بازدید 14576

صعود فرانسه با پیروزی در پرگل‌ترین بازی جام

کد خبر: ۴۰۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴ 21 June 2014
فرانسه در پرگل‌ترین بازی جام سوئیس را 5 - 2 شکست داد و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال فرانسه دومین دیدار خود در جام جهانی را هم با یک پیروزی پرگل پشت سر گذاشت تا خیلی زود صعود خود را از گروه E این رقابت‌ها قطعی کرده باشد.

خروس‌ها در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور به مصاف سوئیسی رفتند که در بازی نخست با چاشنی شانس اکوادور را شکست داد. این بازی 5 بر 2 به سود شاگردان دشان پایان یافت.

شروع خوب فرانسه جایی برای امید سوئیسی به تغییر نتیجه باقی نگذاشت. ژیرو (17) و اولیویه و ماتئو ایدی گل‌های زودهنگام فرانسه را به ثمر رساندند و در ادامه وال بوئما (40) گل سوم را به ثمر رساند تا فرانسه در همان نیمه نخست کار را یکسره کرده باشد.

شاگردان دشان که در این جام با هارمونی خاصی بازی می‌کنند و با وجود غیبت سمیر نصری و فرانک ریبری از خط هافبک قدرتمندی هم برخوردار هستند به وسیله بنزما (67) و سیسوکو (73) دو گل دیگر زدند تا سنگین‌ترین شکست را تا آن دقیقه به یک تیم تحمیل کرده باشند.

اما سوئیسی‌ها بعد از این گل تازه به خود آمده بودند و توانستند دو گل از 5 گل را جبران کنند. ژمائیلی (81) و شاکا (87) برای سوئیس گلزنی کردند.

فرانسه با این پیروزی 6 امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد. این بازی با 7 گل، پرگل‌ترین بازی جام تاکنون بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر