بازدید 25553
۷

سایپا:تعهدات خودروتندر90 با تاخیر تحویل می گردد

کد خبر: ۴۴۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ 28 October 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
اینجانب در مورخه93/04/29 با شرکت سایپا تسویه کامل مالی نموده ام وطبق ضوابط کارخانه می بایست 30روز بعد خودروام را تحویل می گرفتم ولی تا تاریخ ارسال این ایمیل93/07/27 خودرو تحویل نشده است و هر بار که با نمایندگی تماس می گیرم بهانه جدیدی برای عدم تحویل خودرو می آورند یک بار می گویند رنگ مورد نظر شما را نداریم یا  شماره نمی شود و......آخرش هم میگویند جریمه تاخیر میدهیم لازم به ذکر است اینجانب نیاز مبرم به این خودرو جهت مسافرت تابستانی داشتم و اکنون که تابستان تمام شد وباشروع فصل مدارس شرکت سایپا فرصت یک فصل تفریح را از ما گرفت.
کد پذیرش:5937039 
نام خودرو :تندر 90
شهر :فسا

پاسخ:
باسلام واحترام
عطف به نامه شماره 113/263/ت مورخ93/07/27درخصوص شکایت مشتری محترم درسایت تابناک به استحضار می رساندبا توجه به کاهش روند تولیدخودرو تندر90،تعهدات این خودروبا تاخیر تحویل می گرددودرصورت تمایل مشتری به خودروپارس تندر ظرف مدت 10 روزخودرو به ایشان تحویل خواهد شدوهمچنین لازم به ذکر است که بابت تاخیر بوجود آمده به نامبرده سود تاخیر پرداخت خواهد شد.

اداره روابط عمومی سایپا



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۱
انتشار یافته: ۷
ما از اول بهمن پول واریز کردیم قرار بود تحویل ما تیر ماه باشه ولی هنوز خبری نشده چطور می تونن خودرو پارس تند را بدن ولی l90را نمی تونند تولید کنند مگه چه فذقی باهم دارند فقط چراغاش با هم فرق می کنه
یعنی این کارشناسان شرکت معظم سایپا قادر نیستند با یک جواب منطقی تکلیف مشتریان را روشن کنند ، دائم می گویند با تاخیر ، این تاخیر چقدر است ؟ زمان تحویل خودروی هر شخص را مشخص کنند و با پیام کوتاه یا تماس تلفنی اطلاع رسانی کنند ، واقعا انجام این کار ساده و متمدنانه خیلی سخت است و سواد آکادمیک بالایی می خواهد؟ حرف یک ریال دو ریال نیست حدود 23 میلیون پول ثبت نام چند ماه در اختیار این شرکت است و آن وقت این حق را به مشتری نمی دهند نسبت به کالای خریداری شده اطلاع داشته باشد؟
یعنی پارس تندر بیشتر از تندر90 تولید میشه؟؟
اگه اینطور هست دلیلش چیست؟؟
داخلی سازی قطعات هر دو خودرو مگر مثل هم نیست؟
شركت محترم سايپا ميفرمايند براي تحويل پارس تندر چه مبلغي مازاد بر مبلغ قرارداد بأيد پرداخت شود؟
بنده خرداد امسال پارس تندر ثبت نام کردم مه قرار تحویل مهر ماه امسال بود ولی تاکنون به من تحویل نشده،نمایندگی هم می گوید یا پولتو پس بگیر یا حالا حالاها صبر کن
دست سایپا بابت پاسخ گلشون درد نکنه، مشکل مشتری حل شد.
من ۳۰ اردیبهشت برای تندر۹۰ ثبت نام کردم.قرار بود مرداد ماه تحویل بدن.اما هنوزم خبری نیست.حداقل یه وقتی رو بگین که آدم اینقدر منتظر نمونه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل