بازدید 9421
آخرین تحولات عراق

بازداشت یکی از نزدیکان‌صدام

منابع امنیتی عراق روز شنبه از دستگیری یکی از نزدیکان ˈصدامˈ دیکتاتور معدوم در جنوب تکریت و هلاکت 30 تروریست داعش در تلعفر خبر دادند.
کد خبر: ۴۰۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲ 21 June 2014
منابع امنیتی عراق روز شنبه از دستگیری یکی از نزدیکان ˈصدامˈ دیکتاتور معدوم در جنوب تکریت و هلاکت 30 تروریست داعش در تلعفر خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری المسله، یک مقام امنیتی در استان صلاح الدین عراق که خواست نامش ذکر نشود ، گفت : نیروهای امنیتی عراق موفق شدند در درگیری با تروریست های داعش در منطقه ˈبیجیˈ واقع در جنوب تکریت، ˈابوعبدالرحمن الناصریˈ یکی از سران برجسته داعش را بازداشت کنند. وی یکی از نزدیکان صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق به شمار می رود.

وی گفت : این رهبر داعش مسوول کشته شدن 80 نظامی عراقی است.

بر اساس این گزارش، ˈقاسم عطاˈ سخنگوی نیروهای مسلح عراق نیز گفت: نیروهای امنیتی در منطقه تعلفر با همکاری گسترده عشایر و نیز پشتیبانی نیروی هوایی این کشور موفق شدند 30 تن از تروریست ها داعش را به هلاکت برسانند.

وی افزود: نیروهای عراقی همچنین موفق شدند تعدادی از تجهیزات و ادوات متعلق به تروریست ها را در این منطقه منهدم کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح عراق با تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص حمله داعش به پالایشگاه بیجی افزود: این پالایشگاه اکنون در کنترل ارتش عراق است.

پالایشگاه نفت بیجی توسط 300 نیروی امنیتی ویژه عراق حفاظت می شود.

نیروهای داعش از 9 ژوئن (19خرداد) با حمله گسترده به بخش های شمالی عراق نبرد خود را با نیروهای دولتی عراق آغاز کرد.

این در حالی است که که دعوت شخصیت های سیاسی و مذهبی عراق از قشرهای مختلف مردم جهت کمک به نیروهای ارتش برای مقابله با تروریست های داعش، با استقبال گرم و پرشور رو به رو شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار