بازدید 39059
این‌ بار رابین ویلیامز قربانی شد؛

بازیکنی که با گل‌ زدن آدم می‌کشد

رابین ویلیامز، بازیکن مشهور هالیوود که روز گذشته جان سپرد، جدیدترین قربانی گلزنی آرون رمزی، بازیکن تیم فوتبال آرسنال است.
کد خبر: ۴۲۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶ 13 August 2014
بازیکنی که با گل‌ زدن آدم می‌کشدرابین ویلیامز، بازیکن مشهور هالیوود که روز گذشته جان سپرد، جدید‌ترین قربانی گلزنی آرون رمزی بازیکن تیم فوتبال آرسنال است.

به گزارش «تابناک»، گل‌های آرون رمزی بازیکن ولزی تیم فوتبال آرسنال چند سالی است، سوژه رسانه‌ها‌‌ست. البته نه به دلیل قابلیت‌های فنی بلکه به دلیل اینکه پس از هر گلی که رمزی به ثمر می‌رساند، یک آدم مشهور در گوشه‌ای از دنیا جان می‌بازد؛ این البته نکته‌ای است که رسانه‌ها به عنوان یک سوژه سرگرم کننده آن را آغاز کردند؛ اما به طرز عجیبی بعد از مطرح شدن این موضوع در مطبوعات، هر بار که پای رمزی در گوشه‌ای از جهان به گل باز شده، یک شخصیت مشهور هم جان باخته است. رابین ویلیامز آخرین قربانی رمزی بود که چندی پس از گل او در دیدار برابر منچستر سیتی که به پیروزی ۳-۰ آرسنال منجر شد، جان باخت.

بازیکنی که با گل‌زدن آدم می‌کشد

آنچه مطبوعات ‌آن را «نفرین آرون رمزی» معرفی می‌کنند، از سال ۲۰۱۱ آغاز شد؛ زمانی که او گل برتری آرسنال برابر منچستریونایتد را به ثمر رساند و چند روز بعد، خبر مرگ اسامه بن لادن رسانه‌های دنیا را فتح کرد.

در اکتبر ۲۰۱۱ وقتی رمزی برابر آرسنال گل زد، استیو جابز، مؤسس و مالک اپل درگذشت. کمی بعد و در‌‌ همان اکتبر ۲۰۱۱ روز پس از گلزنی رمزی برابر مارسی در لیگ قهرمانان اروپا، معمر قذافی هم به جمع قربانیان رمزی اضافه شد.

یازدهم فوریه سال ۲۰۱۲، ویتنی هوستون خواننده معروف امریکایی درگذشت. چند روز قبلش آرون رمزی در مقابل ساندرلند برای آرسنال گلزنی کرده بود.
ببو والدس، پیانیست شهیری که در سال ۲۰۱۳ جان باخت، یکی دیگر از قربانیان رمزی بود. او روز قبل از این اتفاق برای تیم ملی ولز گلزنی کرده بود.
 
شانزدهم ماه می‌ سال ۲۰۱۳، او در مقابل ویگان گلزنی کرد و فردای آن روز آخرین رئیس جمهور دوران دیکتاتوری آرژانتین، آقای خورخه رافائل ویده لا درگذشت.

چند ماه بعد وقتی بار دیگر رمزی برابر مارسی گلزنی کرد، بوکسور معروف «کن نورتون» از دنیا رفت.

پل واکر آخرین فردی بود که پس از گلزنی آرون رمزی درگذشت. سی‌ام نوامبر ۲۰۱۳ پل واکر در تصادف وحشتناکی جان باخت و روز قبلش رمزی در بازی برابر کاریف گلزنی کرده بود. حالا و پس از پل واکر، رابین ویلیامز آخرین قربانی نفرین آرون رمزی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی