بازدید 8019

سایپا به عنوان صادر کننده نمونه انتخاب شد

در سال روز تجلیل از صادرکنندگان استان تهران شرکت های سایپا و پارس خودرو به عنوان صادر کننده های برتر استان تهران معرفی شدند.
کد خبر: ۴۵۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ 17 November 2014
در سال روز تجلیل از صادرکنندگان استان تهران شرکت های سایپا و پارس خودرو به عنوان صادر کننده های برتر استان تهران معرفی شدند. 

 به گزارش سایپا نیوز، در مراسمی با حضور استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران و مدیران عامل شرکت های صادر کننده، شرکت های سایپا و پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا به عنوان صادر کننده نمونه استان تهران انتخاب شدند.

در این مراسم که از صادر کنندگان برتر استان تهران تقدیر شد، سایپا برای نهمین بار به عنوان صادر کننده برتر استان تهران معرفی و مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، لوح تقدیر و تندیس این مراسم را دریافت کرد.

در این مراسم از 53 صادر کننده نمونه استان تهران که بیشترین حجم صادرات با ارزش افزوده بالا را در طول سال 92 داشته اند تقدیر شد.

گفتنی است با وجود شرایط سخت صادراتی که در سال های اخیر در کشور وجود داشته گروه خودروسازی سایپا توانسته به موفقیت های چشمگیری در زمینه صادرات محصولات خود دست یابد. بر همین اساس سایپا تا کنون 2 بار به عنوان صادرکننده ممتاز کشوری و شش بار به عنوان صادرکننده نمونه در کشور انتخاب شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار