بازدید 18576

2 شرط جدید واردات خودرو

معاون ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با تشریح دو شرط جدید واردات خودروهای خارجی توسط واردکنندگان، اعلام کرد: تمامی واردكنندگان خودرو موظف هستند به تناسب ميزان مصرف بنزین خودرو وارداتي، خودرو فرسوده اسقاط کنند.
کد خبر: ۴۰۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ 21 June 2014
معاون ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با تشریح دو شرط جدید واردات خودروهای خارجی توسط واردکنندگان، اعلام کرد: تمامی واردكنندگان خودرو موظف هستند به تناسب ميزان مصرف بنزین خودرو وارداتي، خودرو فرسوده اسقاط کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حيدري پاشاكي درباره جزئیات ساز و کار جدید اسقاط و واردات خودروهای خارجی، گفت: تمامی وارد كنندگان خودرو موظف مي شوند به تناسب ميزان مصرف سوخت خودرو وارداتي، خودرو فرسوده اسقاط کنند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به حجم واردات خودرو به كشور فرصت مناسبي به تمامي وارد كنندگان خودرو داده شده تاخود را براي اعمال قانون آماده سازند.

سرپرست معاونت نوسازي ناوگان ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با اشاره به ورود خودروهاي وارداتي و تناسب آن با اسقاط خودرو هاي فرسوده، تصریح كرد: برنامه ستاد سوخت خروج خودرو هاي فرسوده و كمك به نوسازي ناوگان حمل و نقل كشور است و معيار تعداد اسقاط خودرو فرسوده ميزان مصرف سوخت خودروهاي وارداتي است.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد 940 هزار خودرو سواري و وانت فرسوده در كشور اظهار کرد: ميزان مصرف بنزین و آلايندگي خودروهاي فرسوده به عنوان يكي از مهمترين عوامل آلودگي هوا، گاه تا چند برابر يك خودروي معمولي است و در همين راستا لزوم تسريع در اجراي اين قانون اجتناب ناپذير است.

حيدري با اشاره به بند یک تصويب نامه مورخ 14/7/93 هيئت وزيران بیان كرد: تمامی وارد كنندگان موظف به اجراي اين قانون هستند و با توجه به ايجاد بسترهاي اجرايي لازم، اين قانون تحت نظارت ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت اجرايي خواهد شد.

معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به يك ميليون و400 هزار خودرو فرسوده اسقاط شده است خاطرنشان کرد: پيش بيني مي شود با اجراي اين طرح، سرعت اسقاط خودروهاي فرسوده به ميزان قابل توجهي افزايش يابد .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۲
یه گل دیگه به نفع تولید کننده های داخلی برای گرانتر کردن خودروهای پر مصرفشان
"حيدري با اشاره به بند یک تصويب نامه مورخ 14/7/93 هيئت وزيران "
مهرماه 93 هنوز نیآمده و اسقاط خودرو با توجه به ظرفیت موتور برای وارد کنندگان از قبل وجود داشته است .
اینکه شد یه شرط که از قبل هم بود منتها دولت موقع شماره گذاری پولش رو نقد میگیره و خدا میدونه که صرف اسقاط میکنه یا نه؟
به اميد روزي كه خودروهاي كشور در سن 10 تا 15 سال اسقاط شوند
14/7/93 که هنوز نرسیده
این قوانین همه و همه برای سخت کردن وارداته وگرنه که واقعا زشته اسم محصولات دخلی رو بزاریم خودرو
سال ها پیش پراید رو از کره وارد کردیم ...الان ببینید کره به کجا رسیده و ما هنوز داریم روی پرایدی کار میکنیم و بهش افتخار میکنیم که به مراتب کیفیت پایین تری هم داره نسبت به نمونه خارجی
با سلام
واقعاً مقررات خیلی جالبی داریم
وقتی کسی واردات خودرو نو می کند به تدریج خودروهای نو جای خودروهای فرسوده را می گیرند پس چرا باید این همه مانع بر سر راه واردات بذاریم، خودرو فرسوده توسط افراد دیگری استفاده می شود و بعد کسی که می خواهد خودرو نو سوار بشود باید عوارض آن را بپردازد. مصداق شعر معروف " گنه کرد در بلخ آهنگری زدند در شوشتر گردن مسگری"
دیگه چی. تعرفه و مالیات بر ارزش افسوده و عوارض های مختلف کم بود حالا مردم باید بیفتن دنبال خودروهای اسقاطی تا 1 خودرو ی خوب سوار شن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شرط اول اسقاط بر اساس میزان مصرف سوخت بود
شرط دوم چیه؟
اگه واقعا قصد بهبود شرایظ رو دارن باید این شرایط رو واسه تولید کننده داخلی بذارن وگرنه ماشینهای وارداتی که حتی 6 سلندر هم باشن مصرفشون از خودروهای 4 سیلندر داخلی کمتره
میخوان زحمت از رده خارج کردن تولیدات بی کیفیت داخلی رو هم بندازن گردن خودروهای وارداتی!!!
اینم یه جور حمایت از تولید بی کیفیت داخلیه
چند برابر پولشو می کشن رو قیمت خودرو . کلا به نفع سرمایه دار ها هست
خدایی زور میگویند چون خودرهای داخلی همه مصرف بالا و الایندگی زیاد دارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر