بازدید 3344

فنونی‌زاده: مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس کادر فنی است

کد خبر: ۴۲۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 22 August 2014
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مقصر اصلی نتایج ضعیف سرخ‌پوشان کادر فنی این تیم است و اگر همین حالا استعفا دهند به نفع باشگاه خواهد بود.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا از شرایط این روزهای پرسپولیس ابراز تاسف کرد و گفت: متاسفانه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت و مانند سال‌های پیش باز هم فصل را بد شروع کرد.

او اضافه کرد: عملکرد ضعیف کنونی پرسپولیس را مستقیما به سیستم و نحوه بازی ربط می‌دهم و در این میان کادر فنی را صددرصد مقصر می‌دانم. کادر فنی با اتخاذ سیستم غلط سبب شده شرایط پرسپولیس به این نقطه برسد.

بازیکن سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هنوز بازی‌های دشوار در ادامه فصل مانده است، گفت: هنوز تیم‌هایی چون سپاهان و تراکتورسازی مقابل پرسپولیس قرار نگرفته‌اند و به نظرم روزهای سخت هنوز فرا نرسیده است. پرسپولیس حتی برابر پدیده نیز هفته آینده کار مشکلی دارد.

فنونی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتانش اهمیتی نمی‌دهد، تصریح کرد: کادر فنی به هیچ عنوان حاضر نیست از پیشکسوتان مشاوره بگیرد و از نظرهای آنها استفاده کند.

او اضافه کرد: علی دایی بازیکن بسیار خوبی برای فوتبال ایران بود، ولی فردی نیست که بتواند از عهده سرمربی‌گری پرسپولیس برآید. حتی در حال حاضر نیز از مشاورین خوبی بر روی نیمکت استفاده نمی‌کند.

فنونی‌زاده با بیان اینکه برخی از دستیاران و کادر فنی پرسپولیس چندان کمکی را به این تیم نمی‌کنند تصریح کرد: برای مثال من نمی‌دانم غلامپور قرار است نیلسون را تمرین دهد؟ به نظرم این نیلسون است که باید غلامپور را تمرین دهد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قرارداد سنگین علی دایی نیز گفت: همیشه تشویق و تنبیه باید در کنار هم باشد. وقتی که تیم می‌بازد باید از مبلغ قرارداد سرمربی و کادر فنی کم شود.

او اضافه کرد: به نظرم اگر همین حالا کادر فنی پرسپولیس استعفا دهد بهتر از آن است که پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که احتمالا سبب آبروریزی پرسپولیس می‌شود، استعفا دهد.

فنونی‌زاده به برخی مطالب مطرح شده درباره اینکه هنوز در هفته‌های ابتدایی لیگ به سر می‌بریم و هنوز نمی‌توان انتظار نتیجه‌گیری داشت، اشاره کرد و گفت: این حرف‌ها اصلا قابل قبول نیست. به یاد بیاوریم که فصل گذشته فولاد با چه اختلاف امتیازی قهرمانی را به دست آورد. تیمی که به دنبال قهرمانی است باید از همین ابتدای فصل تلاش خود را آغاز کند.

او تصریح کرد: باز هم تاکید می‌کنم علی دایی اگر می‌خواهد شرایط را درست کند باید از نقطه نظرات پیشکسوتان پرسپولیس بهره ببرد. مطمئن باشید بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس حاضرند بدون دریافت حتی یک ریال کمک حال این باشگاه باشند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ترکیب و سیستم بازی کنونی پرسپولیس وقتی که 4 بر صفر عقب است، با وقتی که یک بر صفر جلوست هیچ فرقی ندارد و این امر اصلا قابل قبول نیست.

فنونی‌زاده به کسب رتبه دوم پرسپولیس در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: فصل پیش هم باید رتبه پنجم را به دست می‌آوردیم که با خوش‌شانسی و کسب نتایج ضعیف توسط سایر تیم‌ها در هفته آخر، پرسپولیس در جایگاه دوم ایستاد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولی به مطالبه مردم از سرخ‌پوشان اشاره کرد و افزود: وقتی که مردم من را می‌بینند به عنوان پیشکسوت باشگاه دلایل نتایج ضعیف را از من جویا می‌شوند. باور کنید با این رویه هواداران پرسپولیس دیگر برای بازی‌ها به استادیوم نمی‌آیند و از این تیم دلسرد می‌شوند.

او افزود: در زمان مدیریت قبلی برای تمرین دادن مدافعان پرسپولیس از من دعوت به عمل آمد که همین کادر فنی کنونی مانع این اقدام شد. نمی‌دانم چرا کادر فنی چنین رویکردی را نسبت به پیشکسوتان دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر