بازدید 3148
من با این سن و سال بهتر از «چویی» هستم

دایی: از بازی با پدیده پرسپولیس جدیدی را خواهید دید

کد خبر: ۴۲۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱ 24 August 2014
 سرمربی پرسپولیس معتقد است که بازیکنان این تیم در دیدارهایی که تا به حال انجام شده به حریفان موقعیت داده تا دروازه پرسپولیس باز شود.

به گزارش تسنیم، علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس و پدیده گفت: فردا (دوشنبه) یک بازی بزرگ داریم و می‌دانیم برابر پدیده کار سختی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در بازی‌های قبلی افزود: متاسفانه در بازی‌های قبلی اشتباهات زیادی داشتیم و بر اساس همین اشتباهات بود که بازی‌ها را واگذار کردیم. خودمان به حریفان موقعیت می‌دهیم تا توپ را در دروازه ما قرار دهند و به ما گل بزنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر پدیده گفت: ما تاکنون درست کار نکرده‌ایم اما از این به بعد پرسپولیس جدیدی را خواهید دید. پدیده با اینکه از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده اما تیم خوبی است و در بازی‌های قبلی نیز نتایج خوبی کسب کردند. حریف سختی را پیش رو داریم اما قول می‌دهم از فردا یک پرسپولیس دیگر را مشاهده کنید. دیگر دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم و هوادارانمان را ناراحت کنیم.

دایی تاکید کرد: با تمام وجود به میدان می‌رویم و قول می‌دهیم در بازی‌های بعدی با تمام وجود به میدان برویم و نتایج قبلی را جبران کنیم.

وی با اشاره به غیبت چند بازیکن تیمش عنوان کرد: متاسفانه بدشناسی گریبان ما را گرفته و چند بازیکنمان را در اختیار نداریم. علاوه بر پیام صادقیان که محرومیت چند ماهه‌ای دارد 4 مصدوم نیز داریم و در مجموع در بازی فردا چند بازیکن در اختیار ما نیستند. از لیست ابتدایی فصل که اعلام کرده بودیم 5 بازیکن به این شکل در اختیارمان نیستند و داستان پولادی هم که نامش در لیست‌مان است مشخص نیست و این موضوع ما را دچار مشکل می‌کند. با تمام این شرایط قول می‌دهم پرسپولیس جدیدی را از بازی پدیده خواهید دید و خود بچه‌ها نیز جلسه گذاشته‌اند و از اهمیت کار باخبرند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان در جلسه‌ای که داشتند با یکدیگر صحبت کردند و  قول دادند که از فردا بازی بهتری را به نمایش بگذارند و مطمئنا پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد.
دایی در خصوص اینکه آیا امکان دارد بازیکنان جوان جایگزین بازیکنان مصدوم این تیم شوند خاطرنشان کرد: مطمئنا تعدادی جوان آینده‌دار داریم که سعی می‌کنیم در آینده آرام آرام از آنها استفاده کنیم. ما بر اساس مشکلاتی که داشتیم، نتوانستیم برنامه‌های ابتدای فصل را ادامه دهیم اما قطعا برای ادامه لیگ برنامه‌ریزی خوبی داریم و می‌خواهیم از تمام سرمایه‌های خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با اضافه شدن اومانیا به پرسپولیس کمی از مشکلات خط دفاعی ما حل خواهد شد. او در تمرین بسیار خوب بوده و می‌‌تواند به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کند اما مطمئنا جابجایی‌هایی خواهیم داشت و می‌خواهیم نقاط ضعف‌مان را برای بازی با پدیده برطرف کنیم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه پس از مصدومیت رضا نوروزی آیا امکان دارد مهاجم جدیدی به پرسپولیس اضافه شود یا اینکه می‌خواهد با همین نفرات کار را ادامه دهد اظهار داشت: ما در خط حمله به غیر از عباس‌زاده و طارمی، هادی نوروزی را هم داریم ضمن اینکه 3 نفر از بازیکنان ما می‌توانند به خط حمله کمک زیادی کنند. رضا نوروزی داشت به روزهای خوب خودش برمی‌گشت اما متاسفانه قطعا 5،6 ماه او را در اختیار نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم جای خالی نوروزی را پر کنیم. محمد عباس‌زاده در 6،7 بازی فصل پیش بهترین بازیکن بوده و توانست کمک بسیاری به پرسپولیس کند. مطمئنا بازیکنان با کمک همدیگر می‌توانند جای خالی نوروزی را پر کنند.
دایی در پاسخ به اظهارات محمد مایلی‌کهن که گفته بود مشکل پرسپولیس فقط با کارت به کارت حل می‌شود گفت: دوست ندارم درباره این آقا صحبت کنم چون همه چیز این آقا مشخص است. همین که قوه قضائیه این آقا را 3 بار محکوم می‌کند خیلی چیزها روشن می‌شود. راحت می‌شود حرف زد اما باید برای حرف‌هایمان دلیل بیاوریم و راجع به آنها سند داشته باشیم. این آقا هم هر از چند گاهی صحبت‌هایی مطرح می‌کند. من نمی‌خواهم وقت خود را راجع به صحبت‌های این آقا تلف کنم چون کارهای بزرگی برای انجام دادن دارم.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه تا امروز به صحبت‌های این آقا رسیدگی کرده و بعد از این هم رسیدگی می‌کند اما باید یک روز این صحبت‌ها تمام شود. من از شما خبرنگاران هم گله دارم که به صحبت‌هایی که فوتبال ما را زیر سوال می‌برد توجه می‌کنید. اگر حرف‌های این آقا که در چند سال گذشته علیه من مطرح کرده درست بود قطعا می‌توانست از آنها استفاده کند اما او 3 بار محکوم شده است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: رسیدگی به حرف‌های این آقا را به وکیلم سپردم و نمی‌خواهم تمرکز خودم و تیمم با این حرف‌ها به هم بخورد. متاسفانه برخی صحبت‌ها که از طرف برخی همکاران مطرح می‌شود باعث می‌شود آرامش و تمرکز ما به هم بخورد و نتوانیم کارمان را انجام دهیم اما از فردا به روزهای خودمان بر می‌گردیم. مگر فصل گذشته نبود که در ابتدای کار خیلی‌ها می‌گفتند پرسپولیس هشتم یا نهم لیگ هم نمی‌شود اما با لطف و کمک خدا و هواداران توانستیم نایب قهرمان لیگ شویم. مطمئنا امسال هم روزهای خوب پیش روی ما خواهد بود و می‌توانیم از این بحران خارج شویم.
دایی ضمن اشاره به جایگاه کسب شده توسط این تیم گفت: قبول دارم 4 بازی و 4 امتیاز اصلا عملکرد خوبی نیست اما وقتی شکست می‌خوریم همه می‌توانند درباره شکست صحبت کنند اما من خواهش کردم دوستان صحبت‌هایی را مطرح کنند که به ما کمک کند و بتوانیم از آن استفاده کنیم و هر چه مطرح می‌شود برای دلسوزی پرسپولیس باشد. اگر هم کسی پرسپولیس را دوست دارد طوری صحبت شود که بتوان از آن استفاده کرد. باز هم تاکید می‌کنم وقتی شکست می‌خوریم همه می‌توانند صحبت کنند اما پرسپولیسی واقعی کسی است که دلش برای تیم می‌سوزد.

وی افزود: من کسی نیستم که به زور جایی کار کنم و همیشه دنبالم آمده‌اند و الان هم اینطور است. دوستان عزیز اگر مشکلی دارند کاری نکنند که به پرسپولیس صدمه بخورد. کمک کنند تیم پیشرفت کند. شما وقتی برنده می‌شوید همه کنارتان هستند اما وقتی می‌بازید باید کمک کنند وگرنه هنگام برد به‌به و چه‌چه فایده‌ای ندارد. پرسپولیس به کمک نیاز دارد اما متاسفانه در بعضی از دوستان چنین چیزی را نمی‌بینم.

دایی درباره اینکه گفته می‌شود از عملکرد رضا نوروزی تا به اینجا رضایت نداشته و شاید او را به زودی از لیست خارج کنند گفت: اصلا و ابدا چنین صحبتی نداشته‌ام. نوروزی در بازی با ملوان مصدوم شد و رباط صلیبی او آسیب دیده است، چرا نباید از او راضی باشم؟ باید ببینیم وضعیت مصدومیت او به کجا می‌رسد تا بهترین تصمیم را درباره او بگیریم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. در این خصوص هر تصمیمی که گرفته شود مطمئنا به آینده پرسپولیس کمک می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که اعلام کرده دیگر نیازی به رضا حقیقی ندارد، عنوان کرد: چه کسی این صحبت را از زبان من شنیده است؟ من چه زمانی گفتم نیازی به حقیقی ندارم؟ این اولین بار است که چنین صحبتی را می‌شنوم. اگر ناراحت نشوید باید بگویم این سوال «بیخود» است و اگر چنین صحبتی را جایی خوانده‌اید یا شنیده‌اید باید بگویم اشتباه است. اگر نیازی به حقیقی نداشتیم با او قرارداد نمی‌بستیم و من خودم به شخصه با این بازیکن صحبت کردم تا در پرسپولیس بماند. مطمئنا رضا بازیکن بسیار خوبی است و اکنون نیز تمرینات خود را ادامه می‌دهد.

دایی در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه پنجعلی نیز به موضوع جدایی حقیقی اشاره کرده، گفت: آقای پنجعلی اکنون حضور دارند و خبرنگاران می‌توانند از او این موضوع را پیگیری کنند. شما صحبتی را مطرح کرده‌اید و روی یک خبر دروغ اصرار دارید، حرمت خبرنگاران بسیار بالاست و آنها می‌توانند کمک زیادی به فوتبال ما کنند اما شما با این اخبار دروغ که از خودتان در می‌آورید و آن را هیچ خبرنگاری نشنیده می‌خواهید حاشیه‌سازی کنید. رضا حقیقی بازیکن بسیار خوبی است و شاید یک مقدار افت کرده باشد اما روند او در حال بهتر شدن است.

وی درباره احتمال جذب کریم انصاری‌فرد گفت: انصاری‌فرد را بسیار دوست دارم و او جزو بزرگترین و بهترین فوتالیست‌های ماست . با توجه به شرایطی که داریم باید ببینیم توان جذب یک مهاجم دیگر را خواهیم داشت و آیا انصاری‌فرد می‌تواند با وجود 3 فوروارد به ما کمک کند. در نوک حمله 3 بازیکن داریم و مطمئنا اگر آنها نتوانند به ما کمک کنند شاید از انصاری‌فرد و دیگر بازیکنان استفاده و بازیکن جدیدی را جذب کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا «چویی» که روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت کرده بود دیپورت شده است عنوان کرد: خیلی از ما رزومه‌های بسیار خوبی داریم و من هم می‌توانم به گذشته خود برگردم و به رزومه‌ام اشاره کنم که سال فلان آقای گل آسیا و بهترین بازیکن قاره شدم اما اکنون شرایطی که یک بازیکن دارد مهم است. من حتی اسم چویی را هم نمی‌دانستم و فقط روز گذشته رزومه این بازیکن را به من دادند و ما هم او را تست کردیم اما من با این سن و سال و میزان آمادگی بهتر از چویی کار می‌کنم.

دایی افزود: بازیکنانی که در کشور خودمان هستند یک سر و گردن بالاتر از بازیکنی هستند که روز گذشته در تمرین ما شرکت کرد. اگر بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم باید فردی را بیاوریم که یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد. امثال «چویی» هزاران بازیکن هستند که در کشور خودمان حضور دارند. ما بازیکنی را نمی‌آوریم که پول بی‌خودی به او بدهیم.

وی تصریح کرد: اکنون چند بازیکن هستند که می‌توانند به خط هافبک ما کمک کنند و باید بگویم که فیلم بازیکنان برای ما ملاک نیست. در رزومه چویی نوشته شده بود او در سال 2008 بهترین بازیکن نروژ شده اما از آن سال 4، 5 سال گذشته و برای ما زمان حال مهم است و باید بازیکنانی را بیاوریم که مانند اومانیا بتوانند به ما کمک کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی