بازدید 29680

فدراسیون توپ «حضور زنان در ورزشگاه» را به زمین دولت انداخت

همان گونه که پیش بینی می‌شد و پیشتر هم در خبری اعلام شده بود، موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها در جریان لیگ جهانی، یکی از موضوعاتی بود که در اجلاس فلورانس، بررسی شد و با رایزنی‌های محمدرضا داورزنی فعلا خطر از بیخ گوش والیبال کشورمان گذشته؛ اما همه چیز پایان نیافته است.
کد خبر: ۴۱۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ 20 July 2014
فدراسیون «توپ حضور زنان در ورزشگاه» را به زمین دولت انداختهمان گونه که پیش بینی می‌شد و پیشتر هم در خبری اعلام شده بود، موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها در جریان لیگ جهانی، یکی از موضوعاتی بود که در اجلاس فلورانس، بررسی شد و با رایزنی‌های محمدرضا داورزنی فعلا خطر از بیخ گوش والیبال کشورمان گذشته؛ اما همه چیز پایان نیافته است.

به گزارش «تابناک»، هرچند محمدرضا داورزنی در اجلاس روز جمعه تعهد داد، ماجرای حضور زنان در ورزشگاه‌ها را حل می‌کند، هنوز فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) روی حرفش ایستاده که باید مشکل حضور زنان در ورزشگاه‌ها حل شود، وگرنه شاید والیبال ایران هزینه‌های گزافی بپردازد.

ماجرای حضور زنان در ورزشگاه‌های والیبال و بسکتبال، از آن دست موضوعاتی است که هنوز هیچ رویه مشخصی برای آن نیست و بیشتر از قانون، این حساسیت‌های موجود در خصوص حضور زنان است که برای آن  مرز تعیین می‌کند. 

بنا بر این گزارش، تا همین سال 91 زنان ایرانی اجازه حضور در ورزشگاه‌های والیبال و بسکتبال را داشتند و جو سالم‌تر این ورزشگاه‌ها نسبت به ورزشگاه‌های فوتبال، این امیدواری را ایجاد کرده بود که زنان به ‌عنوان بخشی از جامعه، اجازه حضور در مسابقاتی از این دست را داشته باشند. 

تصاویر آخرین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در جریان بازی ایران و ژاپن-18 شهریور 1391

اما شکوفایی والیبال ایران در دو سال اخیر و درخشش خیره‌کننده آن، موجب شد تا  یکباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها ممنوع شود تا حساسیت‌های داخلی برانگیخته نشود. 

در این باره باید گفت، هرچند در سال گذشته، این ماجرا تنها مورد توجه رسانه‌های داخلی بود، تلاش‌های زنان در لیگ جهانی 2014  برای حضور در ورزشگاه‌ها، موجب شد تا این مسأله ابعاد جهانی به خود بگیرد و سرانجام واکنش فدراسیون جهانی والیبال را در پی داشته باشد.

این گزارش می افزاید، پیش از این، فدراسیون والیبال با اجازه دادن به زنان خارجی در کنار خبرنگاران زن و عوامل اجرایی زن در کنار زمین، تلاش می‌کرد حداقل استانداردها را برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها ایجاد کند؛ اما اکنون که ماجرا ابعاد رسانه‌ای فراوان داخلی و خارجی به خود گرفته، دیگر نمی‌توان با این ترفندها، میزبانی را حفظ کرد؛ هرچند همین ترفند نیز با اعتراض ناظر لیگ جهانی در نخستین میزبانی ایران همراه بود و ناظر بازی ایران و برزیل به میزبانی ایران نمره منفی داد! 

برای همین هم محمدرضا داورزنی، یک روز زودتر از اجلاس جهانی راهی فلورانس شد تا در این فاصله و در نشست‌های مختلف با دکتر گراسا، رئیس و الکساندار بوریچیچ، نایب‌رئیس فدراسیون جهانی، موفق شد دیدگاه FIVB را نسبت به این موضوع تلطیف‌ کرده و نظر دیگر مسئولان را برای تعامل با قوانین جمهوری‌اسلامی ایران جلب کند.

این گزارش در ادامه یادآور می شود، سرانجام با رایزنی‌های انجام‌شده، این بحث از دستور اصلی اجلاس لیگ جهانی خارج و حضور ایران در دسته اول (گروه دو) لیگ جهانی 2015 مشروط به همکاری دولت ایران و ارایه تعهد در موضوع مورد بحث شد. بنابراین، مقرر شد فدراسیون جهانی والیبال، کتبا نامه‌ای به ایران بفرستد و با توجه به درخواست هزاران زن ایرانی از فدراسیون جهانی والیبال برای حضور در سالن مسابقات، از دولت و فدراسیون والیبال ایران، رسما درخواست حل این موضوع را کند.

اما ماجرای حفظ میزبانی تیم ملی در رقابت‌های لیگ جهانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، وقتی بدانیم ایران در لیگ جهانی 2014 رتبه برتر تعداد تماشاگران را به دست آورده و به یاری همین شور و اشتیاق ملی، نامزد میزبانی دور نهایی لیگ جهانی 2015 هم شده است و اگر استانداردهای لازم را داشته باشد، می‌تواند به سادگی میزبانی را به دست آورد و از هم اکنون جزو شش تیم برتر سال بعد لیگ جهانی باشد. 

ناگفته نماند که با در نظر گرفتن این رویدادها و حضور والیبال ایران در سطح نخست لیگ جهانی، خیلی بد خواهد شد که درخشش والیبال ایران به علت چنین مسأله‌ای ـ که تا یکی، دو سال پیش هم مشکلی به شمار نمی‌آمده ـ زیر سایه برود.
اکنون فدراسیون والیبال، توپ را به زمین دولتی فرستاده که معاون امور زنانش از حامیان جدی حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست و چندی پیش، رئیس دولتش، کارگروهی برای بررسی وضعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تشکیل داده است؛ باید دید این گره با چه تدبیری باز خواهد شد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱۹
مشکلی نداره ولی به شرطی که بازیکنان فوتبال شرت نپوشند .
با ندانم کاری یک مساله کوچک که به راحتی قابل حل هست به موضوعی بین المللی تبدیل می شه و باعث آبروریزی، خدا شر بعضی نادانان را از سر ملت کم کن.
چرا همیشه باید کار به جایی بکشه که با زور و تهدید مجبور به انجام رفتار منطقی بشیم؟
بحث بسیار مضحکی است. کاری که هیچ قانونی برای آن نبوده به صورت غیر قانونی انجام گرفته و حالا برای این خواسته کاملا قانونی و رفع عمل غیر قانونی، دولت و مجلس و تمام ارکان سیاسی باید وسط کشیده شوند که کار غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام نشود و کشورمان میزبانی والیبال را از دست ندهد.
بماند که چقدر با این عمل خود به زنان ایرانی توهین کرده ایم.
وظیفه اصلی زن همسرداری و بچه داری است که کارهای حرفه ای و سختی هم هستند، حضور در ورزشگاه کار زن نیست، محل کار زن در خانه است نه بیرون خانه.
اینهایی که این تصمیم ها رو میگرین از اونجا نشات میگیره که حضور زنان در ایتالیا رو میبینن و فکر میکنن این حضور در این ایران هم اینگونه خواهد بود.
بحث بسیار مضحکی است. کاری که هیچ قانونی برای آن نبوده به صورت غیر قانونی انجام گرفته و حالا برای این خواسته کاملا قانونی و رفع عمل غیر قانونی، دولت و مجلس و تمام ارکان سیاسی باید وسط کشیده شوند که کار غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام نشود و کشورمان میزبانی والیبال را از دست ندهد.
بماند که چقدر با این عمل خود به زنان ایرانی توهین کرده ایم.
بالاخره باید از یک جایی این کار شروع شه مگر زنان عضو این جامعه نیستند؟
با سلام . آقا چرا موضوع و رو پيچيده ميكنيد . هر وقت مسابقات ورزشي زنان برگزار شد خانم ها برن ورزشگاه ها و مسابقات و ببينم ولي دليل نداره كه بيان ورزشگاه مسابقات كشتي اقايونو ببينن . تلويزيون بهترين گزينه است براشون . يا علي
نبینم خبرات بی نظر باشه!!
بحث بسیار مضحکی است. کاری که هیچ قانونی برای آن نبوده به صورت غیر قانونی انجام گرفته و حالا برای این خواسته کاملا قانونی و رفع عمل غیر قانونی، دولت و مجلس و تمام ارکان سیاسی باید وسط کشیده شوند که کار غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام نشود و کشورمان میزبانی والیبال را از دست ندهد.
بماند که چقدر با این عمل خود به زنان ایرانی توهین کرده ایم.
هرجا که زن هم بتونه بیاد فرهنگ و مرام مردم بهتر و مترقی تر میشه... مسئولین چرا اینقدر افراطی و فجیع فکر میکنند ، واقعا از دید آقایون مسئول، زن دشمن خداست که باید از همه چیز محرومش کرد!!!
یعنی چه ؟ تصاویر کاملا گویا و واضح است . چه خطری ؟ متاسفانه به این شکل رواج فساد می نماییم . اگر قرار بود اینگونه باشد انقلاب برای چی بود؟
حالا در ایتالیا زنان اومدن ورزشگاه ما سود کردیم یا زیان؟ به خاطر این زنان ما مجبور شدیم تصویر یک آقا رو 400 بار ببینیم و تلویزیون نتونست خود مسابقه رو نشون بده فدراسیون جهانی باید حتی دیدن مسابقات در خونه ها را هم برای زنان ممنوع کنه تا تلویزیون ما بتونه این مسابقات را مستقیم پخش کنه
چقدر زشت . زودتر رفته كه در اين مورد رايزنی كنه . چقدر ما مردم بدبختيم .
نکته:بي حجاباي زبون نفهم تو جامعه واقعا ديگه شورشو در اوردن .اين بي حجابا عادت کردن فقط بايد چوب بالاي سرشون باشه تا ادم بشن.
نکته:بي حجاباي زبون نفهم تو جامعه واقعا ديگه شورشو در اوردن .اين بي حجابا عادت کردن فقط بايد چوب بالاي سرشون باشه تا ادم بشن.
این زن هراسی ها تا کی می خواهد در ین جامعه رواج داشته باشد؟ حضور چند خانم در ورزشگاه درین سالها چه خللی در ساختار وزین و فرهنگی این جامعه ایجاد کرده بود که ممنوع شد؟ حالا هم به جای اینکه شما رسانه ای ها ازین موضوع دفاع کنید فقط از آن بعنوان خطری که از بیخ گوش ورزش ما رد شده نام میبرید.
واقعا که مسخره است.
عدم حضور بانوان در ورزشگاه، پخش تصاویر تکراری -که زمانش بیشتر از خود مسابقه است- فقط در ایران رخ می دهد
درود
خدا وکیلی دلواپسان واسه کمتر از این(پوشش زنان) شهرو به آتیش کشیدن
یکم خانما مراعات حال دلواپسای عزیزو بکنن/بزارن ماهم از دیدن والیبال تو سالن لذت ببریم
سپاسگزار
جدیدا یک آدم بی هویت پیدا شده که وقتی خودش رو آدم می تونه حساب کنه که از اسم من استفاده کنه، دوست عزیز، ارزش تو بیشتر از این است که از اسم دیگران برای هویت بخشی به خودت استفاده کنی، خودت باش و کامنت رو به اسم خودت بذار، مخصوصا این کامنت های بی مزه و لوس رو.
حضور زنان به شرطی که حجابشان را رعایت کنند اشکالی تدارد
عدم ورود تماشاگران زن تصمیمی متحجرانه و عقب مانده است. مگر چقدر از بدن بازیکنان مرد دیده می شود و یا حجاب این خانمها چقدر مورد دارد که به این شکل با این موضوع برخورد می شود؟ خوشبختانه اینجا زمین فوتبال هم نیست که تماشاگران لاابالی در آن حضور داشته باشند.
واقعا که ما استاد درست کردن مشکل و رسانه ای کردن آن برای خودمان هستیم
ای خدا از دست این مغز های گچی باید به کجا پناه ببرم آخه چرا اینهمه از زنها می ترسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا خدا اینهمه صبر داره و داره شما ها را تحمل می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زن....زن....زن...
وقتی ورود بانوان ممنوع باشه و فضا کاملا مردانه باشه اونوقت یه عده بخودشون اجازه میدهند که الفاظ رکیک و .... در حین تماشای بازی بکار ببرند در صورتیکه حضور بانوان دقیقا باعث میشه همچین جوی بوجود نیاد.
مثالش رو هم میشه بوضوح داخل جامعه دید که جایی که بانوان هستند مردان بیشتر رعایت ادب و نزاکت رو میکنند.
به امید داشتن یه تفریح سالم برای خانواده ایرانی!!
من نمیدونم با چه منطق ودلیلی فقط به خاطر یک سری از افراد حضور نیمی از جامعه رو محو میکنیم؟؟؟همش دم از حقوق برابر میزنیم ولی پاش که میافته خیلی از دنیا عقبیم
حل این مساله فقط اندکی جسارت می خواهد و بس
ایکاش مردان هم با نرفتن به باشگاه اعتراض خود را جهت عدم حضور زنان در باشگاه اعلام میکردن
متاسفانه هیچ وقت این اتحاد و همبستگی بین ما مردم نیست
الان این عکسهای که نشون دادی چشونه مگه؟ اتفاقا هیجان دوچندانی هم تو ورزشگاهها ایجاد میکنن.
مگه معدود کسایی با تفکرات ممد جعفر خودمون باشن که مخالف این حضور باشن و برای اکثریت تصمیم بگیرند. اینم بگم هرچند عاشق والیبال شدیم اما اگه قرار بانوان به ورزشگاهها نرن همون بهتر که از لیگ جهانی حذف بشیم
ما پسران هم میخوایم در مسابقات واترپولو و شنا و ژیمناستیک و دو میدانی آنها شرکت داشته باشیم
چرا با هر موضوعی سرطانی برخورد میشه؟
بابا مگه خانوما میخوان تو استادیوم چکار کنن که اینقد با وحشت درموردش حرف میزنن؟
یعنی مردم ما از بقیه مردم دنیا کمترن؟ چرا اینجوری برخورد میشه با همچین موضوع ساده ای؟
تابی جون تو که از انعکاس عکسشون هم معافی برای صداوسیما نوا نخون.
راه ندادن زنان به ورزشگاه زیر سوال بردن شرف مردای ایرانیه!
راه ندادن زنان به ورزشگاه زیر سوال بردن شرف مردای ایرانیه!
اگه خانوم ها به ورزشگاه ها بیان فرهنگ تماشاگران به سمت حرفه ای شدن پیش میره
البته معظم له مخالف است. چون این معظم له مخالف است، اگر 77 میلیون نفر هم موافق باشند، باز هم نمیشود.
آقایان را به صورت داوطلبانه ممنوع الورود کنند و تمام ورزشگاه را به بانوان اختصاص دهند.
هم فدراسیون جهانی راضی میشه و هم مردهای ضعیف النفس به گناه نمی افتند. به این طریق کمک میشه ناخواسته برن بهشت!
خداوند داعش و داعشی ها را محو ونابود کند.
زنان نور چشم ما هستند
آقا شما چرا فکر می کنین از زنها بیشتر می فهمین؟
چرا اینقدر از زن ها می ترسین؟
چرا کی خواین امل بار شون بیارین و ترسو؟
چچچچچچچچچچچچچچچچچچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکل جوانهای ایرانی این مسائل پیش پاافتاده نیست مشکل اونها بیکاری وفقره که حقیرشون کرده اگه مشغول باشن دنبالشون هم برین نمیان ورزشگاه
خدا کنه این مشکل برطرف بشه من که خودم به شخصه خیلی دوست دارم بازی ها رو از نزدیک ببینم
آخه مشکلی نیست که ...
به چی گیر دارن می دن (منظور دولت) ...
ببینید چطوری خودمون برای خودمون داستان درست می کنیم ...
اگر زنان در ورزشگاه حضور پیدا کنند حواس والیبالیست ها پرت میشه می بازیم...
اگر زنان در ورزشگاه حضور پیدا کنند حواس والیبالیست ها پرت میشه می بازیم...
وااالا گیر بیخوده
در مواردی که اختلاط زن و مرد در مکانهای عمومی وجود داره،هر دو طرف بیشتر مسایل اخلاقی رو رعایت میکنند
حضور بانوان در ورزشگاه علاوه بر اینکه آسیبی وارد نمی کند بلکه باعث افزایش حیای آقایون نیز می شود...
اگر باشن مشکلش چیه؟ بابا به خدا تو عربستانم خانمها میرن ورزشگاه.
سینما که می روی ، هر صندلی برای خودش یک فیلم جذاب داره
هر وقت سینما رو جدا کردید ، اونوقت تماشگران رو هم جدا کنید.
مشکل اینه که کلا خانم ها رو انسان حساب نمی کنند چون می گویند استادیوم 12 هزار نفری و نمی گویند 12 هزار مردی!!
اگر سیمای جمهوری اسلامی مثل مسابقات خارجی دیدارهای داخلی تیم والیبال را هم سانسور کند مشکل به راحتی حل می شود.
واقعا شرم آور نیست که زنان ایرانی برای احقاق حقوق از دست رفته شون دست به دامن مردان خارجی بشن؟ چرا انقدر چهره ی بد و متحجری از اوضاع داخلی کشور برای خارجی ها می سازیم؟
اقا بگوييد جا نداشتيم شما كه قبول داريد بيشترين تماشاچي را داشتيم
فقط با چادر مشکی و روبنده و گوشی و چشم بند مجاز هستند وارد شوند.
فقط به خاطر افکار تکفیری یکسری از افراد معدود که متاسفانه فقط صدای بلند تری دارن اکثرینت باید برن غاز بچرن
ایران در حال حاضر جزو یکی از کشورهای عقب مانده میباشد مخصوصا از لحاظ فرهنگی و اجتماعی..و دولت حق داره از ورود زنان به ورزشگاه ها جلوگیری کنه..این چیزا مال کشورهای پیشرفته هستش....
زنان ایرانی واقعا بدبختن
امیدوارم حل یشه.....این طرز برخورد واقعا ناراحت کنندس!!
تا چند سال پیش زنان راحت میومدن سالن بازیهای سالنی رو بدون نگرانی نگاه میکردند کسی هم فحاشی نمیکرد .
چرا هی گره و علامت سوال برا مردم درست میکنید ؟
این حرکت طالبانی قابل پذیرش نیست اینهاباید بفهمند که در چه قرنی زندگی میکنند
آخه مگه ما خانم ها دل نداریم؟ چه اشکالی داره بیایم تیم کشورمون رو تشویق کنیم. خوب بیان از همین والیبال شروع کنن حتما جو سالم به مرور برا فوتبال هم به وجود میاد
کدام دولت . در این مملکت هر روز یک شخصیت پیدا میشود و اعلام می کند زنان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند . انگار نه انگار دولت تصمیم گیرنده است یا نه
تا خارجی ها فشار نیارن این موضوع حل نمیشه ، ما خودمون توان حل مشکل را نداریم
کلا بانوان رو از ایران اخراج کنیم تا این مشکلات پیش نیاد.جدی میگم!!!مسئولین رسیدگی کنن دیگه!!!!!!!!
چرا براي ما مردان محدوديت نيست؟؟ مگه زنان آدم نيستند يا شهروند محسوب نميشن؟ چرا الكي همه را حساس ميكنيد؟
توپ رو ننداخته
زورش نميرسه مجبوره
حساسيت ايجادنكنيدبگذاريدخانمها نيزدر استاديوم هاشركت ولي براي احترام آنها جايي مخصوص براي آنها(درورودوخروج واسكان ) درنظرگرفته شود
فقط به خاطر افکار تکفیری یکسری از افراد معدود که متاسفانه فقط صدای بلند تری دارن اکثرینت باید برن غاز بچرن
تابناک شرمت باد از حضور بانوان در ورزشگاهها مهم تر حیا بعضی خانمها و غیرت بعضی از آقایون است که از دست می رود .
کجایند رسایی ها قاسمی ها ...
بیگانه که ما رو تحریم میکنه حالا چرا ما خودمون خودمون رو تحریم کنیم
به نظر من حضور بانوان در ورزشگاهها حق طبیعی آنهاست.
آقای روحانی لطفا زودتر یکی از کلیدهاتو هم واسه این در بفرست!
بازم صد رحمت به قوانين بين المللي
ملت كه زورشون نميرسه . اگر اين فشارها هم نبود واي...
به امید احترام بیشتر برای بانوان...
بخدا ماهم دل داریم......
چرا نقش زنهارو اینقدر کمرنگ میکنید تو جامعه؟؟
فوتبال اجازه داده بشه بیان تو تکمیله
به نظر افرادی که با حضور زنان در ورزشگاهها مخالفند بیشتر از شهرت والیبال و بزرگ شدن والیبال حراس دارند تا مسائل دینی !! چون مسئله دینی به یکباره ظرف سال 91 تا کنون بوجود نمی آید !!!! امیدوارم کوته نظری و کوته فکری در این مساله حداقل دست از سر ورزش کشور بردارد .
چرا باید نیمی از جامعه را نادیده گرفت همه انسانیم
دست فدراسیون جهانی والیبال درد نکند. مگر اینکه او بتواند جلوی یک عده بچه پروی عقب مانده متحجر بایستد.
اگر زنان نتوانند وارد ورزشگاه شوند همان بهتر که اصلا والیبال اینجا برگزار نشود و در کشور دیگری برگزار شود که زنان حق و آزادی دارند.
چقدر ما بدبختیم بخدا یه دو قرنی از دنیا عقبیم!
یعنی منه جوان ایرانی شعورم از اون عرب ابله کمتر هست؟! چطور تو کشور های عربی اینقدر آزادی وجود داره اما تو ایران نه؟! مگه با ورود زن ها به ورزشگاه چه اتفاقی می افته؟ تازه خیلی هم جو بهتر میشه و دیگه خیلی ها اونجا بی ادبی نمی کنند و احترام خانوم ها رو هم نگه می دارند! بابا بفهمید، ما ایرانی ها اساس زندگی و فرهنگ و شعورمون خیلی خیلی از اون عرب های شکم پرست و شهوت ران بالاتر هست! زن ایرانی خیلی ارزشش بالاتر از این هاست که اینطور باهاش برخورد شه.
بابا به خدا تماشاگرای والیبال حرف بد نمیزنن...تنها دلیلشون برا فوتبال همین بود که تو والیبال نمی تونن اینو بگن...
من به عنوان یه زن ایرانی تو عمرم ورزشگاه نرفتم...
مسئولان محترم منطقی باشید...خواسته ی زیادیه؟!
تعدادی از استانها را برای زنان وتعدادی از استانهارا برای مردان تعین کنند که تحت هیچ شرایطی زن ومرد هم را نبینند چون مردان ایرانی با دیدن زن به اوحمله ور خواهند شد ما همسایه عربها هستیم اخلاق انها روی ایرانیان تاثیر گذاشته
من حتما به فدراسیون جهانی والیبال نامه مینویسم که بدونه علاوه بر عدم حضور زنان در ورزشگاه، صدا و سیما هم به طرز مسخره ای مسابقات رو پخش میکنه و در مجموع کشور ما هیچگونه شایستگی برای میزبانی را ندارد!
خودشون گره میزنن بعد میگن با تدبیر بازش می کنیم.

کجای کارید بابا ؟ یه نیگا به تقویم کردین که الان تو چه سالی و چه قرنی هستیم؟
به بقیه چه ربطی داره که ایران در داخل کشور خودش چه قانونی داره؟
من با همسرم و دخترای کوچیکم می خوام برم ورزشگاه جدا که نمی تونیم بشینیم انتظار زیادیه که من دارم من زیاده خواهم من از دین خارج شدم آیا من قوانین اسلام را با این خواسته ام زیر پا گذاشته ام؟
ملت دارن آیندشون رو میسازن بعد ما داریم کجا میریم!!!... تا کی با مسایل سطح پایین درگیر خواهیم بود...تاسف...تاسف...
نمی دونم این حضرات چه لجی با زنان بدبخت دارن گناه کردن که زن افریده شدند
تابناک جان زنان بخشی از جامعه نیستند بلکه "نیمی "از جامعه اند.
تابناک جان زنان بخشی از جامعه نیستند بلکه "نیمی "از جامعه اند.
تابناک جان زنان بخشی از جامعه نیستند بلکه "نیمی "از جامعه اند.
واقعا که.....
اون خانومی که تو مجلس گفته خانوم ها بهتره تو خونه بچه داری و شوهر داری کنند! من نمیدونم پس چرا خودش تو خونه. نمونده تا به این کار ها رسیدگی کنه؟؟؟؟!!!
در دنیای فعلی ابرو ریزیست
ای کاش بشه..
جدا از علاقه ی شخصی خودم،این رو آبروریزی فرض میکنم که خانومای خارجی بتونن و ما نتونیم!
برادر , سر تا پای خانم را با دقت تمام ورانداز میکرد, تا از منکراتی نبودن پوشاک خانم اطمینان حاصل کنه.
تا کی اینقدر مرد سالاری و ظلم به زنان؟ تاکی تبعیض؟
اینا فقط دلواپس ساپوت بانوان هستن... والیبال از بازیهای جهانی حذف بشه مهم نیست!؟
خاك بر سرشون كه پيش پا افتاده ترين مسايل رو واسمون تبديل به معضل حل نشدني تبديل كردن...
ولله با اين نوناشون
البته همه میدونیم خیلی واجبه که زن ها به استادیوم نیان!!!
حتی اگر کلیه دستاوردهای والیبال از بین بره یا کلا والیبال رو تعطیل کنیم!!!!!!
چه برسه به از دست دادن میزبانی والا به خدا
حتما باید چوب بالا سرمون باشه تا به به این کارا رسیدگی کنیم! آبرو ریزیه به خدا!
یعنی اینقدر سخته در مورد این موضوع تصمیم گیری صورت بگیره ......کم کم این مسأله من رو به یاد عدم رانندگی بانوان در یکی از کشورهای همسایه میندازه .
به نظر من که عطای والیبال را به لقای حضور زنان در ورزشگاه خواهند بخشید.
آخه واقعا" موضوع به این سادگی باید باعث آبروریزی برای ورزش ایران بشه ؟!
کلا پاک کردن صورت مسئله تو ایران بهترین راه حل است
این دولت هم کاری از دستش بر نمیاد. هر وقت تونست مساله ساده سایت اجتماعی، فرهنگی و علمی مانند فیس بوک، یوتیوب و ... را حل کند این مشکل هم حل خواهد شد. این مشکلات سر دراز دارد. آخه من به خدا در عجبم چرا هنوز نمی فهمند که با صورت مساله پک کردن که نمیشه حکومت کرد. به خدا از سایت یوتیوب هزارتا کار مفید علمی، آموزشی و غیره هم میشه انجام داد. اینجا جاش نیست ولی با دلیل برای شما اثبات میکنم که بنده چقدر از یوتیوب و دیگر سایتها در امر آموزشی و علمی استفاده می کنم. روزی نیست که من بر حسب نیاز علمی و آموزشی سراغ این سایتها نروم. اونوقت توی مملکت ما همه چیز رو خفه کردند و ....
شرم آوره که ما رو با فشار خارجی مجبور به اصلاح عقب ماندگی فکری کشورمون کنن. اینجا تو مملکت من کسی به زن و خواسته اش اهمیت نمیده. دیدن یا ندیدن مسابقه از داخل ورزشگه مسئله ی مهمی نیست. خفه کردن صدای اعتراض زنها آزاردهنده س!
آخه اون موقع که میرفتن چی مشکلی به وجود آورده بود که جلوش رو گرفتن؟تلوزیون هم که اصلا نشونشون نمیداد که مردا با دیدن موهای خانوما به گناه بی افتن؟ آدم دوست داره سرشو بکوبونه به دیوار که قدر یه ارزن اعتماد به ما ندارن
اینا که چند سال پیش میزاشتن زنا بیان والیبال ببینن حالا چی شده
انقلاب نکردیم که میزبانی والیبال را بگیریم، خون شهید ندادیم که ارزش هایمان این شود، واقعا متاسفم.
دیگه چی بگم.
الرجال قوامون النسا
آخه خانوما چه گناهی کردن که نرن ورزشگاه؟ مگه اونا جزء این سرزمین نیستن؟ خب یک قسمت از ورزشگاه رو به خانوما اختصاص بدن اسمون به زمین میاد؟
ما چقدر بدبختيم
این خانوما بنده خدا دارن چوب اون یه عده ای رو می خورن که ورزشگاه رو با عروسی دختر خالشون اشتباه گرفتن معلوم نیست اومدن تشویق کنن یا اومدن به عنوان ملکه زیبایی انتخاب بشن !
ما استاد مسأله سازی هستیم در همه جای دنیا زنان و مردان به سادگی و به دور از این همه هیاهو در کنار هم دوشادوش کار می کند و به ورزش گاه می روند اما ما دائم مشکل برای خود داریم و می سازیم.
من که هر چه نظر میدهم آنرا درج نمیکنید.پس با سایت تابناک خداحافظی میکنم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل