بازدید 4589

خدیرا به آرسنال می‌رود؟

کارلو انجلوتی، سرمربی رئال مادرید گفته است: سامی خدیرا در حال بررسی آینده ‌شغلی خود در باشگاه آرسنال است.
کد خبر: ۴۴۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 18 October 2014
خدیرا به آرسنال می‌رود؟کارلو انجلوتی، سرمربی رئال مادرید گفته است: سامی خدیرا در حال بررسی آینده ‌شغلی خود در باشگاه آرسنال است.

به گزارش «تابناک»، این ملی‌پوش آلمانی، مدت بسیاری است که به ترک برنابئو و پیوستن به توچی‌ها ‌می‌اندیشد. این بازیکن در زمان مربی قبلی کهکشانی، خوزه مورینیو، همیشه در ترکیب اصلی بود، ولی مصدومیت طولانی مدت وی از ناحیه زانو در سپتامبر ۲۰۱۳ او را از ترکیب اصلی تیم دور کرد و همین ‌باعث شد ‌تمدید قرارداد این بازیکن به تعویق بیفتد.

زمانی که این هافبک ۲۷ ساله از کمند مصدومیت‌‌ رها شد، با لیستی از انتخاب‌های گوناگون برای ادامه عمر فوتبالی‌‎اش روبه‌رو بود. اکنون ‌با پایان قراردادش در سال آینده، احتمال ‌تمدید نشدن قرارداد با رئال مادرید و پیوستن به آرسنال در تابستان پیش روی بسیار ‌است. کارلو انجلوتی، سرمربی رئال مادرید گفته است: سامی خدیرا در حال بررسی آینده ‌شغلی خود در باشگاه آرسنال است.

خدیرا به آرسنال می‌رود ؟

روز گذشته، آنجلوتی گفته بود، دوست ندارد ‌هافبک خوبش را از دست بدهد و می‌خواهد او را برای ادامه کار در باشگاه مادریدی نگاه دارد.

وی اعلام کرد: «ما تا ماه ژوئن برای رسیدن به یک توافق زمان داریم. اگر خدیرا مایل به ادامه همکاری با باشگاه باشد، با او قرارداد تازه‌ای می‌بندیم؛ در غیر این صورت، در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی