بازدید 2892

افزایش دما در دو روز آینده

کد خبر: ۴۰۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷ 21 June 2014
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای هوا طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا روز سه‌شنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر، ارتفاعات مرکزی البرز و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق استان کرمان نیز در بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه مناطق غربی و روز دوشنبه و سه شنبه سراسر خلیج فارس مواج خواهد شد. همچنین شرق دریای عمان طی تا روز سه‌شنبه مواج خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای هوا طی دو روز آینده در اغلب مناطق، بویژه نیمه شمالی کشورخبر داد و گفت: از اواسط وقت روز یکشنبه و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با نفوذ هوای خنک از عرض‌های شمالی در سواحل دریای خزر کاهش دما رخ خواهد داد.

وی با بیان این که طی سه روز آینده در برخی مناطق جنوب غرب کشور گرد و خاک رقیق گاهی با وزش باد نیز رخ خواهد داد، افزود: در همین مدت در منطقه زابل نیز وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضعیت جوی هوای تهران نیز اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در یکشنبه کمی ابری در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 27 و 39 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت صاف گاهی وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز 26 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر