بازدید 4586

آغاز توزیع بسته‌های امنیت غذایی به‌زودی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رایزنی برای توزیع بسته‌های امنیت غذایی خبر داده و گفته است: بسته‌های امنیت غذایی به زودی در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۰۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸ 21 June 2014
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رایزنی برای توزیع بسته‌های امنیت غذایی خبر داده و گفته است: بسته‌های امنیت غذایی به زودی در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی ربیعی با بیان اینکه بسته‌های امنیت غذایی به صورت هدفمند توزیع خواهد شد، اظهار کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و خانوارهای دارای سوء تغذیه جزو گروههای هدف بسته امنیت غذایی خواهند بود.

وی اطلاع رسانی در خصوص توزیع بسته‌های امنیت غذایی را منوط به اعلام دولت دانست و پیش بینی کرد: بسته‌های امنیت غذایی به میزان اعتبار اختصاص یافته در چندین مرحله توزیع شود و در اختیار خانوارهای نیازمند قرار بگیرد.

به گفته ربیعی وزارت کار رایزنی‌هایی را برای توزیع بسته‌های حمایتی دولت تا پیش از آغاز ماه رمضان صورت داده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد: سیاست دولت دیدن واقعیتهاست و هرگز آنها را کتمان نمی‎کند، دولت سفره‎های خالی، بیکاری، دردها و رنج‎ها را می‌بیند و همه هدف دولت یازدهم این است که لبخندی بر لبان مردم بنشاند.

ربیعی درعین حال از درمان و اشتغال به عنوان دو اولویت مهم دولت نام برد و با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال در دولت اظهار کرد: با توجه به بیکاری تلنبار شده سالهای گذشته باید سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم تا شاهد کاهش بیکاری باشیم بر این اساس اشتغال و بیکاری دغدغه اول دولت است و تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب بیکاری در کشور کاهش یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل