بازدید 17865

هشدار مشاور احمدی‌نژاد به تکفیری ها

مشاور احمدی‌نژاد در دولت دهم گفت: اگر تکفیری‌ها بخواهند به کربلا نزدیک شوند، شراره‌های جهان اسلام آنها را خواهد سوزاند.
کد خبر: ۴۰۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵ 12 June 2014
مشاور احمدی‌نژاد در دولت دهم گفت: اگر تکفیری‌ها بخواهند به کربلا نزدیک شوند، شراره‌های جهان اسلام آنها را خواهد سوزاند.

به گزارش ایسنا، غلامحسین الهام که همراه محمود احمدی‌نژاد به مناسبت نیمه شعبان در حسینیه قائم آل‌محمد حضور یافته بود، به توصیف ویژگی‌های امام عصر از دیدگاه خود پرداخت و اظهار کرد: همه چیز رو به کمال و تعالی است و هرچه می‌بینیم در پی رسیدن به این کمال است. نقطه آرمانی و تعالی جز رسیدن به امام نیست و آن نقطه تعالی نیز جز امام نه چیز دیگر و نه کس دیگری است.

وی با اشاره به هدف ظهور امام زمان گفت: فقر چه زمانی از میان بشریت خواهد رفت و ستم کی از سر مظلوم جمع خواهد شد؟ منشور حقوق بشر به امید تحقق کرامت انسان دنبال شد اما گوانتانامو، ابوقریب و بدتر از آنها ابتذال پدید آمد.

الهام گفت: تا خدا گفتیم، به جنگ مذهبی تهدیدمان کردند، شمشیر تکفیر در کف جاهلان نهادند و در خدمت صهیونیزم بی‌فرهنگ به نام اسلام، مسلمانان را سربریدند و سر می‌برند و به نام پیامبر رحمت و مهربانی بر گونه کودکان تفنگ گذاشتند و ماشه چکاندند. هم سنّی را می‌کشند و هم شیعه،‌ هم زن، هم مرد، هم پیر و هم خردسال.

الهام با اشاره به حوادث اخیر در کشورهای همسایه گفت: پرده اخلاق را دریده‌اند و بر چهره اخلاق خط بطلان کشیده‌اند. با عقل وداعی دیرینه گفتند و صورت‌های خود را پوشانده‌اند تا صدا و چهره‌شان تناقض رفتارشان را عیان نکند، اما بدانند که کربلا ناموس اسلام و ناموس خداست و اگر به آن نزدیک شوند، شراره غیرت شعله‌ور خواهد شد و ظلم و کفر را خواهد سوزاند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر