بازدید 4092

درگيري حامد لک با عکاسان اصفهاني

کد خبر: ۴۲۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱ 09 August 2014
دروازه‌بان تيم تراکتورسازي تبريز گفت: برخي عکاسان سوت مي‌زنند و من هم بر مي گردم تا از من عکس بگيرند، اما در اصفهان اين حرکت از يک يا دوبار فراتر رفت به همين علت به آنها تذکر دادم.

حامد لک بعد از تساوي ذوب آهن و تراکتورسازي، اظهارکرد: ما به اصفهان آمديم تا با دست پر از ورزشگاه خارج شويم اما اين اتفاق نيفتاد. ذوب‌آهن تيم خوبي بود و خوب بازي کرد. از طرف ديگر توپ‌هاي ما گل نشد و نتوانستيم نتيجه مطلوب را به دست آوريم.

به نقل از ايسنا، وي با بيان اينکه در هفته‌هاي آغازين ليگ هستيم و براي کسب نتيجه نياز به زمان داريم، خاطرنشان‌کرد: طبيعي است که به زمان نياز داشته باشيم تا بتوانيم اين مشکلاتي که در تيم وجود دارد را حل کنيم.

دروازه‌بان تيم تراکتورسازي درباره مشکلش با عکاسان مستقر در زمين تصريح‌کرد: من با برخي از عکاسان دوست هستم و آن‌ها براي اينکه از من عکس بگيرند سوت مي‌زنند و من هم بر مي گردم تا از من عکس بگيرند، اما در اصفهان اين حرکت از يک يا دوبار فراتر رفت که باعث مي شد تمرکز من از دست برود و به همين علت به آن‌ها تذکر دادم.

لک در پاسخ به اين سوال که آيا شما به عکاسان فحاشي کرده‌ايد يا خير؟ تصريح‌کرد: من فحاشي نکرده‌ام، اما برگشتم و برخورد جدي با آن‌ها کردم که در حال حاضر هم نمي‌توانم بگويم که چه گفته‌ام، ولي به عکاسان چيزي را گفتم که استحقاقشان همين بود!

وي افزود:‌ پس از استمرار اين حرکت من به رسول خطيبي گفتم و سرمربي هم به کمک داور چهارم گفت و اين مشکل رفع شد. بالأخره يک‌سري صحبت‌هايي بين من و عکاس‌ها بود و من آنچه بايد به آن‌ها مي‌گفتم را گفتم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار