بازدید 9639
۳

همکاری آلمان با رژیم‌اسرائیل درحمله به غزه

خبر روز یکشنبه هفته نامه اشپیگل مبنی بر ارسال معادل یک میلیون یورو سلاح و تجهیزات نظامی از سوی آلمان به رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه، مشارکت دولت آنگلا مرکل در کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان فلسطینی را افشا کرد.
کد خبر: ۴۲۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۹ 18 August 2014
خبر روز یکشنبه هفته نامه اشپیگل مبنی بر ارسال معادل یک میلیون یورو سلاح و تجهیزات نظامی از سوی آلمان به رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه، مشارکت دولت آنگلا مرکل در کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان فلسطینی را افشا کرد.

به گزارش ایرنا، در مطلب اشپیگل آنلاین در رابطه با ارسال محموله جدید تسلیحات نظامی به رژیم اسرائیل آمده است: دولت آلمان پیرو درخواست کتبی ˈیان فان آکنˈ نماینده ارشد حزب سبزها در مجلس این کشور درمورد ارسال سلاح به اسرائیل در ماه های گذشته،اعتراف کرده است که در بحبوحه جنگ اخیر در غزه محموله ای از سلاح های آلمانی به ارزش نزدیک به یک میلیون یورو به این رژیم صادر شده است.

بر اساس این گزارش، چاشنی های انفجاری سلاح های جنگی و همچنین قطعات مورد نیاز در زیردریایی های جنگی رژیم صهیونیستی از جمله تجهیزات نظامی است که در جدیدترین مرحله صادرات تسلیحاتی آلمان برای رژیم اشغالگر قدس ارسال شده است.

این تجهیزات نظامی درحالی از سوی دولت آنگلا مرکل به رژیم صهیونیستی صادر شده که مجوز ارسال آن در دولت قبلی مرکل به تصویب رسیده بود اما ˈزیگمار گابریلˈ، وزیر اقتصاد و انرژی دولت فعلی آلمان براساس قانون اساسی این کشور که صادرات تسلیحات نظامی به مناطق درگیر جنگ و بحرانی را ممنوع کرده، می بایست از این صادرات تسلیحاتی جدید جلوگیری می کرد.

نکته قابل توجه اینکه،دولت آلمان با تلاش گابریل در اقدامی متناقض فروش تجهیزات نظامی به روسیه را به بهانه درگیر بودن این کشور در مناقشه اوکراین ممنوع و از ارسال آن به مسکو جلوگیری کرده است.

به نوشته اشپیگل،اسرائیل در سیاست صادرات تسلحیاتی آلمان همواره نقش و جایگاه ویژه ای داشته است و شرکت های تسلیحاتی آلمان در دوران جنگ هایی که رژیم صهیونیستی در برپایی آن دخالت داشته نیز همچنان به فروش تسلیحات نظامی به این رژیم اشغالگر ادامه داده اند.

در ماه ها و هفته های گذشته همزمان با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع و زنان و کودکان فلسطینی، راهپیمایی ها و تظاهرات متعددی در شهرهای مختلف آلمان از جمله برلین برگزار شده که طی آن معترضان به این اقدامات ضد بشری، بر توقف سریع حمایت دولت آنگلا مرکل از رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق ارسال سلاح به آن تاکید داشته اند.

به رغم درخواست احزاب و سیاستمداران مخالف دولت و فعالان مخالف جنگ و صادرات تسلیحاتی، دولت آلمان تاکنون هیچ آمار رسمی از میزان صادرات تسلیحاتی خود به رژیم صهیونیستی ارائه نکرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
آلمان ننگ به نيرنگ تو
اين آلماني ها هم بدجوري بعد از جنگ جهاني دوم سبزي پاك مي كنند براي صهيونيست ها.
از آلمان توقع نداشتيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی