بازدید 5137

مادر برگزیده: گذشت را از امام رضا(ع) آموختم

«سامره علی‌نژاد» زن ایرانی که مادر سال کشور ترکیه شناخته شده‌است، در جشنواره نامه‌ای به امام‌رضا(ع) شرکت کرد و خطاب به امام‌رضا(ع) نوشت: گذشت را از تو آموختم.
کد خبر: ۴۳۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵ 03 September 2014
«سامره علی‌نژاد» زن ایرانی که مادر سال کشور ترکیه شناخته شده‌است، در جشنواره نامه‌ای به امام‌رضا(ع) شرکت کرد و خطاب به امام‌رضا(ع) نوشت: گذشت را از تو آموختم.

به گزارش ایران، سحرگاه 28 فروردین‌ماه سال جاری در شهر نور استان مازندران همه در صحنه اعدام یک قاتل حاضر بودند. مادر قربانی که پسرش در سال 86 به‌قتل رسیده بود، بخشش بزرگی کرد و در برابر دیدگان حیرت زده تماشاچیان و مادر گریان جوان اعدامی، طناب دار را از گردن قاتل پسرش خارج کرد و همین کافی بود تا شهرت مادر بخشنده، جهانی شود.روز 19 اردیبهشت بود که شهردار استانبول «سامره علی نژاد» را به‌عنوان مادر نمونه سال کشور ترکیه معرفی کرد.سامره علی‌نژاد که به‌خاطر بیماری جسمانی نتوانسته بود به ترکیه برود، ویدیویی فرستاد که در آن آمده بود: امروز روز جهانی مادر است. من بسیار خوشحالم که به عنوان «مادر سال» انتخاب شدم. روز مادر را به همه مادران بخصوص مادران ترکیه تبریک می‌گویم و از همه کسانی که مرا برای این عنوان لایق دانستند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: زمانی که زیر پای قاتل صندلی گذاشتند و دور گردنش طناب انداختند، شروع به التماس کرد. در آن لحظه حسی از درون به من دست داد که باید کشیده‌ای بزنم. انگار این سیلی تمام خون، ‌کینه و نفرتی که در بدنم بود را ذوب کرد. به همسرم گفتم بیا او را از صندلی پایین بیاوریم. از آن روز به بعد آرامش بزرگی احساس می‌کنم. احساس می‌کنم نسبت به گذشته به خدا نزدیک‌تر شده‌ام و خدا را در کنار خودم در هر جا احساس می‌کنم.

مادر مهربان مازندرانی در نهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) شرکت کرد و دلنوشته‌ای عاشقانه برای امام مهربانی نوشت.نامه‌ای سرشار از ارادت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع)

السلام علیک یا امام رضا
السلام علیک یا غریب الغربا
السلام علیک یا ضامن آهو
با عرض سلام خدمت امام عزیزم. تا دلتنگ می‌شوم تو را صدا می‌زنم و از تو کمک می‌خواهم. ما هر چه داریم از شما اهل بیت(ع) داریم. ایمان، ایثار، گذشت و  فداکاری، همه را از شما آموختیم. آقایم! اول خدایم کمکم کرد و بعد شما اهل بیت(ع) واسطه این امر مهم شدید تا دستم به خون قاتل فرزندم آلوده نشود و از خون فرزندم بگذرم. شاکر خدایم هستم و اکنون در لحظه‌های بی‌قراری روح تو را ضامن می‌کنم تا شفاعتم را از آن بالا بخواهی و آرامش را با دستهای کریمانه ات به من هدیه دهی. آقاجان! اول، ظهور آقاامام زمان و سلامتی کل مسلمانان شفای همه مریض‌ها و سلامتی خانواده ام را از شما خواهان هستم.

ارادتمند شما سامره علی نژاد
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل