بازدید 5995

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب متقاضی وام ازدواج

کد خبر: ۴۲۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳ 19 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام خدمت عزیزان سایت تابناک.بنده حدود یک هفته ی پیش در سامانه ازدواج بانک مرکزی به همراه همسر خود ثبت نام نمودم که پس از تعیین شعبه ، از طرف سایت بانک صادرات شعبه هراز آمل برای پرداخت تسهیلات معرفی گردید. پس از مراجعه به بانک و تکمیل مدارک از سوی مسئولین شعبه به ما اعلام شد که به هر کدام تنها 30 میلیون ریال تسهیلات تعلق میگیرد . در حالیکه همسر بنده فاقد پدر می باشد و بنده دانشجوی کارشناسی ارشد هستم . و طبق بخشنامه بانک مرکزی ( فایل پیوست ) میبایست به هر کدام از ما 50 میلیون وام تعلق گیرد.
متأسفانه پیگیری های ما تا بازرسی بانک صادرات استان و برج سپهر تنها منتهی به این جواب شده که " چون اعتبار کافی نداریم تنها 30 میلیون ریال می دهیم و به هر جا دوست دارید بروید شکایت کنید "  این در حالی است که یکی از دوستان با شرایط شبیه به بنده از بانک ملی چند ماه پیش 50 میلیون ریال وام ازدواج دریافت نموده است. حالا نه بانک مرکزی پاسخگوی بخشنامه خود است و نه بانک صادرات زیر بار می رود !
لطفا" رسیدگی کنید.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 113/153/ت مورخ93/05/25 جنابعالی درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساندباتوجه به بخشنامه شماره 91/141720 مورخ 91/05/28 مدیریت کل اعتبارات این بانک که به کلیه بانکهای عامل ابلاغ شده است،بانکهای موصوف درصورت داشتن منابع قرض الحسنه نسبت به اعطای تسهیلات افزایشی وام ازدواج اقدام می نمایند.

اداره روابط عمومی
سهیل ایلداری       مهدیه نعیمی تبریزی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل