بازدید 79070

چرا شهرام ناظری درآمد یک سالش را وقف مردم سرزمینش کرد؟

گفته‌های اخیر استاد شهرام ناظری درباره تخصیص همه درآمد یک سال گذشته‌اش به آسیب‌دیدگان پیرانشهر، شین آباد، جزامی‌ها و بیماران بی‌بضاعت سرطانی،‌ در نوع خود‌ منحصربفرد و بسیار کم‌سابقه است، حال آنکه این کار می‌توانست در یک نمایش خلاصه شود و یکی از صدها شوآفی باشد که هر ساله در قالب‌های گوناگون هنری رخ می‌دهد.‌
کد خبر: ۴۳۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳ 05 September 2014
گفته‌های اخیر استاد شهرام ناظری درباره تخصیص همه درآمد یک سال گذشته‌اش به آسیب‌دیدگان پیرانشهر، شین آباد، جزامی‌ها و بیماران بی‌بضاعت سرطانی، ‌در نوع خود و در حوزه فرهنگ ایران ‌منحصر‌بفرد و بسیار کم‌سابقه است؛ حرکتی که برای ترویج آن و گذر از شوآف‌های چندصدهزار تومانی به سمت چنین حرکت‌هایی، گامی برداشته نشده است.

به گزارش «تابناک»، استاد شهرام ناظری در روزهای اخیر در نشستی خبری‌ در نقد فضای موسیقی آنچنان لحن انتقادی و حرف‌های تازه‌ای داشت که بخش‌هایی از آن دیده نشد و اهمیتش ‌مورد توجه قرار نگرفت؛ بخش‌هایی که از قضا در آغاز نشست خبری شوالیه آواز ایران مطرح شد، ولی به حاشیه رفت تا یکی از حرکت‌های بزرگ و ارزشمندی که در سال‌های اخیر توسط یک چهره فرهنگی صورت پذیرفته، دیده نشود.

استاد شهرام ناظری از‌ فعالیت‌های یک سال اخیر خود چنین گفت: «برنامه‌های سال گذشته من کلا در خدمت امور خیریه بود. به دلیل اتفاقاتی که در مدرسه دخترانه «پیرانشهر» در روستای «شین آباد»‌ افتاد، احساس کردم‌ این راه را باید دنبال کنم. متعاقب آن کارهای دیگری در جهت امور خیریه مثل برنامه‌ای برای جذامی‌ها و بیماران بی‌بضاعت سرطانی استان کردستان برگزار شد. اغلب کارهای خیریه سال گذشته من به منطقه کرد مربوط شد که خود من هم از همین قومیت هستم. به دلایل مختلف این برنامه‌ها بیشتر متعلق به آن منطقه بود، از جمله اینکه خودم کرد هستم، آن اتفاق روستای شین آباد در همین منطقه بود».چرا شهرام ناظری یک سال درآمدش را وقف این مردم کرد؟

این استاد برجسته موسیقی کشورمان بر این باور است که انجام کارهای انسانی باید سرمشق فعالیت‌های هر هنرمندی باشد و همه ما انسان هستیم و فقط ساز زدن یا آواز خوب ملاک نیست. عملکرد انسانی و تفکر و نوع زندگی یک هنرمند، بسیار مهم است و حتی در هنر او هم تأثیر دارد. هنرمندانی که آن خط واقعی و انسانی و عادلانه هنر را همیشه ادامه می‌دهند، هنرمندان ماندگاری خواهند شد.

از نگاه این چهره برجسته که در حوزه تولیدات فرهنگی نیز‌ آثار ماندگاری نظیر شاهنامه کردی را برای زادگاهش به یادگار گذاشته، انسانی که از این مدار عشق و انسانیت بیرون رود، سرانجام ‌هنر خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل، تأکید دارد که مهمی انجام نداده، ولی در عین حال تأکید می‌کند این راهی است که همه هنرمندان باید انجام داده و به آن ادامه دهند و شیوه را این کمترین کاری تعبیر کرده که از دستش برآمده است.

شهرام ناظری، یکی از برجسته‌ترین هنرمندان تاریخ معاصر کشورمان، در ‌سال ۹۲، ده‌ها کنسرت در تهران و شهرستان‌ها داشت و طبیعتاً درآمد آنها از چند صد میلیون تومان رو به فزونی گذاشته و این رقمی چشمگیر برای کمک یک هنرمند به مردمانی است که به زعم او با چالش‌های فراوانی روبه‌رو هستند؛ چالش‌هایی که بخشی از آن‌ها نظیر حادثه دیدگان پیرانشهر، شین آباد، جزامی‌ها و بیماران بی‌بضاعت سرطانی تأثر عمومی را در پی داشته است.

رفتار ناظری می‌توانست در یک نمایش خلاصه شود و او تنها اعلام کند، چند میلیون به کودکان شین آبادی کمک می‌کند یا بخشی از عواید یا تمام عواید یکی از کنسرت‌هایش را به این کودکان می‌دهد و یکی از صد‌ها شوآفی باشد که هر ساله در قالب‌های گوناگون هنری رخ می‌دهد و در حال تبدیل‌ به کاری تکراری و بی‌ثمر است؛ اما او کل درآمد یک ساله‌اش را وقف کرد تا از محل آن، امکانِ عملیِ تغییر و تحولی وجود داشته باشد و این کار را انجام داد و در سخن باقی نگذاشت.

او حتی در جمع خبرنگاران نیز خود در این باره به سخن نیامد و پس از پرسش در این باره گفت و تأکیدات مذکور را داشت و مسئولیت فردی و اجتماعی اهالی فرهنگ را یادآور شد که بیش از توصیه و حضور در کلیپ‌های بنیاد‌ها و خیریه‌هاست. هنرمند بیش از آنکه سخن بگوید، باید با عملش الگوی رفتاری باشد و جامعه را به این سمت ببرد و این مشی است که استاد ناظری به آن قائل است و یک سال کوشش برای مردم این سرزمین نشان بارز این رفتار است.

شهرام ناظری‌ها در میان چهره‌های فرهنگی اندک است و این اندک بودن صرفاً به دلیل هنر نابی نیست که عرضه می‌کنند، بلکه رفتار انسانی‌ و حس مسئولیت پذیری‌شان در قبال وقایعی که در جامعه می‌بینند، در شکل‌گیری چنین اشخاصی بسیار موثر و ماندگار است. آیا مسیر حرکت برای چنین سرآمدان فرهنگی عاشقِِ وطن، هموار‌تر از گذشته خواهد شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۱۷
انتشار یافته: ۱۳۲
خدايش بيامرزاد
امید است این کارهای خیر و عملکرد انسانی را سایر هنرمندان و اهالی فوتبال الگو قرارداده و بجای سوار شدن بر اتومبیل های چند میلیارد تومانی بخشی از درآمد های کلان خود را با هموطنان محتاج و درگیر قسمت کنند.درود بر حس مسئولیت پذیری این هنرمند عزیز و دوست داشتنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
امیر عباس عزیز فوتبالیستها مقصر نیستن، مقصر دولت است که بی حساب کتاب به این اهالی فوتبال میبخشد. همین الان بخود ما بدن مگر نمگیریم، بخش دریافتشان یک مقوله است و رفتار اجتماعیشان هم مقوله ای دگر است
افرین به ایشان اما ایکاش مختص به قوم خاصی نمی کرد همه ایرانی هستیم یادمان باشد جوانان زیادی برای حفظ کردستان عزیز از همه جای ایران زمین جانفشانی کردند و از بزرگترین ثروتشان که جانشان بود دریغ نورزیدند
پاسخ ها
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
اتفاقا خدمت و خیرات به اطرافیان و اقوام و همشهریان مستحق در اولویت هستش ، البته زمانی که مثل شهرام ناظری از جیب خودمان خرج کنیم اما اگه یه وقت دولت بخواد این کارو بکنه ، باید با عدالت میان همه هموطنان توزیع کنه.
پس استاد کار خوبی کرده.
خیلی جالبه. بعضی ها با چالش سطل آب دنبال کمک به نیازمندان هستند و برخی با تمام درآمد یک سال. چیزی که خیل سرمایه داران هرگز جرات فکر کردن به اون رو ندارند.
سلام
استاد امیدوارم این کار نیک شما الگوی مناسبی برای دیگر هنرمندان باشه
حالا کنسرت پسرش رو لغو کنید!!!!
خداوند نکویش دارد....
درود بر این بزرگ مرد
درود بر ناظری...سلام برشجریان....هردو استادند و مردمی و هردوشان را دوست داریم...
از هنرمند ارزشمندی مثل ایشان غیر از این انتظار نمی رفت.
استاد يه دونه اي به خدا
کشور ما اینچنین مردانی را کم دارد
درود بر این مرد بزرگ
همیشه تتدرست بمونی ای وطن پرست
آفرین........
قابل تحسین و ستایش ........به داشتن همچین هموطن هایی باید افتخار کرد.
فدات استاد
کسانی که در راه خدا آشکار و پنهان انفاق می کنند به مانند دانه ای میماند که از آن هفت خوشه و از هر خوشه صد دانه بروید و خدا برای هر کس بخواهد از این هم بیتر می کند (این ترجمه دقیق ایه نیست )
درود بر شهرام ناظری
ایشان علاوه بر استاد موسیقی بودن استاد اخلاق هم هستند
درود بی پایان .
چون عارف است و از هر دو جهان آزاداست
حالا بعضیا بیان یه سطل آب بریزن روی خودشون.
زنده باد
عاشقتم استاد بزرگوار
از جناب ناظري با آن جايگاه هنري كه در فرهنگ و هنر ايران زمين دارند جز اين هم انتظار نمي رود.اميدوارم پايدار و سرفراز باشد.
استاد خیلی بزرگوار هستند. سر تعظیم در برابر منش والا و تواضع استاد فرو می آورم.
آفرین به استاد بزرگ موسیقی ایران زمین
او یک مرد واقعی است همین و بس......
بیستی شهرام جونم بیست
درود وآفرين براين ايراني واستادبزرگ
به راستی ما انسانها چه وقت قدر بزرگانمان را در قید حیاتشان خواهیم دانست ؟ تکریم و احترام به علما ، صلحا ، دانشمندان و هنرمندان کم همتا امریست واجب و اجتناب ناپذیر
استاد ارجمند آقای شهرام ناظری به عنوان یکی از برجسته‌ترین هنرمندان تاریخ معاصر کشورمان می باشد و. مسئولین فرهنگی کشور باید قدردان هنرمندان بی بدیعی همچنون ایشان باشند . فکر کنید این روزها چقدر جای اساتید گذشته خالیست . مثلا وقتی یاد مرحوم بنان می کنیم ، انگشت حسرت به دندان می گیریم .
تصور کنید عالم هنر بدون هنرمندان حال حاضر چقدر تیره و تار خواهد بود .
مگر می شود آواز حماسی استاد شهرام ناظری را در طول هشت سال دفاع مقدس فراموش کرد ؟
مگر می شود ، آواز شهید استاد را فراموش کرد ؟
مگر می شود آتش در نیستان ، گل صدبرگر ، مطرب مهتاب ، دل شیدا و هزار اثر دیگر استاد را فراموش کرد ؟
به من نظر من استاد شهرام ناظری یک هنرمند بزرگ بسیجی این مرز و بوم باشد .
درود خدا بر او باد که هیچوقت غرور ایشان را نگرفت و باعث نگردید مثل بعضی از اساتید با شبکه های ضد انقلاب مصاحبه علیه نظام جمهوری اسلامی کند .
بیایم همه قدر هنرمندان را بدانیم بخصوص استاد آواز ایران زمین .
پاسخ ها
rohi
| Hong Kong |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
هنرمند، هنرمند است لطفا هنر را با سیاست قاطی نکنید
کرمانشاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
بعد تو اینو نوشتی برای کوبیدن استاد شجریان یا بزرگداشت استاد ناظری؟ عزیزم کوبیدن کسی دیگری رو بزرگ نمی کنه . هر دو استادن وهردو دوست داشتنی . من مطئنم استاد ناظری اصلا" اینگونه مقایسه ها رو نمی پسنده وخیلی هم حرمت بزرگتر بودن سن استاد شجریان رو داره . اما به این باور داشته باش آدم بزرگ همیشه بزرگه ولازم نیست برای بزرگ نشون دادنش دیگری رو کوچیک کرد . کی میتونه نقش بی بدیل این دو غزیزو در زنده نگهداشتن موسیقی اصیل و ارتقاع بخشیدن و گسترش این نوع موسیقی در زمان کنونی رو نادیده بگیره؟
قابل توجه کسانی که در چالش اب یخ شرکت میکنن و به جایی هم کمک نمیکنن فقط فیلمشون رو پخش میکنن
مملکت ما نیاز به دو برنامه منسجم آموزشی از مهد تا دانشگاه دارد: 1- صرفه جویی در مصرف و بهینه سازی 2- مسئولیت پذیری. چند روز قبل هر روز صبح که از میدان ولی عصر رد می شدم می دیدم که ابتای خیابان به سمت هفت تیر، آب از زمین بیرون می اید. بنده هم متاسفانه سه الی چهار روز از کنار آن گذشتم ولی در نهایت با اداره آب و فاضلاب تماس گرفتم که تقریبا یک هفته بعد لوله شکسته را ترمیم کردند. شاید من تنها نفری بودم که احساس مسئولیت کردم و آنهم کمی دیر. مملکت خود را با مسئولیت پذیری بیشتر دوست بداریم و در جهت رفع مشکلات در حد توانمان تلاش کنیم.
خوشا به حالش. ما كه تا مي اييم يك كمك درست حسابي كنيم شيطان مي ايد سراغمون و ترس از فقر در اينده را در نظرمون مي ياره.خدا به راه راست هدايتمون كنه
هورا زنده باد شهرام نازنین . آخ که چقدر انسانیت به شهرام ها نیاز دارد
هزاران آفرين بر استاد
نه فقط استاد آواز بلكه استاد ادب و متانت شخصيت و وقار خداوند جزاي خير به ايشان عطا فرمايد
دستان این مردروازدورمی بوسم امیدوارم الگوبشه برای ما
زنده باشی دلاور...فضای مسموم مادیات پرستانه ی امروز شوالیه های قدرتمندی چون تو را می خواهد تا الگوی سایرین باشی
درود بر ناظری بزرگ استاد موسیقی ایران
افرین بر این هنرمند وارسته ومردمی،این رفتار ایشان وفروتنی و متانت شان باید الگویی باشد برای همه هنرمندان والبته شبه هنرمندان!
بزرگان و خردمندان سرمشق جامعه هستند ، اميد به روزي كه بزرگان ديگري هم پا در اين عرصه بنهند . اما وظيفه رسانه ها از جمله سيما ، اين است كه اين حركت ها را ترويج دهد تا آثار آن در عمق جامعه برود
خدا ایشان را حفظ کند و مثل همیشه موفق باشد
درود بر هنرمند با سابقه ی آریاییان
احسنت بر شما
این یعنی هنرمند واقعی
درود استاد.
درود بر شهرام ناظری
صدای خوب استاد را شنیده بودیم حالا پی به اخلاق خوبش بردیم.امیدوارم موفق و موید باشند.
از کسی چون استاد شهرام ناظری که سالیان سال بر خوان پر انعام حضرت مولانا بنشیند، جز این نباید انتظار داشت.
بیا تا قدر همدیگر بدانیم/
که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم/
من هم به عنوان یک انسانی که هم زبان و هم خون استاد هستم افتخار می کنم به هم چین انسان وارسته و بزرگ و که نمونه از یک انسان واقعی است و با وجود همچین شیر مردان و زنان که در میان کوردها به وفور پیدا می شوند به کورد بودن خودم افتخار کنم.
امیدوارم کار ایشون سرمشقی برای همه ما باشه!
استاد زنده باشی
درود بر این بزرگ مردان ایران و جهان
اگر لحظه ای وجود داشته باشه که خدا از خلقت یک انسان به خودش بباله مطمئنا این لحظه هم جزئی از اون لحظه هاست
استاد افتخار میکنیم که هم وطن شما هستیم
نژاد های اصیل ایرانی و آیایی ها همشون بخشنده هستند پوریای ولی کوروش هخامنشی، علی کریمی و دلیر مرد کرد غیور شهرام ناظری
خدا خیرش بدهد کاش دیگران اخلاق و منش ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند
زنده باد هنرمندي كه با ملتش مي زيد. زنده باد عشق و مردانگي و آزادگي.
سلام خداوند عمری بابرکت وسلامتی تندرستی دهد درهمین رابطه شخصی بهمین جهت مشکل دارد لطفا راهنمای کنید
مي گويند ميوه تا نرسد نمي افتد و هنرمند تا نيافتد نمي رسد
افتادگي امثال آقاي ناظري درسي اسي است براي ما كه فقط با سخنداني و سخنراني و وقت تلويزيون و رسانه ها را گرفتن كار پيش نمي رود به عمل كار برآيد درود بر استاد ناظري عزيز
زنده باد استاد شهرام ناظری. بزرگمرد هستن ایشون
دم این استادفرهیخته گرم وسرش خوش باد!
از خدواند منان طلب خیر وبرکت صدچندان برای این هنرمند و همه هنرمندان آرزومندم
خداودند به استاد عمر طولاني عطا كند
عاشقش كه بودم ديگه بيشتر شد
کارنیکو کردن دیگر چرا ندارد در هر شرایط یک آدم خوب کارخوب می کنه خدا هم به ایشان 100برابر نیکی بدهد
درود برمسئولین تابناک این بهترین اموزش رفتارهای سالم به جامعه است معرفی کردن الگو سپاس برای استاد ناظریان
درود بر استاد خوش صداي ايران زمين.
درود بر شرف تمام انسانهای نیکوکار که روحیه جمع گرایی را ترویج می کنند.
دوست دار ناظری و عاشق شنیدن صداش هستیم. انسانی که عالی می خواند و خودش هم عالی است!
استاد همواره سربلند باشید
درودبرشهرام من درسال1364ازدواج کردم و آن زمان دوران نامزدی وعقدبود وصدای استادشهرام راگوش می کردم حالا هر وقت صدای شهرام رامیشنوم یادوخاطرات آن زمان یادم می آید.من الله التوفیق
کار خوبیست
از صداي سخن عشق نشنيدم خوشتر ... يادگاري كه در اين گنبد دوار بماند

سر تعظيم جلوشوم فرود مي آوردم و مي آورم
درود بر استاد عزیز و مرد بزرگ
برای استاد از خداوند متعال عمر با عزت طلب دارم امیدوارم که همیشه نفستان گرم صدایتان تنین انداز بر کردستان
احسنت
آفرین بر این هنرمند بزرگ
کاش مردمان کشورمان که همیشه ادای با فرهنگترین مردم دنیا را در می آورن به گام بزرگ استاد نگاه کنن و الگو برداری کنن تا شاید نقطه عطفی که آغاز شده در نطفه نماند.(خانم مدونا اگه یا تون نرفته باشه وقتی زلزله در ایتالیا اومد به خاطر اصالت ایتالیای خودش 6 میلیون دلار کمک کرد و مثالهای متعدد دیگر )اما اینجا اکثر هنر مندا بجای اینکه از خودشون مایه بزارن فقط به دیگران گفتند بدید.
پروردگار برایش خوش بخواهد..
شوالیه بزرگ موسیقی ایران زمین..
درود بر هنرمندان مخلص و بی ادعا
مسئولان با این همه بزرگی هنرمندان به ویژه در عرصه موسیقی چرا مانع فعالیت های آنان می شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
کاش ایشان یک بنیاد خیریه تشکیل دهد که این کار برای همیشه ماندگار و تداوم یابد
خدا خیرش بده
اجرش با امام زمان
درود بر شرفت بزرگ مرد و شهریار موسیقی ایران و کردستان
عاشقتم...
سه شنبه می بینمت ... می شنومت ...
ناظری عزیز نشان دادی توسل مردمان دیارت به مولا علی فقط یه لفظ و عادت زبانی نیست بلکه در عمق وجودت ریشه دارد .به مولا مایه افتخاری و پهلوان واقعی هستی. یا علی
این که ایشون درآمد یکساله شون را انفاق کردند دلیلی نمی شه که ما شاید به خاطر مبلغ پایین تر این کار را نکنیم، بهتره سر مشق بگیریم و کمک کنیم به کسایی که نیاز دارند حتی با 1000 تومن
درود بر استاد ناظری
درود بر هنرمندان واقعی ایران زمین
بزرگ مرد ایران
به عنوان یک ایرانی به وجود هنرمندانی نظیر شهرام ناظری افتخار می کنم برای او آرزوی طول عمر با عزت دارم.
ما که خیلی وقته دوستش داریم
استاد شیر مادرت حلالت باشه
دوست داریم
دمت گرم برار
زنده باد استاد
استاد شهرام ناظری ! کارهایتان (برای کمک و یاری به هم میهنان) نیز چون خودتان و کارهای هنریتان یگانه است .زنده و تندرست باشید چون بودنتان براستی بسیار سازنده و زندگی آفرین است .هزاران آفرین !
دمت گرم استاد.
پاینده باشی
استاد ناظری حقا که لقب شوالیه برازنده ات است که باید گفت ایکاش قدر تو را ایران و ایرانی بداند
شوالیه آواز ایران کارش درسته. این همه هنر و زیبایی در کارهاشون برای مشتاقان و هنر دوستان مصداق کامل کار خیر و ماندگار هست. این هنرمندان کجا و هنرمند نماها کجا که صبح تا شب کارشون حاشیه سازیه.
درود
دم استاد گرم
غیرت ومردانگیتان را مثل همیشه در عمل نشان دادید درود بر شما استاد.
درود بر اساتید واقعی ایران زمین
باید به خودمان ببالیم که با فرشته هایی چون استاد ناظری، استاد شجریان و سایر هنرمندان و چهره های شاخصی که علاوه بر مشهور بودن، محبوب هم هستند، در یک کشور زندگی می کنیم
خدا اجرش بده هم در دنیا و هم در آخرت.
ارادتمندم استاد.
افرین بر بزرگمرد هنر و موسیقی ایران
باسلام!
درود بر بزرگ مرد جهان موسيقي و درود بر همت والا و دغدغه ارزشمند او.
بقول خود استاد در آلبوم زيباي آتشي در نيستان:
مرد را دردي اگر باشد خوش است
درد بي دردي علاجـش آتش است!
دمش گرم. خدا طول عمر با عزت وبا صحت بدن نصیبش کنه. قابل توجه برخی مسئولین تا یاد بگیرن باید به مردم کمک کنند نه اینکه از جیب مردم بردارن.
خدا عمرشان وسایه شان را ادامه دار نماید همچو افراد نیک نام وپاک سرشت در دل تمام مردم ایران زمین وتاریخیش جایگاه ویژه ای داند وتبدیل به اسطوره وافسانه وچهره ماندگار شده وخواهند شد روح بلندت جوانمرد هرگز افسرده مباد شاد باش وشاد زی که تاج سر مردمانتی استاد خاکی وفروتن وبی ریا وپاکدامن خیر نیک نفس
زنده باد استاد ناظری. دلم برای کارهای حماسی دهه 60 یشان تنگ شده.
انسان های بزرگ همیشه بزرگ فکر میکنند و بزرگ تصمیم میگیرند با آرزوی سلامتی و توفیق برای استاد شهرام ناظری که همواره فرهنگ ساز و مفید و بدون حاشیه بوده است و خدمات ارزنده ای به کشور نموده است و جهانیان را با با فرهنگ زیبا و غنی و پربار ایران اشنا کرده است و خدمت بسیار بزرگی است اشعار مولوی و حافظ و سعدی و دیگر شاعران ایرانی جهانی شده است این به واسطه زحمات بزرگمرد موسیقی سنتی و اصیل ایرانی شهرام ناظری است پس همواره بیاموزیم از بزرگان فرهنگ و ادب
هنرمند واقعی اقای شهرام ناظری درود بر شرفت
شير مادرت حلالت باشه استاد
درود بر شرف و مردانگی این مرد کرد ایرانی
ممنون از توجه شما. من اصالتا کردستانی نیستم ولی اینکار شما را تحسین میکنم و عاشق زیبایی های کردستان زیبا هستم. لطفا فعالیتهای خودتان را به همه ایران گسترش بدید و از سایر هنرمندان هم کمک بگیرید. ما هم دوست داریم به عنوان طرفدار شما با این حرکت شما همراه بشیم. شما سازماندهی کنید ما هم مشارکت میکنیم . ممنون استاد عزیز.
زنده و پاینده باد استاد بزرگ هنر و انسانیت این سرزمین .
اندک اندک زین جهان هست و نیست
نیستان رفتند و هستان می‌رسند
پرستش به مستی ست در کیش مهر / برونند زین حلقه هشیارها... درود بر استاد مهرآیین، شهرام ناظری
مرحبا به شوالیه
روح انسان واقعی..
درد بی دردی دوایش آتش است.......(آتش در نیستان)
کاشکی وقتی این هنرمندان بزرگ در قید حیات هستند قدرشونو بیشتر بدونیم باور کنین هر کشوری دیگری بود حداقل مجسمه استادو می ساختند
درود و صد درود بر شما استاد موسیقی اصیل ایرانی
از کسی که شاهکار عارفانه ای مثل اتش در نیستان خونده جز این روح بلند و بینیاز چه انتظار دیگه؟...
تو این قحط سالی؛ دیدن یک انسان شریف کلی به آدم امیدواری میده.
استاد ناظری زندگی من است
زنده باد استاد ناظری عزیز
دلت گرم و سرت خوش باد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها