بازدید 3606

جواد لاریجانی: آمریکا قابل اعتماد نیست

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به خاطر اینکه آمریکا نسبت به تعهدات خود پایند نیست آن را قابل اطمینان نمی داند و تمی توانیم با این کشور کنار بیاییم.
کد خبر: ۴۲۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶ 22 August 2014
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به خاطر اینکه آمریکا نسبت به تعهدات خود پایند نیست آن را قابل اطمینان نمی داند و تمی توانیم با این کشور کنار بیاییم.

به گزارش ایرنا ˈ محمد جواد لاریجانی ˈ که روز جمعه در یادوازه 32 تن از شهیدان بیراستاق بخش لاریجان آمل و یادمان میرزا هاشم آملی در روستای ˈپردمˈ سخن می گفت افزود: در سال های اخیر آمریکا در موضوع انرِژی هسته ای و اعمال فشارهای تحریم نابرابر و دشمنی و سیاست هایی را که در قبال ایران برای خود متصور است نمی توان این کشور را پایبند بر اساس چارچوب های تعیین شده دانست و به همین دلیل ایران نمی تواند با آمریکا کنار بیاید.

وی ادامه داد: امروز در جهانی زندگی می کنیم که شبکه های تلویزیونی فارسی زبان با حمایت مستقیم آمریکا علیه مقدسات ایران و مخدوش کردن چهره اسلام در میان نسل جوان به دنبال اهداف شوم خود هستند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران تصریح کرد: هدف اصلی استکبار و حامیان آنها بهره گیری از قدرت رسانه ای برای گرفتن دین و مکتب ما است.

لاریجانی با بیان اینکه عده ای با خیال و فهمی نادرست ٰگذشت زمان را عامل کهنه شدن دین و فاصله گرفتن از مقدسات بیان می کنند، ادامه داد: این تفکر بی پایه و بی اساس است و افراد ساده لوح و ساده مغز با این افراد به بهانه خوش بودن و خوش گذراندن از برنامه های استکبار تبعیت می کنند.

وی با بیان اینکه بی دینی و کفر قدیمی تر از اسلام و قدمت آن بیش از دو هزار و 500 سال و از اروپا نشات گرفته است ، افزود: دین اسلام دینی کهنه ای نیست بلکه دینی مدرن و با تفکر است که از پیامبر و خاندان او نشات گرفته و به مانند کشورهای غربی به صورت هرزه گی روی کار نیامده است.

لاریجانی گفت: دشمن امروزه از پریشانی فکر ما سوءاستفاه می کند.

وی با اشاره به اینکه شیعه در نقطه هدف استکبار قرار دارد و این نشان از اقتدار شعیه در جهان است یاد آور شد: روی کار آمدن گروه تکفیری و داعش و حمایت بدون تفکر و بی برنامه استکبار سبب شده که با مقاومت مسلمانان در کشورهای سوریه و عراق زمین گیر شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر