تشكر و تقدير مينمايم،خدايش همواره سربلند و سرافراز بدارد&
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
نمیدانم هشت سال گذشته این زبانهای گویا کجابودند ؟!
آقای نمایندگان عطار هفت شهر عشق را گشت شما هنور اندر خم یک کوجه اید برادر عزیز کجاشو دیدید.
چه شما چه باقی دوستان بدانید آنها یی که برای مرتضی پاشایی آمدند افرادی هستند جزء نسلی سرکوب شده برادر مراقب باش چون پسر و دخترت نیز ممکن است جزئ همین گروه باشند و روزی وجود تورا منکر شوند. وقتی از همه طرف فشار بیاورید عاقبت کوچکترین روزنه ای که بچشم هم نمی آید مسیری می شود برای فوران این گروه.
پاسخ ها
فادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
خودت خودتو سرکوب کردی و داری ادامه میدی
چه سرکوبی که با ازادی امدند و رفتند و هرچه میخاهند مثل شما میگویند و اخرش ه میگویید سرکوب؟!!!!
منصف باش
پاشایی سرکوب شده بود؟
شما؟
انها که امدند وفیلم گرفتند ورفتند؟
یا انکه به جرم یک تسلیت نگفتن در فضای مجازی از سوی دوستانتان؟
چیز بدی نگفته .
آفرین به این نماینده ...چه عجب بلاخره تو این مجلس یه وکیل خوب و شجاع هم پیدا شد
درودخداوندبه این نمایندهای فهیم کشورمان
احسنت !! خدا خيرت بده . حرف دل من وشايد ميليونها نفر از مردم ايرانو زدي !!
هر کسی خودش میتواند حدس بزند که پس از مرگش تقریبا چه میشود لیکن متاع دنیا انقدر مشغله ساز است که اکثر مسئولین فرصت پرداختن به چنین اموری را ندارند
احسنت با این تفکر زیبا ومنطقی .
احسنت
واقعا سوال خوبی بوده. نمایندگانی که فقط در زمان انتخابات و رای گیری به فکر مردم هستند و تا انتخاب شدن مردم را فراموش می کنند تا دور بعدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
دوست عزیز الآن هم به فکر مردم نبودند بلکه به فکر خودشون بودن که چکار کنند مردم بیشتری زمان فوت ایشان شرکت کنند!
افرین به این نماینده واقعا سوالی خوبی کردن! خوب گاهی افراد مسول محبوبیت و عملکرد خودشان را محک بزنند! مرحوم پاشائی نه اختلاس کرده بود نه وام های چند میلیونی گرفته بود و نه خیلی از کارهای دیگر فقط و فقط بی ریا و عاشقانه تو قلب مهربان این ملت مهربان نفوذ کرده بود چون یک پسر پاک ایرانی بود از دل همین مردم نجیب !!!
همه چی به نیت درونی آدم ها بستگی داره.خداوند میداند و بس .ولی فوت پاشایی در صبح جمعه و تشییع جنازه باشکوه و به قولی مرگ با عزت لیاقت می خواهد.شاید خیلی از کسانی که به تشییع جنازه ایشان آمده بودند قبل از فوت ایشان را نمی شناختند ولی چه شد که همه عزادار این جوان شدند؟ کسانی که ذاتشان درست است را شاید انسان ها در روی زمین نشناسند ولی فرشتگان در آسمان حتما میشناسند
بارک اللاه به این نماینده که لااقل حقایق را میبیند
البته بهتر بود به جای ضمیر شما از ضمیر استفاده می کرد!
بکار بردن واژه پابرهنگان براى شهدا از جانب آقاى نماینده واقعا جاى تاسف داره.نادیده گرفتن خصایص بارز آن دلیرمردان و اکتفا به چنین واژه ای ،آن هم در مقام دفاع از آرمان آن عزیزان،ستم آشکار به آنان و ارزش های دفاع مقدس است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر